[FOTO] Verzameltopic voor Fotografen! Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Re: [FOTO] Verzameltopic voor Fotografen! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 11:47

Mooie meid

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:10

Ik ben dr ook weer moest flink terug lezen :D

Emie99:
Hij oogt goed scherp maar toch spreekt hij me niet aan, wat is het onderwerp de bloem of de vlieg dat is nu wat onduidelijk.

Saskiaa
Mooi ook de grijstinten maakt hem sterker.

Geerte
Lieve pup, dat pluis haar. Ik vind enkel de waas over het oog wat jammer.

Daniella
Eerste inderdaad jammer van de mond die lijkt erg strak
De tweede vind ik mooi mooie heldere kleuren, enig puntje wat mij opvalt is dat ik de neuzen zo tegen elkaar aan niet mooi vind langs elkaar was mooier geweest.

Emie99
Leuk gewoon kiekje, kwa scherpte en helderheid vind ik hem wat minder

Goof
Kan enkel super en mooi uitbrengen <3

Yvttheid
Ook hier wauw, prachtige kleuren en helderheid super scherp, I like it.

Saskiaa
Heb ik deze eerder gezien?? Mooie plaat super achtergrond, goede scherpte op de pup

ThreeFingers
Eerste vind ik mooi iets wazig maar dat is zo bewerkt volgens mij.
2de vind ik de bewerking te.

Deze heb ik net gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:11

Wat een eng beest hihi

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 16:12

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:30

die rups vind ik er dan weer mooier uitzien in rups vorm dan in vlinder vorm

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:38

Ja ik ook was net een punker geweldig de vlinder is erg saai := Tis meer een mot

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 19:01

Seven schreef:
Saskiaa
Heb ik deze eerder gezien?? Mooie plaat super achtergrond, goede scherpte op de pup

Nee, dat was een ander. Wel dezelfde hond. :)

Dankjewel!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:50

Idd de rups is mooier .. Komen die hier veel voor?
Wel apart ik dacht je bent in een dierentuin oid :P

Even met neva de studio in gekropen
Afbeelding

Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:22

Ik voel alweer een erg lange bijlees-actie aankomen. :')

Komt eraan hoor!

Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:04

ik zou hem van een andere hoek hebben genomen nu lijkt het een heel iel paardje

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:08

=:)
Pagina 33:
Lifaya, mooie scherpe foto, gaaf! Ik had alleen liever wat meer ruimte aan de rechterkant gezien. Verder, top!
Monnikenburg: mooi zeg! Vooral de tweede vind ik mooi, lieve uitstraling heeft het paard ook. Misschien wel een beetje een krappe uitsnede.
Lindy, deze foto's heb ik al eerder gezien, in een topic denk ik? Maar ik vind ze heel gaaf, knap dat je dat zelf gedaan hebt!
Annoukie, leuke foto, maar mocht van mij wel iets scherper zijn..

Pagina 34:
Yvttheid, mooie scherpe foto's en de pony steekt mooi af bij de achtergrond, alleen jammer van de vreemde houding op foto 1.
Bart17 nette foto's, ik had hem alleen iets extra verscherpt en misschien wat meer opgelicht en contrast toegevoegd?
Seven, WOW! _O_ Die eerste foto, fantastisch! Die kleuren. :oo
Natascha1996, niet bijzonder, ik zou eerder buiten foto's gaan maken met een neutrale achtergrond en zonder flits. Steiger is wel leuk.

Pagina 35:
Goof, wauw, erg mooiz eg! Ook mooie achtergrondkleuren.
Eline10, mooi hoor, de eerste had ik iets meer ingezoomd, en de ander had ik de vleugels er helemaal op gezet.

Pagina 36:
joelleollie, ik vind hem niet mooi, sorry. Paard kijkt wel mooi, maar er zit een grote waas overheen.
Joycelynn, prachtig hoor! Mooi scherp en erg mooie honden ook.

Pagina 37:
Seven, mooie foto, alleen vind ik hem wel te licht, hij valt wat weg in de achtergrond.
Lidy, mooi hoor, voor de eerste keer, blijven oefenen!

Pagina 38:
annoukie, mooi op die paarse bloem.
mariannev, super schattig! Mooi scherp en leuk met die bloem. Jammer van het oranje strikje wat niet bij de roze bloem past naar mijn mening.
Goof, leuke foto, mooi moment en leuke uitsnede. Ik had alleen het touwtje en paaltje even weggewerkt.
Marianne, gaaf! Lijkt wel van goud zeg, mooi gedaan! Alleen jammer van de haren(?) boven en voor het oog.
Lindy, mooie foto maar ik vind de setting toch niet heel erg bijzonder, beetje te druk denk ik.

Pagina 39:
Lindy, deze foto vidn ik beter qua setting, alleen lijkt niet helemaal scherp op het gezicht?
Lifaya, fantastisch plaatje, niets op aan te merken!
Mossel, mooi zeg! Ik vind het zo bijzonder hoe dichtbij je kan komen, je ziet op een foto veel meer dan met het blote oog!
Bella, mooie foto, maar niet helemaal scherp lijkt me?
Annabel, schattige foto.
Mossel, wauw! Ik vind vooral de foto rechtsboven erg gaaf. Die links misschien iets te bewogen?

Pagina 40:
xtitanic, ik vind hem érg gaaf! Heel apart. Had alleen denk ik voor een andere uitsnede gekozen.
astor, mooi plaatje, mooie kleuren en netjes scherp. Leuk!
Mariannev, mooi zeg! Ik denk ook dat zwart-wit een goede keuze is, ookal weet ik niet hoe hij in kleur is.

Pagina 41:
aniek, mooi, vooral in zwartwit!
joelleollie, leuke foto, schattig hoofdje, maar niet helemaal scherp.
Seven, mooie foto, misschien een tikkie licht? Pups zijn ontzettend schattig, mooie foto!
Ivonka, knap gedaan zeg, die blackfoto zo! Heel mooi, alleen jammer van de neus.
Mariannev, mooie foto, paardje staat ook erg mooi op de achtergrond vind ik.

Pagina 42:
titanic, ik vind het geen bijzondere foto, te verweg denk ik. die derde op deze pagina vind ik wel heel mooi.

Pagina 43:
titanic, deze foto doet me niet zoveel, niet helemal scherp en vind de compositie niet erg bijzonder.
monnikenburg, wauw, heel gaaf! Vind alleen je © niet zo..
Marianne, heel mooi!
Lifaya, wederom een erg mooie foto.

Pagina 44:
anoukie, super leuk! Achtergrond is niet geweldig, maar ik vind hem verder wel super leuk!
Jorinda, ik ben super fan van je foto's! Prachtig, echt waar!
Lisaluna, leuke foto's, maar doen me op de een of andere manier niet heel veel.
elinevandijk, mooi zeg! Ik had ze liever wat groter gezien, om beter te kunnen beoordelen, maar ze lijken me erg mooi scherp.

Pagina 45:
anoukie, super leuke en schattige foto! Misschien even de schaduw links onder wegwerken.
Jorinda, erg leuke foto, ik ben fan! Vind hem denk ik wel net te licht op de bibs.
Marianne, erg lieve foto, alleen jammer dat de neus van het meisje zo dubbel zit.
mayling, eerste niet scherp, tweede had ik wat van de bovenkant gehaald en dat aan de onderkant gestopt, derde en vierde leuk maar te koud van kleur.
eline10, mooie foto hoor!
elinevandijk, die foto vind ik niet mooil hij is wazig.

Pagina 46:
lindy, wauw! Die wimpers, zo schattig, heel mooi plaatje!
Lifaya, hele mooie foto! Geen commentaar. Maar heb bijna nooit commentaar bij jou. :P
Lindy, deze foto vind ik niet heel bijzonder, ik zie ze liever met wat meer contrast denk ik.
Lisaluna, leuk gedaan zeg! alleen de achtergrond te druk.
Goof, wauw, gaaf gedaan met die zon, prachtig!
natascha, leuke foto's, wel een beetje te licht denk ik.
channiej, wauw!

Pagina 47:
Gianti, ik vind het een hele mooie foto, super scherp en hele mooie kleuren! Misschien had ik hem nog mooier gevonden zonder halster.
Lalee, ik vind je foto's wel apart, daar houd ik wel van. Mooi hoor!
Natassja, ik vind ze niet zo geweldig. Had ze liever op iets 'herkenbaars' scherpgesteld gezien, snap je?
Marianne, hele mooie foto! Ik had alleen het touw liever niet op de foto gezien. Bubbel foto is prachtig!
Lifaya, heel mooi vastgelegd, alleen jammer van de rode streep bij de manen door de zon.

Pagina 48:
Monnikenburg, ik zou niet gezien hebben wat het nou precies was als ik het niet had gelezen, maar daar buiten, toch prachtige plaatjes, mooi dat spattende water!
Marianne, weer een hele mooie bubbeltjes-foto!
Bella, deze foto vind ik heel mooi. Wat een prachtig diertje is het toch! Tweede iets onscherp denk ik.
Ivonka, erg mooi met het licht zo, gaaf!
annoukie, geen bijzondere foto. Misschien wel als je hem anders uitsnijdt?

Pagina 49:
anoukie, ik had liever een oogje gezien.
natascha, leuke vissenfoto's. eerste lijkt alleen niet helemaal scherp.
Gianti, ik vind dat je mooie scherpe foto's maakt. Op de tweede had ik liever de teugels eraf gezien.
Lindy, gaaf hoor! Mooie plek voor foto's!
liezzel, mooie foto, beetje saaie kleuren.
Seven, gaaf zeg! Weer eens wat anders dan paarden/honden/mensen/katten. Leuk!
Goof, ik vind hem wel leuk met de bubbels, maar door de achtergrond toch niet geweldig.
Marit, mooie foto's, had hem toch alleen liever iets scherper gezien.
joelleollie, leuke foto, alleen ik vind het niet heel mooi dat je de kleuren eruit hebt getrokken.

Pagina 50:
Natascha, ik vind het wel grappig, zo twee dezelfde naast elkaar, maar misschien was het leuker geweest op een neutrale achtergrond.
joelleollie, deze heb je toch al een keer gepost?
annabel, leuke foto, alleen te drukke achtergrond, met de draadjes enzo.
Bella, twee prachtige foto's! Geweldig gedaan, mag je trots op zijn!
Annabel, leuke foto. Ziet dat meisje wel iets? :P

Pagina 51:
Annabel, wel mooi scherp, maar de uitsnede vind ik niet helemaal geweldig.

Pagina 52:
Seven, erg mooie foto van de pup! Alleen had ik dat blaadje linksboven liever eraf gehad. En de pot trouwens ook.
Mossel, hele mooie scherpe foto, netjes!
Gianti, mooie foto, alleen had ik de blik liever ietsje meer naar de camera gezien, en het touwtje weg.

Pagina 53:
Lifaya, fantastische foto, dat oog is echt waanzinnig!
Channiej, deze foto lijkt erg op de vorige foto die je postte. Maar toch heel mooi hoor!
Lisaluna, eerste lijkt niet helemaal scherp. Tweede vind ik wel leuk.

Pagina 54:
Loontje, ik ben erg fan van jouw foto's altijd! Ik zou heel graag zo'n beschrijving willen zien van hoe je de sfeer zo krijgt!
Jorinda, hele nette foto's, super scherp en de kleuren zijn prachtig! De pony's zijn natuurlijk ook prachtig!
Ivonka, ik moest even zoeken naar het scherpe punt, maar nu ik hem zie, geweldig! Heel bijzonder!

Pagina 55:
Laurahh, hele mooie foto, netjes scherp! Ik had denk ik rechts wat meer ruimte willen zien.
Mayling, heel mooi plaatje, leuk gedaan!
Channiej, de tweede vind ik echt heel mooi! Contrast tussen links en rechts, heel gaaf.
titanic, wauw! Geweldig zeg! Die kleuren, wow!
Lindy, dat zijn toch de meest prachtige foto's die je kan hebben! Gefeliciteerd! _O_

Pagina 56:
richard, mooie foto, ik stoor me alleen een beetje aan de onscherpe gitaar voorkant, maar kan aan mij liggen hoor.
emie99, leuke foto, alleen denk ik dat ik hem mooier vond als hij van wat dichterbij was gemaakt.
Saskia, heel gaaf! Weer eens wat anders. Alleen ga ik wel met Jorinda mee over het oog.
Geerte, wat een schatje zeg! Leuke foto, alleen jammer van de broek erbij op.
daniella, de eerste vind ik mooi, tweede zou ik inderdaad de paal wegwerken.
emie99, niet bijzonder, wel een leuke kat.
Goof, zoals altijd hele mooie foto's!
Yvttheid, wauw zeg, wat gaaf! Vooral de tweede vind ik prachtig!
Saskia, hele mooie foto, wat een grote poten, hihi! :D
Threefingers, de eerste foto vind ik heel mooi! Tweede, beetje overbewerkt.

Pagina 57:
Seven, wat een apart beestje, mooie foto's! Lijken net onderwater foto's, haha..
Lindy, prachtige foto's, mooie buik heb je zeg! Alleen jammer van het kleurverschil van het slipje en topje.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:09

Lindy1982 schreef:
ik zou hem van een andere hoek hebben genomen nu lijkt het een heel iel paardje

Ik denk dat dat niet door de foto komt, hij is gewoon niet een hele forse haflinger. :P

Nog eentje van gisteren. :)
Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:16

zooowww wat een bijlees actie _/-\o_

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:18

Goed bezig met je bijleespost Carm! :))
Ik vind deze onderste van Alvaro een beetje krap van boven en van onder. Verder vind ik het jammer dat ie zo centraal is, dat maakt hem minder spannend. Jammer, want het moment is wel mooi. Het portret vind ik van onder ook iets te krap en had van mij ook iets meer uit het midden geplaatst mogen zijn.

Seven; De onderste foto van de rups komt op mij niet erg scherp over. De bovenste wel, maar die is imo niet erg spannend qua compositie. Hij is erg centraal en ik heb het gevoel dat de rups het beeld 'uitkruipt'.

ThreeFingers; De eerste foto vind ik mooi spontaan. Leuk, zo'n echte lach. De foto is alleen niet scherp en dat stoort me. De onderste spreekt me helemaal niet aan. Zowel door de bewerking, als het haar voor haar ogen, als de compositie.

Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:21

Hihi, lig toch veel op bed door operatie, dus ik heb de tijd. :') Daarnaast vind ik het wel zo aardig als ik zelf commentaar verwacht, om dat ook te geven.. :)

Saskia, dankjewel voor je commentaar. :) Over de centrale positie ben ik het wel eens inderdad, vooral bij de bovenste, ik had ook een foto gemaakt dat hij zelf rechts in beeld stond, maar die was helaas niet helemaal scherp.
Ik vind jouw foto erg mooi, ik had hem al gezien op facebook. Had alleen liever de teugels weg gezien. De benen zo half zou ik zelf ook niet snel doen denk ik, maar dat is volgens mij wel jouw stijl, dus vind het ook wel weer wat herkenbaars hebben voor jou. :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:17

whow! respect voor je bijleespost!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:39

Sodeletuut, je maakt me tureluurs :') wát een bijleespost *\%/* _/-\o_

Seven, nette rupsenfoto's!
Lindy, leuke zwangerschaps foto's al zou het niet mijn idee zijn om Neva ook naakt erbij te gebruiken :P
Sodeletuut, ik had liever wat meer borst gezien, verder nette foto! Tweede foto vind ik de achtergrond iets te aanwezig, wel leuk moment vast gelegd!
Saskia, nette foto, niks op aan te merken!

foto's van dinsdag

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 31-08-12 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:41

Wauw!! die onderste... Prachtig!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:43

Wat een gave knol had je voor je lens Renee!
Hele mooie foto's :j Die lucht op foto 1 ook, prachtig!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:57

@renee: had ze gezien al op fb _O_ wauwie, respect _O_

@soldetuut: wat een bijlees actie _O_

weet niet zeker of ik hem zal plaatsen... nou ja...

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:30

Lindy
Mooie fotos, ergens lijkt je dochter zich iets te schamen dr mooie hoofdje is wel erg rood hier.

Sodeletuut
_/-\o_ voor je meelees post zo moet het
Mooie foto hij straald tevredenheid uit ergens had ik die helemaal willen zin in plaats van deze afsnijding.
Ook deze foto van Alavaro vind ik mooi enkel iets meer randjes om hem heen bij de oren en hoeven was naar mijn mening nog mooier geweest.

Saskiaa
Bedankt oor je feedback het weg kruipen was ook de bedoeling, deze soort rups rold zich direct op dus wou hdeze eens in een andere positie zetten alsof hij wel weg zou lopen :j
De foto spreekt me aan mooie blik van het paard, jammer van de teugels en de lichtbron precies achter het hoofd.

Lifaya
De eerste mooie foto, mis wat helderheid op t hoofd.
De tweede wauw wauw wauw *\%/*
Ik vraag me af hoe jij die mooie blauwe luchten elke keer weer krijgt bij mij worden ze erg snel grauw of licht.

Gianti
Mooie scherpheid op de bloemen, mooie achtergrond ook.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:31

Haha nee hoor was bed tijd dus slaapwangen..
Ze gaat altijd om 19 uur naar bed.. we hebben toen even snel de studio in haar slaapkamer op gebouwd..
De foto's zijn in 10 min gemaakt.. om 19.15 dus echt bed tijd en vlak er voor had ze nog gehuild want ze kreeg haar shirt niet uit dus ze was boos..

schaamte ..nee dat hebben die kleintjes nog niet echt als je haar haar gang laat gaan loopt ze de hele dag naakt :P
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 31-08-12 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:32

ditmaal heb ik de lucht wel wat moeten bewerken haha, het was vrij wisselvallig, maar de zon was nét weg op dat moment waardoor de lucht dus doorgebeten word, vandaar dat ik het even heb bewerkt :P heb een hekel aan witte luchten als het niet de bedoeling is :') Zo ook voor de eerste foto, de zon was helaas weg en dan is een bont paard toch vrij lastig om ook het hoofd goed te belichten :P

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:33

Aaah,
Ik dacht ook aan slaap of bruinheid van de zon maar dat viel me eerder op dan de buik, kindje combi.

@ lifaya ik vind dat ook jammer dat de luchten zo snel licht of wit worden. Ja je ziet dat de zon er net vanaf is gedraaid daar doe je niets aan.
Welk bewerkings programma gebruiken jullie?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:34

Lifaya, prachtige foto's! Vind de tweede heel apart, dat heb je mooi getimed!

Gianti, mooie kleuren zeg! Ook netjes scherp. :)

Seven, dankjewel! De eerste foto is ook Alvaro. :j Je bedoelt dat je echt het hele lichaam erop had willen zien?