@Agossie: je foto laad hier niet, misschien andere link ofzo?
En dankjewel allemaal voor de feedback uiteraard
joeluna
Geplaatst: 13-03-16 21:48
Feedback rondje week 10 Als je niet in het lijstje staat vind ik je foto mooi en heb ik er niets op aan te merken!
caaramel Vind het niet zo’n bijzondere foto. Wat ik dan weer wel mooi vind is de zon op de huisjes met de donkere lucht erboven. Voor de rest vind ik hem iets te druk en weet ik niet waar ik naar moet kijken
IsaCalixa Mooi gedaan! En erg mooi scherp! Vind het paard wel blauw ogen op de foto, dat is wel jammer.
peca Mooie foto! Vind het persoonlijk jammer dat er nog net voor haar hand zo’n bokeh ‘vlek’ zit (weet het even niet beter uit te leggen :’)). Voor de rest geeft dat onderste wel een gaaf effect!
lisaguus Lieve foto! Ik vind de kleuren een beetje grauw ogen. Misschien het contrast een beetje omhoog?
Eefsel2109 Mooie kleuren en scherpte! Had hem nog mooier gevonden als de hond net ietsje meer jouw kant op had gekeken
Murosch Foto is wat onscherp en vindt de omzetting zwart-wit in dit geval niet zo mooi.
EskeGirl Lijkt net niet scherp. Voor het mooie zou ik ook even het vuil uit de ogen halen
Bellatrix Had hem persoonlijk denk ik mooier gevonden als het scherpstelpunt op het hoofd had gelegen Het is wel een grappige foto, haha!
Marjoow Jammer dat het paard niet helemaal scherp is, verder wel een gaaf moment!
Agossie Persoonlijk had ik hem in de bewerking wel iets minder flets gemaakt, maar dat is inderdaad smaak
Marjo
Geplaatst: 13-03-16 21:49
Marjoow schreef:
Week 10: [ [url=m/pMzeBI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oei, op de laptop ziet ie er echt slecht uit. Ik wil hem graag even vervangen door deze:
horses_m
Geplaatst: 13-03-16 21:54
Week 10
Laatst bijgewerkt door horses_m op 13-03-16 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Werd een paar keer iets gezegd over de kleuren, tja ik vond het ook wel een beste opgave op een zwart paard op een zwarte achtergrond wat te laten opvallen. Misschien ben ik iets te enthousiast geweest met de kleuren/contrasten daardoor tips voor zwarte paarden op blackfoto's zijn zeker welkom!
Stumper_
Geplaatst: 13-03-16 22:23
Week 10 Bewust deze slechte foto gedaan, want dit is een probleem dat ik vaker heb. Instellingen zijn goed, camera en lens zouden dit prima aan moeten kunnen, maar ik blijf hier moeite mee hebben. Camera staat op "al servo" en ik kies altijd een vast focuspunt in mijn camera, maar als ik een rennende hond fotografeer, krijg ik 'm er vaak niet scherp op en als ik 'm scherp heb, is dat vaak op de rug ipv de kop (of, zoals hier mooi gedemonstreerd, het gras eronder), dus qua focus blijf ik iets fout doen...
Hebben jullie tips voor me? Vind het sowieso lastig als het onderwerp recht op je af rent, dus ik zou echt heel graag wat tips willen...
Bedankt voor de feedback op week 9, Luckyy80! Ik ben het met je eens dat het kussentje stoort, al vond mijn vriend van niet dus had ik toch maar deze geplaatst.
Revanches
Geplaatst: 13-03-16 22:25
Mijn POTW
(stipjes in gezicht zijn bij haar de moedervlekjes, vandaar nog laten zitten, dat hoort bij haar.)
hamsterfan
Geplaatst: 13-03-16 22:34
Mijn week 10
CrazyIris
Geplaatst: 13-03-16 22:37
Deze week had ik een workshop. Jammer genoeg niet veel met mijn eigen fototoestel gedaan, aangezien we mochten uittesten met studioflitsers ect. en deze waren enkel compatibel met nikon camera's Toch enkel leuke plaatjes genomen!
Week 10
Tigress
Geplaatst: 13-03-16 22:49
Ontzettend bedankt voor de feedback!
Week #10 Hier helaas afgelopen week weinig aan de fotografie gedaan wegens drukte, maar we zijn vandaag het bos in geweest waar ik deze kerel tegen kwam. Een oude bekende van me, een paar jaar geleden werd hij opgevangen als kansloos asielgangertje Inmiddels is Demi oud, echt zijn laatste paar maanden aan het slijten inmiddels, maar met zijn 17 jaar was hij nog flink stoer aan het doen Fototechnisch geen hoogstandje, maar ik ben blij dat ik hem nog ben tegen gekomen en hem heb kunnen vastleggen