Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alvast hartelijk bedankt! 

quicklylover schreef:ik weet niet hoe dat ik hier foto's moet plaatsen want ik snap er niks aan![]()
![]()
maar ik ben echt diegene dankbaar die mijn paardje gratis wil tekenen want ze word zondag ingeslapen en dan kan ik er eentje inlijsten http://www.mijnalbum.nl/Album=BSEAWGAQ hier heb je foto's je mag zelf kiezen welke je makkelijk vind! het liefst wel even pbalvast hartelijk bedankt!
Tazzz schreef:Het is hele rare lichte acrylgoudverf uit een spuitflesje van het merk Ara. Hij glimt verder wel gewoon heel erg. Andere goudverf is idd nog moeilijker, dat mengt helemaal niet. Deze heb ik gewoon gemengd met een beetje zwart, dan werd het zeg maar echt goud ipv geelgoud. Hij kijkt idd een beetje zielig, wat zou ik daar nog aan kunnen doen? Ik denk dat het in het oog zit...
ik ga het denk eens proberen vindt het er wel gaaf uitzien.

hij is af
Kreuk er niet uit gekregen
staat hij in het groot op je site?
moeilijke tekening lijkt mij, dr hadden alleen nog meer wat meer schaduwen in gemogen van mij.. wat voro potloden heb je gebruikt?
ik zou volgende keer eens proberen met 6B tot 9B erdoor, dan word hij ook minder krasserig.. hij is nu nml. nog best krasserig op het lichaam, en hals, hoofd valt wel mee 

had het allemaal druk dus kon toen niet tekenen
maar nu wel
plaats m zometeen 

: