Hahaha taars het is de voorpluk van mijn paard in een vlecht. Het oor valt helaas wat weg, dan was het waarschijnlijk wat duidelijker geweest maar vond hem zo ook wet wat hebben, kreeg het oor ook niet duidelijker Bedankt voor je feedback
Vandaag met zelfportretten aan de slag geweest maar durf deze nog niet online te plaatsen. Wel lekker gespeeld hier in de tuin en dit is mijn foto voor week 3:
Sodeletuut
Geplaatst: 18-01-15 16:53
Week 3
Gerdjee
Geplaatst: 18-01-15 17:11
@ttaars bedankt voor feedback! de foto is gewoon scherp maar door dat ik hem op mijn telefoon heb bewerkt niet meer... ik heb gisteren lightroom gedownload en ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe dat werkt
ik weet niet of ik veel feedback ga geven aangezien ik er weinig tijd voor heb vanwege school.. maar af en toe zal ik het een keer proberen!
showteam
Geplaatst: 18-01-15 17:15
Week 3
Manon_vdv
Geplaatst: 18-01-15 17:29
Mijn week 3:
Het weer was erg slecht en de kwaliteit is enorm verslechterd op Flickr... Erg jammer.
Kwaliteit verslechtert op flickr? Ik denk het niet hoor, lijkt me dat de foto dan gewoon niet goed is genomen. Inderdaad jammer van het weer.
Ik bedoel niet via flickr, maar ik heb de foto geüpload vanaf mijn bureaublad, ik denk dat daar de fout in zat. OP mijn computer zag hij er eerst scherp uit.
Crazymel
Geplaatst: 18-01-15 18:09
hier mijn week 3 foto van paar weken terug comp werkt totaal niet mee...
upload via bokt zijn ze niet heel scherp helaas,... moet nog een flickr of iets aanmaken
Ik ben vandaag een abonnement gaan halen van de dierentuin Ik ben nu al heel blij met alle foto's van vandaag, dus jullie gaan heel veel tijgers, leeuwen, apen,... tegenkomen van mij
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 20-01-15 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link gezet op verzoek.
Hanna_94
Geplaatst: 18-01-15 19:25
Mooie foto Marjoow! Mijn week 3 Spijtig dat linkeroog niet helemaal scherp is, maar ben alsnog heel trots op de foto!
MarBri
Geplaatst: 18-01-15 19:45
Erg mooi Marjoow met die reflecties in het water. Is dit HDR? Ik ben ook uit mijn comfortzone gegaan, door een zelfportret te proberen. Pff wat een gedoe. Had idee van pinterest, maar dat uitvoering wilde helaas nog niet helemaal lukken. 2 uur bezig geweest en eigenlijk maar 1 foto tevreden. Hoe doen jullie het scherpstellen? Heb nog geen afstandsbediening. Was een hele workout op en neer rennen tussen camera en positie foto.
marjoow ik vind hem erg mooi. En wordt wel erg jaloers van het uitzicht. Wilde vandaag eigenlijk ook naar buiten voor mijn POTW, maar 1 keer natregenen op paardlief was wel genoeg! En dit vindt ik hier buiten niet
Bedankt MarBri! Vind jouw zelfportret ook goed geslaagd, zeker voor een eerste keer gedaan te hebben! Ik kan je wel niet helpen met het scherpstellen, want het is me zelf nog nooit gelukt, haha!
MyHu
Geplaatst: 18-01-15 20:34
Week 3 Week 3 by equestrianmy, on Flickr Nog een verdwaalde vuurwerkfoto Ik mis zelf heel veel scherpte, en bovenal had ik liever wat kleur gezien! ISO 800, 1/1000 sec. f/5,0