Dat met die strepen heb ik zelf niet gedaan. Het filmpje heb ik trouwens niet zelf opgezocht hoor, ik vond hem op het blog van Mhilariusfotografie: http://mhilariusfotografie.wordpress.com/
Kellaxy, ik heb geen idee, sorry!
Blitz22
Geplaatst: 24-02-14 16:44
oke ik heb ermee lopen klooien maar heb nog steeds niet het effect dat het compleet maakt... dus als iemand nog iets van leuke brushes heeft of tips heel graag
Ik zou het contrast misschien nog wat versterken. Vind hem wel al mooi! Al blijf ik er ook bij dat ondanks dat de foto iets mist, ik de kleuren erg mooi vond op de eerste foto.
Haha ik wordt er niet wijzer van... kan iemand mijn anders even stap voor step het uitleggen ? normaal bewerk ik niet zo namelijk dus snap er niks van... sorry sorry sorry
Als je in Lightroom ontwikkelen rechtsboven die 4 tekentjes ziet. Vierkantje, rondje, oogje etc etc. Het vierkantje aanklikken. Dan kun je hem knippen en of rechtzetten.
Haha ik doe net alsof ik het al jaren doe maar heb het in 2 weken uitgevogeld.
xAnthea
Geplaatst: 25-02-14 18:12
kellaxy schreef:
Mooie foto!! Die kun je nog wel mooier maken ook hihi. Ik zou sowieso de foto knippen zodat de emmer in het midden staat.
Ik zou dat juist niet doen, ik vind de foto zo erg leuk. Altijd het onderwerp in het midden, word ook maar saai