Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loennalover schreef:Absoluut de Canon EF-S 55-250MM F.4-5.6 IS. Het scheelt amper in zoom, en de lens heeft daar ik weet stuk betere kleuren, en is goed over het gehele bereik. Voor zijn prijs is hij echt onovertroffen. Niet twijfelen. De Canon 75-300 is ook goed, maar de 55-250 is gewoon beter.
lifaya schreef:Ik ben een zeer tevreden klant van de 70-300 IS USMdie kan ik iedereen aanraden als je budget het toelaat
HLPhoto idd, die 200-400 F4 moeten ze ook voor de canon maken, vult het bereik echt perfect aan als je een 70-200 f2.8 of f4 hebt!
Nicoletje92 schreef:lifaya schreef:Ik ben een zeer tevreden klant van de 70-300 IS USMdie kan ik iedereen aanraden als je budget het toelaat
HLPhoto idd, die 200-400 F4 moeten ze ook voor de canon maken, vult het bereik echt perfect aan als je een 70-200 f2.8 of f4 hebt!
Dan kan je beter een Canon EF 2,0 x converter II er tussen drukken als je een 70-200/2.8 hebt..
je bent velle malen goedkoper uit dan een hele nieuwe lens..
Maarja iedereen zo zijn mening
HLPhoto schreef:Een 1.4x converter... kan voor noodgevallen. Een 2.0x converter... bah, minder contrast, veel minder scherp, zoekerige AF, en het kost nog geld ook![]()
No thanks, dan spaar ik liever door voor een prime!