Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eponastable schreef:Piep! hier ben ik weer... heb me de 50mm f1.4 aangeschaft maar nu vroeg ik me af wat jullie mening is om te overbruggen naar de 70-200mm.
Ik heb oog voor een Sigma 17-70mm f2.8 of de Canon EF85mm F1.8 wat is jullie mening? Dit eerder dan om buiten wat te werken.
@Bagheera: je concertfoto's zijn waauw
Eponastable schreef:Hmm zulke zoomlens vind ik best nog interessant hoorgelukkig bestaat er Pixelpeeper voor duizenden voorbeeld foto's
Bagheera_206 schreef:Jij hebt een vrouwelijke 50mm f/1.4 gekocht?Ik vind hem qua geluid wel meevallen als ik haar vergelijk met de 50mm f/1.8. Die maakt net nog even meer geluid.
kyra1995 schreef:Hallo allemaal,
Ik ben van plan om de canon 70-200mm f/4 te kopen, ik weet niet of er mensen met ervaring zijn van deze lens, maar is deze ook goed voor bewegende paarden?
Want ik heb nu de 75-300mm f/4-5.6 en daar vond ik bewegende foto's niet mooi mee.
Ik hoop dat ik met deze lens er op vooruit ga en dan kan ik later sparen voor een wat betere lens
Bagheera_206 schreef:Zit waterpas tegenwoordig niet gewoon in sommige bodies zelf?
Nouks schreef:Mijn waterpas gebruik ik zel-den...
Balhoofd is erg veel fijner dan drieweg.