Ik denk dat mijn inzending voor deze week deze foto word. Vandaag gemaakt in Noordwijkerhout
F_Orumster
Geplaatst: 06-02-13 21:51
Fijne plaat lifaya. Heb je grijsverloopfilter gebruikt of nabewerkt? Indien het laatste, heb je een gegradueerd filter toegepast of met contract en maskers gewerkt? Heb je een panorama gestitcht of een groothoeklens en wat bijgesneden?
Groothoeklens en bijgesneden Ik heb op deze lens geen filter zitten, heb contrast toegevoegd en thats it ik heb een sigma 10-20 gebruikt hiervoor icm mijn 7D
En hierbij mijn inzending van Week 6. Ik had hem vanuit een lagere positie moeten nemen maar vond hem wel heel erg leuk.
Ben niet zo heel goed in beoordelen dus vertel maar wat ik er van vind.
Ballard_L : Mooie oogfoto lifaya: Mooie foto, ook met de juiste kleuren, hij spreekt mij heeel erg aan. Jespri: Hele mooie foto, vooral de kleur van het oog komt er heel mooi uit.
Foto is gisteren genomen in de Kruidtuin van Leuven. De zon scheen juist, en vond de kleuren erg mooi uitkomen. Ik heb de foto (voor het eerst) nabewerkt. Een beetje bijgesneden en de kleuren iets verzadigd.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-13 23:43
Aangezien het al donderdagavond is, maar weer even een tussenstand.
Agossie verzamelt hier Ash_ verzamelt hier Blacky brandylove2 verzamelt hier CRos95 verzamelt hier Elvi_Elisa F_Orumster Gianti verzamelt hier Jacobeho JNSW KirstenVosje verzamelt hier _l_amanda_l_ verzamelt hier Leonyr Lipydo Lunaeekie magda_90 verzamelt hier Monster_tos verzamelt hier NatassJa verzamelt hier Nefertarie verzamelt hier RobinBuck verzamelt hier Sani Tinky12 verzamelt hier wienkecarlo x_Kaat_x xliisaa verzamelt hier xMayo
Sodeletuut
Geplaatst: 07-02-13 23:45
Sodeletuut schreef:
Ben ik al te laat met 'aanmelden'?
??
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-13 23:51
Sodeletuut schreef:
Sodeletuut schreef:
Ben ik al te laat met 'aanmelden'?
??
Joh!! helemaal gemist!!!
Nee, natuurlijk niet! Maar als je meedoet, verwachten we ook committment. Dus elke week jouw foto van de week inleveren. Commentaar geven op de foto's van anderen mag, maar hoeft niet. Enne... Als je voor zondagavond niet hebt ingezonden, ga ik pb's sturen!!