Kan iemand voor mij een blackfoto van deze foto maken? Of een andere bewerking er van maken? (dat de achtergrond niet zo druk is). Alvast heel erg bedankt!
wie wil hier een soorte van blackfoto van maken. eventueel mij ook in zwray wit ofzo.
iets anders leuks mag ook ,
AnneFleur
Geplaatst: 07-04-09 21:37
Hallo,
Ik ben op zoek naar een logo voor mijn fotografie ( A.Fotografie ) Kan iemand mij helpen ? Eventueel zou ik het op prijs stellen als je bijv ook een flyer maakt , die ik dan bijv af kan geven tijdens wedstrijden etc.
Zou iemand iets leuks kunnen maken met deze foto? Maakt niet uit wat het is Zie hier de grote/goede versie
De pony heet Lamborghini
Marloes
Geplaatst: 08-04-09 19:06
Hee Tessa!
Maarre, zou iemand wat leuks kunnen doen met mijn lieve poown? Ze heet Sanne! Die man mag er op deze foto sowieso af (Dat lukt ook wel zelf, maarjaaa )
Doe er wat leuks mee (Als je de vergrootte versie nodig hebt moet je ff pb'en, weet zo snel niet hoe dat moet )
Ik heb wat gave foto's,waar ik de achtergrond graag zwart van zou willen hebben,als er iemand tijd en zin heeft,,wil je me dan aub een Pb'tje sturen of me uitleggen hoe ik dit doen kan?