Devi_Angel schreef:huh? Wat dat ik zo zit te staren?
mijn allereerste "vanaf de rug" foto
Ik vind het een goed gelukte foto!
@Marit
1ste foto vind ik schitterend! Prachtige kleuren en gewoon top!
Tweede foto spreekt mij minder aan .. Netjes gemaakt ,maar compostitie is niet echt spannend ed
@norway_girl
1ste foto vind ik niet echt geweldig.. Ik zie nergens echt het ''focus' punt (ja die cruppel,maar die springt er niet echt uit
)
2de foto vind ik erg netjes gelukt
,had wel scherper gemogen in bijv. het midden
kgambler schreef:Maar het is wel zo aardig om even wat over andere foto's te zeggen als je zelf er ook wat op zet. Wil ik ook best doen, maar dat kost altijd toch best veel tijd... Alleen foto's erop zetten en dan niets op andere zeggen kan op een gegeven moment niet meer, ten minste lijkt mij?
Lijkt mij ook , je plaatst foto's om te showen en als er dan niks op gezegt word dan is het voor jan ehum piet
geplaatst.
Vind het zo wel leuk gedaan! Foto's plaatsen , comentaar geven (leer je kritisch van kijken!) en comentaar krijgen (leer je beter van fotograferen)
Norway_girl schreef:Oke, dus nu word oa ik als acosiaal beschouwd omdat ik wel twee foto`s plaats maar niet op individuele fotos reageer?
Ik houd dit topic bij omdat ik het interessant vind om foto`s van andere te bekijken, en er inspiratie mee opdoe.
9 van de 10 foto`s in dit topic zijn van dusdanig kwaliteit dat ik alleen maar kan zeggen, wauw. Nou bij deze dan

Wat moet ik er meer over zeggen dan?
Maar als ik eens een post plaats waarbij ik niet wat paginas terug commenteer, vind ik dat dit moet kunnen hoor, geld ook voor andere.
Waar haal je dat vandaan? Iemand anders zei dat over zichzelf dat ze eerst dat wou doen anders asociaal vond.