@anouska15: lekker dooroefenen! Kleuren zijn fijn, maar ik vind het meer ‘kiekjes’. Bij de hond in het vervolg op je hurken gaan zitten

@S_en_Z: weer prachtige foto’s, ik ben echt een fan van jouw werk! €60-€70
@louiisaa: Opzich wel nette foto’s, toffe composities. Bij de hond jammer dat de oren zijn afgesneden en het konijn had ik weggelaten. Ben ook niet zo’n fan van de zwart-wit omzetting bij de tweede. Ik zou beginnen bij €10-€15!
@NaomixZanzi: Eerste is mooi! Zowel qua kleur als scherpte als compositie. Tweede vind ik net wat te donker. Derde is ook erg net! Mede op basis van je portfolio zou ik €25-€30 schatten.
@Terre: eerste vind ik gewoon fijn, tweede wat minder, derde niets op aan te merken! €15-€20
@TessJazz: jammer dat je ze zo klein hebt geupload! Ik vind ze opzich leuk, maar qua uitsnedes vind ik ze wat minder. Bij de eerste jammer dat het licht van links komt, hierdoor valt het meisje in de schaduw. Ik zou zeggen €10-€15
@puppy1128: nette foto’s, vooral die van de aussie! €25-€30
@Naoom_: Mensen ben ik echt slecht in om te taxeren, dus daar hou ik wijselijk m’n mond over… Paarden en honden vind ik erg mooi! Leuke sfeer zet je neer en ze zijn netjes scherp! €50-€60
Sorry als ik erg streng overkom trouwens