Kon je je paard niet zeggen dat ie over het midden moest springen?
maj0
Geplaatst: 29-07-20 19:02
Bellatrix schreef:
maj0 schreef:
Week 31 [ [url=m/xKt7ya.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kon je je paard niet zeggen dat ie over het midden moest springen?
Jawel maar het is een eigenwijze merrie. Dus heb het al lang geleden opgegeven met die discussie voeren Was al lang blij dat het nu de hindernis was. Ze was smorgens over de mestbak gesprongen
Week 31. Dit keer maar eens een snoekje. Gewoon in eigen land.
Caitlin_K
Geplaatst: 31-07-20 16:52
Week 31. Vandaag gemaakt, ons nieuwe nu 13 weken oude Perzische kitten-dame genaamd Princess. Ik irriteer mij aan de vieze oogjes, heb halverwege de fotos haar oogjes schoon gemaakt, maar dit was de enige black-foto waar ze echt goed op keek (en stil zat ) Bij Perzische katten zijn vaak de oogjes snel vies. Wij maken het 3x per dag schoon, maar ze had even een chill moment (in plaats van rond te crossen door het huis) dus gauw de camera gepakt . Snel bewerkt, ik moet echt oefenen met mijn bewerkingsskills.
Niet echt tevreden met de laatste foto, maar ik wilde wel wat nieuws inleveren.. Ik heb het gigantisch druk, en ben 's avonds zo moe dat ik eigenlijk amper aan fotograferen toe kom. Vandaag even met mijn mama langs mijn werk geweest om wat spul voor de katten te halen, en maar even mijn bovenstaande vriendjes op de foto gezet.