leuk gedaan babe! echt heel mooi voor een eerste keer, ben zelf niet zo weg van de achtergrond, maar ieder zo zijn smaak sommige dingen moet je iets meer afwerken zoals het neusje en het halster, maar de nek, daar zit de diepte al helemaal in. Vind je het zelf fijn werken? Ik denk dat je voor deze grote, endit materiaal al ruim een goede 20,- mag vragen, als hij er natuurljk op lijkt(of niet, uit je hoofd ) Heel veel succes
Dankje Ja de achtergrond zo gedaan, omdat ik geen andere verf meer had. Het is nu dus ook op Ik vind het heel fijn werken ik ga er zeker ook meer maken. En gek genoeg doe ik er minder lang over, dan andere materialen. De foto waar ik hem van heb nagetekend is van Lafayette. Uit het wie wil mijn paard tekenen topic. Bedankt voor de taxatie
Gni gni, even een iets wat andere tekening. Ik maak veel 'strip'paardjes voor mensen. Deze is van mijn eigen pony, het achterbeen had ik anders kunnen doen.
vind hem heel erg orgineel! leuk verzonnen ook, alleen het hoofde had van mij wel ietsje langer gemogen! ik weet niet of je er iets voor zou kunnen vragen, is eigenlijk meer een soort voor de lol tekening, maar ik denk...dat je later wel iets kunt verdienen in de stripteken industrie! egt gaaf!
Hoi Mrmiami: dit is niet het juiste topic om te vragen of iemand je paard/dier wil tekenen, daar zijn andere topics voor. Deze is puur en alleen om de tekening die je gemaakt hebt te laten schatten door anderen (dus wat mensen denken dat je ervoor zou kunnen vragen). Je zou ook een PB kunnen sturen naar die persoon (in dit geval Naomi21)
Mik_: een prachtige, sprekende tekening! 40-45 euro?
xantoslover: je hoeft geen foto's te quoten, de taxeerders komen vanzelf langs . Ik vind het een erg leuke tekening maar qua materiaalgebruik nog wat krasserig. 10 euro voor jou?
babe: jij kan ook overal mee werken hé? Ik vind hem erg mooi, de achtergrondkleur moet zeker naar je smaak zijn maar geeft wel een levendig beeld aan dit werkje. 20 euro?
Roane: hihi leuk plaatje! Maar een moeilijkere om te taxeren... striptekeningen zou ik zelf wat lager schatten hoewel dat mss niet de normale gang van zaken is in de stripwereld? Ik doe n gooi op 15 euro .
alena: wat een lieve tekening! Hoewel dat katje zeker wat ondeugend kijkt . 20 euro?
Ah en mijn 1e post wordt weer gequot, mensen houden van gratis . Mss net zo handig om even te vermelden dat ik niet meer gratis werk, prijsopgave mag via PM. En eerlijk gezegd... "als je t tóch gratis doet" vind ik nou niet zo'n motiverende uitspraak om mij 2 weken (standaard werktijd) aan n portret te laten werken . No offense maarre... dat komt nou niet zo over van: omdat ik jouw werk zo mooi vindt, wil ik graag een tekening van je, als jullie snappen wat ik bedoel .
ik heb vandaag ook weer een tekening afgemaakt, 200 grams 24x30, met aquarel potlood en oostindische inkt accenten in de manen en staart. Helaas komt de kleur anders over als op de tekening zelf..
Zo zal ik de rest weer taxeren
Edit (kon nog ) Hier de taxaties: Rink: Soft Pastel: 25 euro: erg aparte stijl met die groffere streepjes, vind het erg mooi! Oogje is echt schitterend!
Lessien_2810: verveelcreatie: 5 euro voor de moeite, voor de liefhebber, denk dat dit meer een "voor-de-lol" tekening is en vind het daarom best moeilijk..
Mik: hoofd-tekening: Hoe groot is hij? Op A4, zeker 25 euro, op A3 ongeveer het dubbele..
xantoslover: oude tekening: 10 euro, hij is erg vlekkerig en krasserig, het oogje en neus te donker vergeleken met de rest, of de rest te licht, verder wel een leuke tekening.
Babe: acryl: 30 euro? Jammer van de saaie achtergrond, maar de reden had je al gegeven Verder erg leuk voor een eerste acryl werk
Roane: Striptekening: 10 euro? Vind het erg moeilijk, maar denk dat je voor de liefhebber dit er wel voor kanv ragen.
Alena: kitten: 20-25 euro: erg leuke tekening, vind jouw stijl wel wat hebben!
@ nevony: Ik vind jouw tekening wel erg veel op die van Alena lijken..
@ Smeetjoew: de achtergrond had ik bewust heel wazig gelaten, om de details in het paard te accentueren. Ik heb hem nu licht aangepast en een paar grassprietjes erin getekend, het was inderdaad wel erg kaal..
Mijn tekening van hierboven is nu iets aangepast, want de maantop klopte niet