[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:25

Week 4
Afbeelding

Mijn zoontje (2) op schoot bij mij stiefzoontje (3)
Helaas is hij door het uploaden er kwalitatief niet op vooruit gegaan :(

Marit

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:47

Ik zit op dit moment in mijn eindpresentatie week. Heb geeneens tijd om met mensen af te spreken, laat staan te fotograferen :+ Gelukkig is dat maar zo'n 4 weken per jaar, dus daar ga ik het niet van af laten hangen. Maar met zo'n week is dat nou eenmaal zo. Gelukkig had ik de eerste dag van week 3 al een foto gemaakt en ga ik nu proberen aan het eind van week 4 een nieuwe foto te maken. Maar lukt dat niet, dan is het niet anders. Werk en school gaan helaas nog altijd voor :+

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:58

Tja ik ben van het buiten fotograferen en dan ben je afhankelijk van het weer en daglicht. Als het dan giet op het moment dat je overdag een keer tijd hebt om met de camera op pad te gaan, dan houdt het op.
Straks met langer daglicht is het makkelijker om 's avonds nog wat te doen :)
Ik neem liever wat tijd voor een foto en zie dan liever een oude foto dan haastwerk met slecht weer/licht waar ik zelf ook niet tevreden over ben.

Gelukkig heb ik nog een heleboel mappen met foto's waar nog niets mee is gedaan dus wat dat betreft ook goed en leuk om die eens door te spitten :D

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 12:14

Feedback van week 3

Agossie
Erg mooi, leuke ligt inval!

Ann_Pam
Leuke fjord! Idd jammer dat de teugels gekruist zitten verder vind ik het echt een mooie foto. De zachte kleur past er mooi bij.

Ash_
Ook erg mooie kleuren! Ik vind de schaduw rechts ook wel meevallen, precies goed zo.

Asselruiter
Prachtig mooi scherp. Ik vind alleen het lege vak links iets te leeg.

Babel
Deze vind ik veeeel mooier dan die paarse! Super gewoon!

Bellatrix
Wat een gave kat! Erg mooi scherp!

binky
Leuk idee! Ik vind hem persoonlijk iets te donker. Moet te veel moeite doen om te kijken.

Bumblehorse
Awh <3 erg schattig

calice
Wauw wat gaaf! Super mooie kleuren!

C_estmoi
Ik vind deze niet heel bijzonder.

chip
Leuke foto maar nier zo bijzonder.

Deetjeeuh
Ook een leuke foto. Wel jammer van het grauwe weer.. Dat had de foto heel anders kunnen maken.

deviltjh
Mooi hoofdstel! Ook een gaaf paard en een mooie foto!

Djura99
Jammer dat het scherptepunt niet de neus ís.

DmNqUe
Leuk gedaan! Ik vind haar huis iets te ligt.

EngeltjeS
Wauw super!

faatxhorse
Mooie sfeer. Had het leuker gevonden als het paardje echt op het weggetje stond. Maar dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen.

Fellow
Leuke foto!

Fennee
Niet erg bijzonder vind ik hem.

Fenneeee
Wauw super! Echt mooi. Met welke instellingen heb je deze foto gemaakt?

Gub
Super stoer vind ik deze! Jammer dat je idee niet lukte maar deze is ook mooi!

Hanna_94
Toch vind ik hem wel wat hebben hoor! Mysterieuze sfeer hangt erbij.

HeavensLove
Mooi zeg! Van mij had ie iets naar beneden gemogen maar erg mooie kleuren.

Iejoorr
Mooie plaat!

Irene96
Rrrrrr… Krijg er de rillingen van, ondanks dat het niet mijn stijl is vind ik hem wel super! Mooie belichting!

ismy
Lieve foto!

Jessica_1998
Leuk hondje. Vind de foto zelf niet zo boeiend. Sorry.

JewEmm
Erg mooi! Zoals ik al langs zag komen de flits (?) onder in het raam is jammer maar verder vind ik hem super!

jilinda
Zegt me niet heel veel. Wel mooi scherp!

JNSW
Wat een leuk paard! Ook een mooie foto. Misschien had je iets meer met het contrast kunnen spelen.

Joey
Leuk moment! Jammer dat haar ene voet er net niet opstaat.

joey_lover
Hij heeft wel wat. Ik vind het jammer dat ie verticaal staat. De ruimte naast het onderwerp lijdt me zo teveel af.

Jolandaa_
Zoek het vogeltje! Als ik het niet wist had ik hem nooit gezien, dat ik wel jammer.

kani_ejj
Wat een gave hond! Ook een mooie foto.

Kelszz_
De foto had mooier geweest als hij een beetje meer van de voorkant was gemaakt, zo creëer je wat meer diepte op de foto. Ook met het contrast kun je een foto ‘spannender’ maken.

_Kiki_
Wauw, super mooie foto! Mooie kleuren en zonlicht.

kimberley23
Erg mooi! Wat een mooie zachte kleuren.

laurajoy15
Deze foto vind ik ook ontzettend mooi! De achtergrond is mooi wazig en de voorgrond super scherp!

Leonyr
Leuke foto. Jammer dat de vacht niet helemaal scherp is. Of was dit je bedoeling?

Lipydo
Super gewoon! Echt fantastisch.

Lizaa01
Erg mooi! Heeft echt een sfeertje bij zich hangen!

manonnevot
Ik vind het jammer dat het hondje er niet helemaal opstaat. Zowel z’n oortjes als z’n pootjes.

marit
Weer zo’n ontzettend mooie foto! Ik vind je werk echt fascinerend!

MarijeR
Super mooi moment! Wat zullen ze lekker gegeten hebben! Jammer dat er niet zo’n mooi zonnetje bij zit.

Marjoow
Persoonlijk vind ik hem iets te donker.

Mb_foto
Creatief! Mooie herinnering plaat.

MichieldeM
Hij lijkt wel geknipt en geplakt! Wel erg mooi, het gezicht verteld me alleen niet zoveel. Hij is wat somber.

monbyou
Super gaaf. Erg mooi zijn blik.

MyHu
Leuke foto.

naomi_g1998
Jammer van je eigen schaduw. Ik vind de achtergrond te onrustig.

NatassJa
Erg leuk momentje!

Nefertarie
Wauw. Wat een mooie kleuren! Erg mooi moment.

Racheel Ik vind hem erg leuk met die wind door de manen. Qua kleur en contrast had het misschien wat spannender gekund.

Revanches
Ahw wat pittig! Erg leuke foto!

RianneH
Hmm, apart idee. Vind hem wel leuk.

Robin_Rikkie
Ik had hem mooier gevonden als hij minder van bovenaf genomen was.

SachemLover
Leuk idee.

Sanne_com
Super mooi! Niks storends ofzo.

S_en_Z
Wat een leuk beestje, en een erg mooie foto! Misschien had je de horizon nog even recht kunnen trekken, dat is het enige.

showteam
Waauw wat schattig! Ook super mooi qua kleur.

Sodeletuut
Het ringetje met het belletje eraan stoort me ietsje. Verder een erg mooie foto.

Sokje_6
Brr scary! Jammer dat de neus er niet helemaal opstaat. Had qua contrast en kleuren ook wat spannender gekund volgends mij.

Suuszels
Erg mooi! Mooie diepte. Ook de schaduw in het steegje is mooi. Je kan nog net zien dat er stenen zitten.

TammyVN
Erg mooi! Niks anders over te zeggen.

tesseke
Erg mooi, wat je zelf al aangaf is het wat jammer dat het pootje zo licht is.

Tinky12
Hihi, ik begin steeds te glimlachen als ik hem zie. Erg leuk.

XiiaaooNaa
Erg mooi! Die roze gloed vind ik super.

xLoki
Erg mooie foto. Mooi scherp en licht.

Ymor
Wat een lief ponytje!

Yvonne_V
Deze vind ik ook erg leuk! Mooi gedaan!

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:27

Hier is mijn commentaar van week 3 :D

Agossie verzamelt hier - Leuke foto, alleen ik mis wat ruimte boven aan.
Ann_Pam - Leuke foto, al ben ik niet helemaal fan van de kleuren ook zou ik hem graag op ooghoogte gezien hebben. .
Ash_ - Leuke foto, had hem alleen graag op ooghoogte gezien nu lijkt het paard enorm over bouwt.
Asselruiter - Leuke foot, maar ik vind het overbelichte vak links boven te overheersend, de volgende keer zou ik hem iets meer croppen.
Babel - Erg leuke foto (alleen de kwaliteit ziet er aan de rechter kant echt raar uit? waarmee load je hem up?)
Bellatrix - Leuk, al is het jammer dat de kat je niet aankijkt maar naar beneden kijkt. Ook vind ik het jammer dat het rechter oogje helemaal niet zicht baar is.
binky - Leuk! alleen zou hij denk ik in het zwart wit/deels zwart wit nog mooier uitkomen.
Bumblehorse - Leuke foto! Mooi scherp de ogen. Mar ik ben geen fan van de gele kleur. vind hem wat te overdreven.
calice - Gave foto! Mooie kleuren!
C_estmoi - Leuk! Voor de volgende keer zou op ooghoogte mooier zijn + een wat rustigere achtergrond.
chip - Leuke foto, maar ik vind hem vrij simpel hij trekt mij zeg maar niet heel erg aan.
Deetjeeuh - Leuke foto, alleen jammer van de vogel ding rechts en dat het net niet het goede moment is. Ook jammer van de ruis op de nek en het hoofd.
deviltjh - Leuke foto, alleen jammer van het hek op de achtergrond en als hij op ooghoogte was geweest was hij nog leuker geweest!
Djura99 - Leuk idee! Ik vind hem alleen wat donker, ik zou hem iets helderder maken. ook ha dik hem een klein beetje gedraaid.
DmNqUe - Gave foto, maar ik mis wat; ik denk dat het is dat het gezicht heel erg licht is en de jurk amper zichtbaar. Maar het kan ook wat anders zijn, ben me er niet helemaal zeker van…
EngeltjeS - Leuk, wat je als je nog een keer zoiets gaat doen misschien kan doen is hem van iets meer onder te nemen. Ik denk dat hij dan wat dynamischer en spannender wordt.
faatxhorse - Hij is leuk! ik vind de kleuren zo wel gaaf. Ik had hem alleen iets gedraaid, nu heb ik het idee dat het paard wat naar links "valt".
Fellow - Leuke foto! ik vind alleen de kleuren onderin wat raar? Ook had ik zelf het gras onderin weggehaald ik heb nu het idee dat dit gras afleid van de rest van de foto.
Fennee - Leuke foto en leuk idee, maar ik vind het jammer dat hij niet scherp is.
Fenneeee - Leuke foto! ik mis alleen wat ruimte boven en onder aan.
Gub - Leuke foto, ik had alleen graag nog een halve centimeter boven haar hoofd gezien. Hij is wel erg mooi scherp!
Hanna_94 - Leuke foto zo met de scherpte diepte en zwart wit. Eventueel had je er nog een klein beetje onder aan kunnen weghalen maar zo kan het opzicht ook prima!
HeavensLove verzamelt hier - Leuke foto! Mooi scherp! Ik vind alleen dat er iets te veel lege ruimten boven aan zit.
Iejoorr - Leuke foto, alleen de kwaliteit is niet zo goed, waarmee upload je?
Irene96 verzamelt hier - Idee is leuk, maar de foto spreekt mij totaal niet aan.
ismy - Leuke foto, ik had het stelletje alleen graag net ietsjes groter gezien. Ook zou ik haar er iets verder opgezet hebben nu is ze zo afgehakt ergens :+
Jessica_1998 - Leuke foto, maar probeer vanaf ooghoogte en met een rustige achtergrond te foto graveren.
JewEmm verzamelt hier - Erg leuke foto! Ik vind alleen het flitslicht wat jammer, omdat het hele foto mooi warm is en dit flitslicht daar erg wit tegen afsteekt.
jilinda - Leuke foto, maar ik had haar graag wat meer naar rechts gezien.
JNSW - Leuke foto, ik had hem alleen net ietsjtes naar links gedraaid. Ook wat voor bobbel zit er bij de manen? :+
Joey - Leuke foto en leuk idee. Allen jammer dat het hoofd en voet er net niet opstaan.
joey_lover - Leuke foto, hij lijkt alleen net niet scherp.
Jolandaa_ - Leuk, ik vind hem alleen wat druk er is geen 'belangrijk' stuk waar je op kan focussen of waar je naar moet kijken + hij is niet helemaal scherp.
kani_ejj - Leuk! hij lijkt alleen niet scherp en je logo vind ik veel te groot en te overheersend. Ik kijk nu meer naar je logo dan naar je foto…
Kelszz_ - Leuke foto, je zou alleen het oog nog wat meer kunnen laten spreken door het wat optelichten en er wat meer contrast in te stoppen.
_Kiki_ verzamelt hier - Leuke foto! Allen de volende keer zou het nog mooier zijn als er iets meer scherptediepte in zat, dus dat alleen het stukje met tekst scherp zou zijn bijvoorbeeld.
kimberley23 - Leuke foto, ben geen fan van de gele kleuren en jammer dat het oog niet scherp is.
laurajoy15 - Erg leuke foto! Mooie scherpte diepte en leuk zo met het tegenlicht effect maar niet te felle achtergrond!
Leonyr verzamelt hier - Ik zie geen week3? alleen een week 2 en week 1?
Lipydo - Erg leuke foto! Alleen jammer dat hij van vrij hoog genomen is. Ik denk dat hij mooier was geweest als je hem van laag genomen had.
Lizaa01 - Leuke foto, alleen jammer dat niet de hele hand erop staat en dat je dus een stuk vingers mist
manonnevot - Leuke foto, hij is alleen nie tzo helder en ik mis een stuk poot. Probeer altijd de hele poten/oren er op te hebben
marit - Leuke foto, al heb ik het idee dat het meer aan manipulatie dan foto is…
MarijeR - Gave foto! ik had zelf de ogen van de leeuw nog iets meer opgelicht zodat de leeuw wat 'belangrijker' wordt in de foto.
Marjoow verzamelt hier - Erg leuk idee! Ik vind alleen de kleuren wat te geel ogen.
Mb_foto - Leuk idee, maar ik ben zelf niet zo fan van het texturen gebruik
MichieldeM - Leuk! erg leuk. Alleen jammer dat dege op de motor niet helemaal scherp is. Ook mis ik het 2de been? Er staat een standaard uit maar ik zie daar geen been op de grond rusten?
monbyou - Leuke foto, alleen jammer dat het rechter deel van de kop erg overbelicht en dus erg fel is.
MyHu - Leuk alleen jammer van het oog, probeer zonder flits te foto graveren ook probeer van wat lager te fotograferen.
naomi_g1998 - Leuke foto, alleen jammer van je schaduw en de drukke achtergrond.
NatassJa - Erg leuke foto! Mooi ook die kleur van haar ogen!
Nefertarie - Erg gave foto! Ik vind het alleen wel jammer dat een deel van de lucht erg overbelicht is.
Racheel verzamelt hier - Leuke foto, ik had hem zelf allen iets meer gedraaid en het oog wat opgelicht.
Revanches - Leuke foto! Allen ik vind het wel wat jammer, dat het jongetje rechts er wel helemaal opstaat maar het jongetje links niet.
RianneH - Leuk idee, alleen jammer van de ruis en misschien volgende keer er ook wat sla bij? voor de groene kleur. Ook is hij wat donker.
Robin_Rikkie - Leuk, ik mis alleen wat scherpte.
SachemLover - Leuk idee! Alleen jammer van de kwaliteit
S_en_Z - Erg leuke foto! Klein dingetje, het is nog mooier bij stand als het paard echt open staat, dus het rechter voorbeen ook nog iets meer naar voren. Ook heb ik ergens het idee, ik denk dat het door het uploaden komt, dat hij niet helemaal scherp is bij het hoofd?
showteam - Leuke foto! ik had alleen het katje graag net iets groter gzien.
Sodeletuut - Leuke foto! er is alleen een beetje veel ruimte aan de linker kant.
Sokje_6 - Leuk idee, alleen ik mis wat contrast en een focus punt hij is nu overal ongeveer even scherp en dat vind ik jammer. Ook is hij nie thelemaal scherp.
Suuszels - Leuke foto, ik zou alleen graag nog iets meer contrast willen zien.
TammyVN verzamelt hier - Erg gave foto! Het zwart wit gebruik vind ik erg mooi!
tesseke verzamelt hier - Leuke foto! ik had hem alleen zelf nog iets meer gecroped zodat de ogen nog centraler zouden komen te staan.
Tinky12 verzamelt hier - Leuk idee, alleen ik vind het lettertypen echt niets… als dat een ander lettertypen was geweest had ik hem veel leuker gevonden.
TrendyLover - Leuk idee zo! ik vind het wel jammer dat de achtergrond wat druk is.
XiiaaooNaa - Erg leuk! Ik vind hem alleen iets te veel lege ruimte onderin hebben. ik denk dat als je hem vierkant had gedaan hij mooier was geweest.
xLoki - Erg leuke foto, ze heeft erg mooie ogen! Alleen jammer dat het 2de oog net niet scherp is. Maar het pluk haar ervoor wel.
Ymor - Leuke foto, alleen jammer dat de mevrouw nie tin de camera kijkt en jammer van de drukke achtergrond.
Yvonne_V - Gave foto! Alleen naar mijn idee zitten de licht strepen wat te hoog… Ergens klopt et naa rijn idee nie thelemaal :+

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:16

Zo ik begin braaf met feedback van week 4:

Rachel: stoere foto, mooi paard! Iets meer scherpte-diepte had het paard wat meer eruit doen springen.

Loki: cool! Mooi scherp ook zeg en heerlijk eindelijk eens een maan-foto waarbij de maan een keer niet precies in het midden staat. Goed gedaan *D

Bellatrix: vet! Ik vind de kleurbewerking ook mooi! Inderdaad het paard had wat meer naar boven gemogen, maar stoort niet veel hoor :D

Poetser: schattige kids! Maar fototechnisch vind ik het vooral gewoon een leuk kiekje. Probeer eens door je knieën te gaan en let op je achtergrond (oogt zo rommelig)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:18

Ik twijfel. Ik heb namelijk nog geen goed bewerkingsprogramma op mijn nieuwe laptop (heb wel Gimp maar dat ken ik totaal niet) en heb echt geen inspiratie voor een foto... wellicht dat ik er eentje uit de oude doos pik om opnieuw te bewerken ofzo.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:41

Nou, persoonlijk vind ik het ook niet zo tof dat er veel 'uit de oude doos' foto's worden opgestuurd, maar ik snap het wel.
Ik zit zelf ook in mijn examens, nog tot volgende vrijdag. Ik heb dan ook echt geen tijd om nu even een fotoshoot te gaan doen of iets dergelijks. Maar wat ik dan wel vind, je kan van alles en iedereen een foto nemen :)
Mijn week 3 heb ik genomen tijdens een halfuur-wandeling met de hond, week 2 door 5 minuutjes naar buiten te gaan, en week 1 door gewoon binnen even rond te snuffelen naar fotomateriaal.
Heb je dan een perfecte foto? Nee, waarschijnlijk niet. Maar je leert zo wel om creatiever te worden (vind ik zelf).
Echter snap ik wel dat die creativiteit ooit ook op is, en ik vrees dat mijn week 4 misschien ook wel eens eentje uit de oude doos wordt, zeker in dit regenweer.
Zolang men ook niet iedere week een oude doos foto opstuurd, zie ik er geen probleem in :)

Bedankt voor degene die commentaar hebben gegeven, tof om te horen dat jullie de foto toch mooi vinden. Smaken kunnen toch echt verschillen :j

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:26

die bovenste strepen waren van vrachtwagens :P

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:40

Yvonne_V schreef:
die bovenste strepen waren van vrachtwagens :P

ah…. Ik zat te twijfelen :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:45

Ik heb een foto maar weet niet of ik deze wil insturen _O- Haha

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:28

Week 4
Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III, Canon EOS1100D
Afbeelding
Ik vind het zelf een iets te donkere foto en jammer van het bewegende staartje en pootje van de hond.
Verder lijkt de horizon scheef, maar het is een soort heuvel, en de 'kust' loopt naar achteren :))
Uploaden via tinypic, verkleind via GIMP. Verder niet bewerkt etc.

Djura99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:17

Afbeelding
week #4
spijtig van de strootjes :\

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:56

Hierboven, aggosh wat een blik! :D :') Inderdaad jammer van de strootjes en ik houd zelf van wat meer kleur erin. Ook is je achtergrond lichter dan het onderwerp, wat niet zo fijn kijkt. Ik vind de compositie en scherptediepte wel erg geslaagd!

En heel erg bedankt allemaal voor de tips, daar kan ik echt iets mee! :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:00

Mijn pony kreeg een massage.. Daarom keek de vrouw niet in de camera

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:09

Asselruiter: thnx voor t commentaar. De horizon of de pony? De eerste is bewust. De tweede.. mmm zeer minimaal. Vriendin van me stond te zwabberen met een tak schuin voor hem. Hij leunde iets op zn andere been denk k. Je ziet de lichte draaiing in zn hals n beetje.

Na deze foto kwamen fotos dat hij zn hoofd/hals heel duidelijk verkantelde en n scheef koppie trok en daarna liep hij op de tak af _O-

doerakje

Ff verder teruglezen

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:15

Ymor schreef:
Mijn pony kreeg een massage.. Daarom keek de vrouw niet in de camera

ah oke, voor de volgende keer zou je misschien dat wat beter kunnen laten zien. Nu zie je dat niet helemaal aan de foto

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:17

Mijn commentaar voor week 3

Agossie Mooie foto. Ik zou alleen iets meer ruimte boven in hebben overgelaten.
Ann_Pam Mooie foto Ik vind de teugels niet zo storend.
Ash_ mooi ik heb er geen commentaar op.
Asselruiter mooi ik vind alleen het linker gedeelte van je foto iets te vel.
Babel Echt super mooi! Ik vind hem super
Bellatrix super mooi hij is echt prachtig
Binky Heel mooi gedaan hij is heel goed scherp.
Bumblehorse Mooi de ogen zijn mooi scherp. Ik ben alleen niet zo’n fan van de kleur.
Calice mooie foto de kleuren zijn heel mooi
C_estmoi gaaf erg mooi gedaan.
Chip leuke foto ik vind de foto alleen niet zo interessant.
Deetjeeuh mooi ik vind alleen die steiger aan de zijkant een beetje storend.
Deviltjh mooi paard staat er netjes op.
Djura99 leuk ik had alleen de foto iets lichter gemaakt.
DmNqUe Erg gaaf ik vind hem heel mooi.
EngeltjeS Mooi heel gaaf gedaan.
Faatxhorse mooi ik vind de kleuren heel mooi!
Fellow Mooi ik vind alleen het gras een beetje storend.
Fennee mooi ik heb alleen het idee dat de foto niet helemaal scherp is?
Fenneeee erg gaaf! Heel mooi zo met die kleuren.
Gub Mooi de foto is mooi scherp. Ik had alleen boven haar hoofd nog iets meer ruimte willen zien.
Hanna_94 erg mooi zo met dat zwart wit
HeavensLove mooi erg mooi scherp heel gaaf zo met die kleuren.
Iejoorr leuk er mooi zo die kleuren.
Irene96 Het is niet zo mijn style , Maar toch vind ik hem echt heel gaaf :)
Ismy mooi erg mooi zo met het stelletje en al die bomen.
Jessica_1998 leuk ik vind alleen de achtergrond iets te druk.
JewEmm erg mooi alleen jammer van die flitser.
Jilinda leuk mooi scherp.
JNSW mooi alleen wat is dat voor bobbel bij de manen?
Joey mooi alleen jammer dat de voet er rechts niet op staat.
joey_lover leuk hij lijkt alleen net niet scherp?
Jolandaa leuk ik moest alleen even zoeken om de vogel te vinden :D
Kani_eJJ mooi hij lijkt alleen niet helemaal scherp.
Kelszz leuk ik denk dat de foto nog iets mooier was geweest als je het oog iets had opgelicht.
_Kiki_ mooi erg mooi scherp zo op de tekst.
kimberley23 leuk ik vind alleen de kleur niet zo mooi.
laurajoy15 gaaf erg mooi zo met die scherpte diepte.
Leonyr leuk hij is volgens mij alleen niet heel scherp.
Lipydo Prachtig! _/-\o_ Heel mooi zo met die kleuren.
Lizaa01 mooi gedaan zo met die sfeer.
Manonnevot leuk ik vind het alleen jammer dat er een stuk van zijn oren en poot mist.
Marit heel mooi ik vind de foto echt super gaaf :D
MarijeR Gaaf erg mooi zo met die leeuwen.
Marjoow mooi heel gaaf gedaan.
Mb_foto gaaf heel mooi gedaan.
MichieldeM Leuk erg mooi scherp.
MyHu leuk ik vind het alleen jammer van die flits in het oog.
naomi_g1998 leuk alleen jammer van die schaduw en de drukke achtergrond.
NatassJa erg gaaf het meisje springt er echt uit.
Nefertarie gaaf alleen jammer dat er een deel van de lucht is overbelicht.
Racheel leuk heel mooi zo met die kleuren van het paard en de lucht.
Revanches leuk erg mooi scherp dat zwart wit past er mooi bij.
RianneH leuk alleen jammer van de ruis.
Robin_Rikkie leuk ik mis volgens mij alleen wat scherpte.
SachemLover leuk ik mis alleen scherpte op de foto.
S_en_Z mooi paard staat er mooi op.
Showteam mooi ik vind jouw foto’s echt heel leuk.
Sodeletuut mooi ik vind alleen dat er aan de linkerkant iets teveel ruimte over is.
Sokje_6 leuk ik zou alleen iets meer contrast toevoegen.
Suuszels mooi erg gaaf zo met dat plein in het zwart wit.
TammyVN gaaf echt heel mooi.
Tesseke gaaf! hij is mooi scherp en de ogen springen er mooi uit.
Tinky12 leuk alleen wat staat er op zijn buik?
TrendyLover leuk ik had alleen liever het hoofd scherp gezien.
XiiaaooNaa mooi ik vind alleen dat er onderin heel veel ruimte over is.
xLoki mooi het linkeroog is mooi scherp alleen haar rechteroog iets minder.
Ymor leuk alleen jammer van de drukke achtergrond.
Yvonne_V heel erg gaaf heel mooi gedaan.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:19

Monbyou, welke flits? Is al weg als het goed is.

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:21

ik dacht dat er op de ogen nog iets van flits te zien was. Het kan zijn dat ik me daarin heb vergist.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:22

Ohh, dat, ja klopt. Iets nog. Ik dacht dat je de verkeerde foto had :+

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:24

S_en_Z schreef:
Asselruiter: thnx voor t commentaar. De horizon of de pony? De eerste is bewust. De tweede.. mmm zeer minimaal. Vriendin van me stond te zwabberen met een tak schuin voor hem. Hij leunde iets op zn andere been denk k. Je ziet de lichte draaiing in zn hals n beetje.

Na deze foto kwamen fotos dat hij zn hoofd/hals heel duidelijk verkantelde en n scheef koppie trok en daarna liep hij op de tak af

De stenen waar hij op staat lijken scheef, maar dat kan natuurlijk ook zijn dat die grond daar wat golvend is :)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:36

monbyou@ ik sta niet in je commentaar lijst? :+

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:38

Oke, ik heb misschien een hele domme vraag :o
Maar wanneer zet je nou je naam op je eigen gemaakte foto's?

Nadat ik aan een fotomeeting heb meegedaan heb ik er natuurlijk wel mijn naam op gezet, maar zoals
met de foto's die ik hier plaats.. Wanneer ga je dit nou wel of niet doen?

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:40

ik doe het omdat ik wil dat mensen vaak mijn naam zien :D
Als mensen vaak een naam zien gaan ze hem onthouden en denken ze eerder aan je voor een shoot :D