[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:15

Mijn week 3:

Afbeelding

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:36

Week 3 ~ Tommy lag heerlijk in de zon op de mat te slapen <3

Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:03

Helaas oude foto, maar druk druk druk met vanalles. (School :P )
Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:25

@Deetjeeuh
Gave foto! Is dat toevallig in Italie? Lijkt onwijs op een plek waar ik van de zomer ben geweest haha.

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:34

Bedankt voor de feedback weer iedereen. Ik kan er echt veel van leren.

Hierbij mijn week 3: Na een mislukte binnenfoto en weer regenachtig weer. Maar een foto van mijn vakantie in Tanzania.

Afbeelding

Geüpload via de bokt upload.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:07

Mijn week 3, door het verkleinen (al in lightroom) helaas beetje kwaliteitsverlies (scherpte) en jammer dat de neus niet scherp is (dus een kleiner diafragma gemoeten maar het liep al tegen schemer aan dus dan kwamen de rest van de instellingen in de knoei := )

Afbeelding

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:07

Bij mij een foto van 2 weken terug. Ik wou vandaag mijn polarisatie filter eens testen. Want het was gisteren zulk mooi weer! Maar uiteraard.. Waarom zou dat het dan vandaag ook zijn.. Verder in huis niet echt mooie belichting. Binnenkort krijg ik een tent en dan ga ik dat wel redden :) Kan ik mooi met licht in huis spelen.

Wat een rete gave foto's komen er voorbij. Helaas deze week even chronisch tijd gebrek.

Iedereen wel super bedankt voor de feedback. Zodra ik mijn lichttent heb ga ik weer met stenen aan de slag, leukleuk! :))

Hier mijn week 3:
Eigen paardje, eerste poging blackfoto's nu ik op een stal sta met mooie deur. Ik mis zelf wat zonlicht, maar dat is lastig te maken in de winter.. Verder was ik zelf erg tevreden :)

Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:26

Week 3 : Kameel op het strand van Masar Alam Egypte.

Afbeelding

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:36

Week 3:

Nog een weekje en dan beloof ik actiever te worden. Deze Zudapp was onderdeel van een schoolopdracht. Jammer van de voorband aan de rechterkant.

Afbeelding

Ik verzamel hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:52

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:13

MarBri schreef:
. Hoe doen jullie het scherpstellen? Heb nog geen afstandsbediening. Was een hele workout op en neer rennen tussen camera en positie foto.

Ik heb voor t scherpstellen iets gezocht wat ongeveer op mijn hoofdhoogte uit kwam (dat was de gitaar op standaard van mijn vriend :') ) en op mijn plek neergezet. Daar op scherp gesteld, focus gelocked door 'm op manual focus te zetten en toen de gitaar te vervangen door mijzelf. Schilderstape op de grond geplakt om de exacte plek te markeren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:15

Ik doe datzelfde ook! Ik gebruik of een groothoeklens en stel scherp terwijl ik mijn arm volledig gestrekt, of ik zoek een object ongeveer op dezelfde afstand. Een vrij gesloten diafragma (hoog getal) is dan wel handig. Als je er dan iets uitmaakt is dat niet heel duidelijk zichtbaar :)

Edit: Wat ongelooflijk leuk trouwens dat jullie aan de zelfportretten geslagen zijn! Heel mooi en leuk om te zien! *\o/*

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:36

Weer een binnenfoto, MAAR ikzelf vind hem al beter geslaagd dan de vorige.
Wel zit er nog ietwat ruis op helaas :o
Vorig jaar was alles buiten, maar ik moet natuurlijk ook nieuwe dingen aanleren :D

Mijn POTW
Afbeelding

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 01:14

Gisteren voor de derde keer in een binnenbak gefotografeerd. Foto is gemaakt tijdens de
hengstenkeuring van het Appaloosa stamboek. Ik ben nog niet tevreden over de
kleur en de scherpte van de foto. Maar ze zijn al een heel stuk beter dan de vorige keer.
Foto week 3
F2.8 1/320
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 07:55

Joysieee schreef:
@Deetjeeuh
Gave foto! Is dat toevallig in Italie? Lijkt onwijs op een plek waar ik van de zomer ben geweest haha.

Nee, Frankrijk. :))
Deze zomer gaan we wel naar Italië naar een prachtige plek met heel veel leuke steden *\o/*

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 09:00

Mag ik ook meedoen? Ik heb een nieuwe camera aangeschaft dus ben wat fanatieker gaan fotograferen :)

Dan plaats ik meteen een foto van mijn week 3:

Afbeelding
1958 Mercedes-Benz W105 Ponton (genomen met Canon EOS 7D and Canon EF 35-105mm f/3.5-4.5 lens)

Ik fotografeer voorlopig even met deze lens, omdat mijn 28-75mm lens ingezonden is bij Tamron voor herstelling. De lens is eigenlijk al 27 jaar oud, maar ik trek me er voorlopig wel mee uit de slag :=

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:29

pfff drukdruk. Gister even snel een zelfportretje geschoten. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van mijn eigen foto vinden moet. :P

Afbeelding

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 10:48

Ik stroom ff in bij deze week :) (mag wel toch?)

Dit weekend een mooi plaatje geschoten van mijn verzorgpaard.

Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 11:25

Week 3
Afbeelding

Een oude foto, opnieuw bewerkt :)

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:27

Verder met de feedback! Sta je hier niet bij, dan heb ik je al eens eerder genoemd. :) Nogmaals, ik ben geen pro en kan alleen zeg hoe ik vind dat iets is. Haal er uit wat jou kan helpen en negeer de rest. Ik probeer zo eerlijk mogelijk over te komen - sorry als dit soms wat bot is. := zo bedoel ik het niet!

Marit: Ik heb het vorige bewerkte beeld geloof ik in je portfolio gezien. Je nieuwe bewerking is erg geslaagd. Het model is mooi scherp, zonder overscherpt te zijn. Ik vind de troepjes vooraan juist wel wat toevoegen aan het ‚beachy’ gevoel van de foto.

Jespri: leuke sfeervolle foto. Lieflijk. Misschien iets teveel kleurzweem maar ik denk dat als je de ‚temperatuur’ van de foto omlaag had gehaald het al snel heel kil zou worden. Hmm.

Nefertarie: Bryce <3 prachtig. Mooie panorama. Volgens mij heb ik er ook 1 gemaakt uit hetzelfde standpunt, haha!

Asselruiter: Goeie timing dus! Ik vind de houding van de kat leuk en de scherpte ligt goed. Jammer dat haar voorpootje is afgesneden.

S_imonee: Persoonlijk vind ik deze foto niet zo goed gelukt, hij is erg donker. Je idee voor compositie is wel erg leuk. Met andere instellingen qua belichting had deze foto wel geslaagd geweest. De takken voor lijken ook niet helemaal scherp of half scherp.

it_is_me: Een lief, teder moment! Maar net iets te donker helaas. Misschien had je sluitertijd nog een stapje omlaag gekund. Je ISO staat al vrij hoog dus daar had ik denk ik niets meer aan veranderd.

billionache: Leuk idee, heb je de onderste zin tijdens het nabewerken dikker gemaakt? Zie daar iets van een rare scherpte naar voren komen bij sommige letters. Vind het verder wel een mooie foto, leuk concept!

CrazyIris: Mooi <3 mooie details op de foto. De spikkels zijn hypnotiserend.

Suuszels: Ik zie en beetje ruis, maar ik vind je timing perfect! Lijkt me erg moeilijk om te doen dus voor een eerste keer vind ik hem zeker weten meer dan geslaagd!

Rosslover: Doordat je tegen de zon in fotografeert valt het contrast op de pony een beetje weg. Dit kan heel mooi zijn, maar door de houding van de pony oogt het een beetje treurig. Je nabewerking van de plas is ook niet helemaal goed gelukt, maar ik begrijp dat dit ontzettend veel oefening vergt. Ga vooral door, je bent goed aan het experimenteren!

Sanne_com: Mooie foto, niets op aan te merken :)

Mzorro: Deze vind ik veel beter dan de foto die je de vorige keer plaatste. Enig puntje is dat haar rechterbeen een klein stukje lijkt weg te vallen in het zwart van de foto (maar dat kan ook aan mijn beeldscherm liggen). Je zegt dat je twijfels hebt over het haar; ik vind het iig niet storend. past wel een beetje bij de sfeer op de foto naar mijn idee.

Mallow: Jou zoontje? Wat een lieverd. Kinderen fotograferen is moeilijk daar ze zo bewegelijk zijn. Ik stoor me een beetje aan de grijze balk rechts op de foto - als je die er nog had afgecropt had het denk ik beter geweest. Klein beetje meer opgelicht had het wat frisser laten lijken. Maar blijf vooral oefenen! Alle begin is moeilijk. Qua feedback geven: ookal ben je geen pro is het alsnog hartstikke leuk als je hier en daar (hoeft echt niet op alles als je daar geen zin/tijd voor hebt) wat commentaar te geven, hierdoor leer je namelijk zelf ook op een andere manier naar een foto kijken. Zou jij de foto anders hebben genomen? ja ? waarom?

Killyenn: Ik vind ‚m gaaf! Heerlijk sfeervol.

Racheel: Mooi, goede focus! Als de onderste wimpers er helemaal op hadden gestaan was hij perfect.

JewEmm: Leuke foto, ik had misschien de levendigheid een tikje omhoog gegooid voor het contrast tussen de groene bladeren, het zand en de pony.

Sternphoto: Door de grote ruimte bovenin wordt al het lange op je foto benadrukt en lijkt de hond dus ook heeeeel hoog op d’r pootjes te staan. De crop had ik dus iets anders gemaakt. Wel mooie sfeer zo met een beetje tegenlicht, toch nog net genoeg contrast.

Gracezella: Jammer dat net het hele kopje er niet op staat! Lepeltje aan de zijkant had zoals je zegt net wat meer toegevoegd. Misschien ook wat stoom?

Calice: Ik ben gek op roodborstjes en deze zit er prachtig bij <3 Superfoto!

Bellatrix: Heb je geprobeerd een HDR foto te maken? Daar lijkt het een beetje op.. ik vind de kleuren net iets te fel, lijkt een beetje onrealistisch zo. Door het HDR (of verscherpen) oogt de foto erg druk. Ik weet niet zo goed waar ik moet kijken. Maar begrijp dat je aan het oefenen bent met in photoshop nabewerken, ga zo door!

XiiaaooNaa: Ach wat een schatje.. jammer dat het oortje er niet helemaal op staat. Maar hij is heerlijk fluffy. Sterkte met het verlies.

HeavensLove: Oh ik vind dit wel wat hebben, net een reclameplaatje voor een stalling ergens oid. Zoals je zegt net jammer dat het tweede oog geen schittering heeft maar desalniettemin geslaagd. Ik had misschien de takken linksboven nog weggewerkt, ze lijken iets geblurd/bewogen.

EskeGirl: Lief, een geslaagde blackfoto :)

Kimmetjee04: Leuk gedaan! Ik vind het wel wat hebben, ook de ietwat ‚oude’ bewerking. Erg grappig!

Leonyr: Prachtige hond zeg, erg leuke foto!

Astor: Gaaaaaf!!! Super geslaagd!

Monbyou: Wat een lieverd, dekentje past goed bij zijn vacht en kleuren. Vind de ruimte hier nog goed kunnen, niet te storend klein.

MarijeR: Intense blik van een neusaap! (denk ik?) Mooie foto, lekker scherp, kan elk haartje tellen!

hilly200: Ik hou van dit soot zoekplaatjessss <3

GerdjeHoran: Ik zie alleen maar een hele grote onscherpe foto, heb je misschien de verkeerde geupload? :=

Jooproo: Gaaf idee! Mooi lijnenspel/vormenspel. Hij oogt ietsje scheef?

Sorsie: Mooi idee, alleen net te donker. Ik zou hem nog iets oplichten met de nabewerking.

SuperLiesje: Lekker huiseijke sfeer voel ik hiervan. Mooi stilleven. Had misschien de kleding op de achtergrond weggehaald.

Babel: Het lijkt wel of ik er door heen kan kijken.. erg interessante foto! Wat betreft zelfportretten: ik vond het ook moeilijk. Het is even een drempel!

Sodeletuut: Het lichtje op de voorgrond leid iets af, ik had die er af gecropt. Verder mooie foto!

Showteam: Mooie zachte foto. Niets op aan te merken.

manonfleur: Flickr vind ik juist bijzonder goed met het behouden van kwaliteit van de foto! Heb ook het idee dat Flickr de foto’s vaak ietsje verscherpt nog. Ik vind de foto niet zo geslaagd, de bakrand die door de pony loopt is wat storend. Als je in de bak had gestaan had de foto beter uitgekomen. Ook je horizon is hier wat scheef. Blijven oefenen! :)

Crazymel: Ik mis wat scherpte helaas, wel een gave foto zo in de sneeuw!

Jessica_1998: Ah wat lief <3 ik zou voor de volgende keer kijken of je een 1 kleurige achtergrond kan maken zodat het doorloopt. Er lijkt ook een soort warme kleurzweem overheen te zitten , komt denk ik door het binnenlicht.

Marjoow: :wow: Prachtig!

Hanna_94: Wauww!! wat een imposante foto! Jammer dat zn oortjes er net niet helemaal op staan maar dan nog, heeeeeel indrukwekkend. Ik begrijp dat je trots bent!

MarBri: Mysterieus zelfportret. Vind ‚m mooi!

MyHu: Zoals je zelf al aangeeft mis ik helaas wat scherpte.

Brechtjee: In Blijdorp genomen denk ik? Blijven leuke beestjes. Vind ‚m ietsje grauw, mja wat wil je met dit weer :’)

Joeluna: Met de scherpte op zijn nageltjes is het net of hij een spannende droom heeft. Lieve foto!

Deetjeeuh: Erg mooi! Niks op aan te merken.

Dandy200: Wauw gaaf! Als de olifant iets meer naar rechts was geplaatst en je links dus meer ruimte had in zijn kijkrichting had hij perfect geweest. Maar kan me voorstellen dat het best lastig is op safari en je ineens zo’n indrukwekkend dier voor je ziet.

Robin_Rikkie: Jammer van de neus, wel een lieve foto. Ogen zijn wel sprekend.

wendy1987: Ik mis een klein beetje contrast/zon, maar is inderdaad wat lastiger in de winter zonder belichtingsnabewerking in bijv. photoshop.

binky: Mooie kleuren, had misschien met wegwerken van het touwtje/kettinkje nog beter geweest.

RianC: Gaaf idee haha, jammer inderdaad van de kijkrichitng zo door de band. Maar wel mooi scherp!

Irene96: Door de facebookkwaliteit mis ik denk ik wat scherpte. Jammer dat de hond niet in de camera kijkt. Maar is lastig zonder derde persoon die de hond afleid ;)

Ylvy: Goed gelukt qua kleuren en scherpte! Inderdaad nog wat ruis.

Ingvild: Heb altijd respect voor binnenbakselen. Je kleuren zijn goed vind ik , vaak is het veel te donker of een vreemde kleurzweem en die heb je hier niet. Scherpte blijf lastig als je zo moet compenseren in je instellingen. Ik denk dat je met een hogere sluitertijd al snel je iso had moeten opschroeven wat kan leiden tot ruis.

Eline91: Welkom! Ik vind je concept erg gaaf en de kleuren passen mooi. Kom er alleen niet helemaal uit of de ondergrond nou bewogen lijkt of dat de structuur apart is..

ismy: Leuk al die zelfportretten! Erg geslaagd deze ook weer isme. Je kijkt lekker over de gehele foto heen en uiteindelijk naar jou.

IsaCalixa: Mooi en vredig met het zonnetje zo. Niets op aan te merken!

SharonPlugge: Mooie kleuren op deze herfstfoto. Erg mooi.

En even reageren op wat feedback naar mij:

Linsa: Dank u! :o Zoals al eerder gezegd is het bewerken makkelijker dan ik dacht. Ik zou dus zeker even uitkijken naar Marit’s tutorial :j

Nefertarie: Bedankt! Ik heb lang getwijfeld tussen het plaatsen van de zwart/wit versie t.o.v. de versie met kleur. :+
Laatst bijgewerkt door Sicayes op 19-01-15 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:43

Misschien ook even feedback op week 2 proberen te geven, is mijn eerste keer, dus don't shoot me :o

Agossie Achtergrond geeft een leuke sfeer maar ik vind hem toch iets te donker, en het pootje had er helemaal moeten opstaan. Verder wel een mooie foto, je hebt de hond echt heel pakkend vastgelegd.

Ash Ook heel aansprekend vastgelegd, en de lichtinval geeft extra diepte aan je foto. Ik had alleen zelf iets meer contrast toegevoegd om de onscherpte van de achtergrond wat minder te benadrukken.

Asselruiter Niet zo mijn stijl, maar je hebt de details wel mooi vastgelegd.

Astor Leuke foto, ik weet hier eigenlijk niet direct iets op aan te merken.

Babel Heel gaaf, de bloem lijkt bijna doorzichtig in dit licht.

Bellatrix Je hebt de ogen van de kat echt heel knap vastgelegd, maar ik vind de rest van de kat op een bepaalde manier iets te donker uitgevallen.

Billionache Ik mis wat scherpte in je foto, als je zulke stilstaande beelden vastlegt vind ik het belangrijk dat je details kan tonen die we met het blote oog niet of te weinig waarnemen.

Binky Je foto is heel bijzonder geworden, maar ik mis ook wat contrast in de kat.

Brechtje Bijzondere sfeer, ik mis echter ook wat diepte. Is natuurlijk moeilijk met zo weinig licht, maar nu heb je zowel in de vlam als in de kaars weinig detail.

Bumblehorse Leuke pony, maar door de bomen is je achtergrond vrij donker geworden. Dit was misschien minder geweest als je wat verder had uitgezoomd zodat je meer van de lucht in je foto had.

caaramel Spijtig dat je foto niet scherp is, maar je had deze met een compactcamera genomen toch?

Calice Ik heb op jou gestemd in het thema-foto topic omdat je een heel bijzonder moment mooi hebt vastgelegd. Ik had persoonlijk echter voor een iets meer contrasterende achtergrond gekozen, maar ik vind je foto wel goed.

cathyenbeau Heel knap, weinig op te zeggen.

Carolaaxxx Jammer dat de ogen wat dichtgeknepen zijn, en ik mis ook 'iets' in de kleuren van je foto.

crazy_horses Wat schattig!

CrazyIris Knap hoor, maar ik heb te weinig ervaring met macrofotografie om hier iets over op te merken.

Crazymel Wat een details! Maar waar is de rest van je kat naartoe?

Dandy200 Ik mis hier ook kleur in je foto.

Deetje Ik moest 2x kijken voor ik zag wat er op je foto stond door de donkere bladeren onderaan de foto, maar het paddenstoeltje zelf heb je wel knap vastgelegd.

_Elke Knap! Ik had persoonlijk wel iets meer uitgezoomd zodat je wat meer van de achtergrond overhield.

EskeGirl Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van je foto, maar ze is wel mooi scherp.

Fellow Was het de bedoeling om een high key foto te nemen? Dan had ik zelf voor nog iets meer belichting gekozen. Verder wel een leuke foto.

femmelz Leuk effect, maar ik vind ze net iets te donker geworden.

G_entle Ik mis scherpte en kleurdetail in je foto, dat vind ik wel essentieel voor zulke close-ups.

Glenstorm Knap geschoten, ik vind ze echter wel iets te veel ingezoomd.

Gracezellaa Ik had voor iets meer belichting gekozen voor deze foto.

Gub Deze foto vind ik echt leuk geworden.

Hanna_94 Ook heel knap, een beetje jammer van de draden op de achtergrond.

Heavenslove Wat bijzonder! Hoe heb je deze foto precies gemaakt?

hilly200 Ik had toch voor iets meer licht in je foto gekozen.

horserider22 Knap, maar ik vind de achtergrond wat overheersend.

Iejoor Leuk geschoten, ik heb hier weinig op aan te merken.

Ingvild Mooi, maar iets te weinig belichting.

Irene96 Heel knap, weinig op aan te merken.

it_is_me Knap vastgelegd hoor!

ismy Wat bijzonder, hier kan ik ook niks op aanmerken.

Jacobeho Leuke foto, ik had echter wel iets anders scherpgesteld denk ik.

Jespri Ook een fijne foto, maar ik vind de zon iets te veel aanwezig.

Jessica1998 Ik mis scherpte en licht in je foto.

JewEmm Mooi vastgelegd, maar ik stoor me toch iets aan het feit dat het gebouw wat scheef staat.

jilinda Hier heb ik ook niks op aan te merken, ik vind je foto heel geslaagd!

joeluna Ik vind je foto toch wat te donker/te weinig scherp.

Jolijnn Doordat je foto zo donker is vind ik het moeilijk om te zien wat je gefotografeerd hebt.

jooproo Huh? Ik snap je foto niet zo goed :o

Joysiee Best grappig, maar ik had voor iets meer scherptediepte gekozen voor deze foto.

Kanzi Heel bijzonder geworden!

_Kiki_ Food-fotografie is niet zo mijn ding, maar ik vind de belichting wat te weinig.

Killyenn Heel bijzonder, ik heb geen opmerkingen.

KimdeGroot94 Leuk geworden, maar ik mis wat contrast.

Kimmetjee04 Heel knap effect, jammer dat je het gezicht niet 100% scherp hebt. Verder vind ik je foto wel heel leuk.

k_m Bijzondere sfeer die je hebt vastgelegd.

LauraBloem Ik vind je foto goed gelukt, maar niet zo super bijzonder op vlak van kleur/contrast.

laurajoy15 Knap effect, maar ik vind het moeilijk om hier iets over op te merken.

Leonyr Ik heb geen idee wat het is maar ik vind het wel mooi :P

LinSa Leuk, maar ik mis vooral iets op vlak van belichting.

LOVESUSHI Je hebt de kitten en haar moeder er heel leuk opstaan, maar ik vind de achtergrond te weinig contrasterend.

magda90 Ik vind het onderwerp wat vreemd, maar je foto is best knap.

manonfleur Leuk met je scherptediepte gespeeld, maar ik mis toch wat kleur of licht in je foto.

MarBri Ik vind je foto heel geslaagd.

Marlett Je foto is ook best leuk geworden.

marijepagter Ik mis wat scherpte en kleur in je foto.

MarijeR Knap vastgelegd!

Marit Waauw, die kleuren en die weerspiegeling maken je foto heel bijzonder. Het lijkt alsof je met HDR gewerkt hebt maar in dat geval vind ik het heel knap dat je het water er zo mooi helder op hebt.

Marjoow Mooie bokeh, de fjord is ook mooi scherp geworden. Ik vind het spijtig dat het paard er niet in zijn geheel op staat, maar het geeft de foto wel iets bijzonder.

Mb_foto Heel mooi hoe scherp je de kat erop hebt. De kat zou niks voor mij zijn maar daar gaat het ook helemaal niet om :=

monbyou Ik vind de belichting wat te weinig.

Murthul Knap met je scherptediepte gespeeld, maar ik vind het jammer dat je de ogen van de kat niet ziet.

MyHu Leuke foto, maar ik heb niet genoeg ervaring met macrofotografie om echt constructieve feedback te geven.

MZorro De sfeer van je foto is heel bijzonder geworden, maar ik vind het een beetje spijtig dat de paal (ik weet niet wat het is) zo'n groot deel van je foto inneemt.

Nefertarie Knappe foto, weinig op aan te merken.

NESCAFE Ik vind hem leuk, ik denk dat de keuze voor zwart-wit het geheel afmaakt.

Niene87 Wat een kleuren op de grond! Ik vind het echter wel jammer dat je bomen zo donker geworden zijn.

_Patriciaa Deze vind ik leuk geworden, knap. Niks op aan te merken eigenlijk.

ponyaddicted De scherpte en het contrast kan beter, en ik vind het inzoomen ook niet zo geslaagd doordat je een halve ruiter ziet.

quartel Ik vind de kleuren en contrasten knap, best bijzonder hoor. Ik had echter iets minder ingezoomd.

Racheel Leuk, maar ik vind het rood wat te veel overheersend.

Revanches Ik mis wat detail in het gezicht.

RianC Heel bijzonder, maar leuk!

Rianne Leuke sfeer die je hebt vastgelegd, maar ik mis toch net wat kleur.

RobinRikkie Jammer dat de belichting wat te weinig is, ik mis wat detail in je foto.

rosslover Ik mis toch wel detail/scherpte,...

Sanne_com Knap gedaan qua scherptediepte, niet echt iets op aan te merken.

SharonPlugge Leuk effect, maar ik mis toch wel wat detail in de houtblokken. Ik had net iets sterkter belicht denk ik.

showteam Heel gaaf hoe je die kat hebt vastgelegd, leuke bokeh!

Sicayes Knap hoor, niks op aan te merken.

Sodeletuut Mooi scherp, maar ik had niet voor zwart-wit gekozen aangezien de achtergrond onvoldoende contrasteert.

sorsie Ik vind hem best leuk geworden, maar ik vind je logo wel te opvallend/te hard.

SternPhoto Ik vind jouw foto best leuk geworden eigenlijk, ik had alleen niet zo ver ingezoomd.

SuperLiesje Knap hoe je de details vastgelegd hebt.

Suuszels Deze vind ik ook leuk geworden, hoewel ik het zonlicht iets te overheersend vind.

taarss Bijzondere sfeer, maar ik mis wat scherpte.

tesseke Deze vind ik ook knap qua scherpte en detail.

TeSsZz Ik denk dat ik toch voor iets meer scherptediepte zou gekozen hebben.

verography Waauw, knap hoe je het hert hebt vastgelegd.

wendy1987 Ik vind je onderwerp wat vreemd gekozen.

WiancaR Mooie hoe je de kleuren hebt weten vast te leggen.

XiiaaooNaa Wat een leuk hondje, ik vind het geheel wel net iets te donker geworden.

Ylvy Jammer dat de foto wat onderbelicht is.

Pfoe zeg, wat een werk om alle foto's te bekijken en bespreken :P

Het topic is wat uit zijn voegen gebarsten, maar ik vind het wel een leuke uitdaging om elke week iets te posten. Ook handig dat er zoveel feedback gegeven wordt op een vriendelijke en opbouwende manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:00

Changed my mind, toch deze voor week 3!

Afbeelding

Enne, bedankt voor de feedback! +:)+ :j

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:00

Week 3!

Vanuit m'n bureaustoel door het raam naar buiten gemaakt #foei :D, ben erg tevreden met het resultaat, al mocht hij wel iets scherper. Geupload met de bokt-upload.

Afbeelding

Iedereen nog bedankt voor de feedback op m'n vorige foto!

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:01

Bedankt voor de Feedback beide!

Sicayes, op de oorspronkelijke foto stond het kopje wel helemaal, maar heb er bewust een stukje afgesneden. Ik vond deze compositie leuker.

marijepagter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 13:05

mijn week 3 helaas een uit de oude doos..

Afbeelding