Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NewGirl_BQ schreef:Ja inderdaad... Ben ik bewust van dat ik zo het probleem niet aanpak...
Maar ja, kan het me nu ook niet permitteren om mijn camera nu op te sturen en hem 3 maand kwijt te zijn...
Pfff, baal er nog steeds zo hard om, koop je dan een 2e hands camera van iemand die je kent en waarvan je zeker bent dat er niets aan is... komt dit uit na een maand die van mij is.
anne_joy schreef:Heel erg bedankt allemaal
Ik ga mij eens verdiepen in de verschillende merken en dan met name de minolta.
@Horsefreak: Bedankt voor je aanbod. Helaas woon ik ruim een uur van je vandaan.
Wuis schreef:Ik verkoop met pijn in mijn hart mijn Canon EF 28-70mm 28-70 f/2.8L. Ik heb de lens destijds samen met mijn ex gekocht, maar we zijn al bijna twee jaar uit elkaar dus dat is gewoon niet handig.
Nu ben ik op zoek naar en soortgelijke lens om deze te vervangen, waarbij ik er qua kwaliteit absoluut niet op achteruit wil gaan. Aanraders?
JastieHorse schreef:anne_joy schreef:Heel erg bedankt allemaal
Ik ga mij eens verdiepen in de verschillende merken en dan met name de minolta.
@Horsefreak: Bedankt voor je aanbod. Helaas woon ik ruim een uur van je vandaan.
Ik heb zelf een minolta 70-300, erg fijne lens om mee te werken. Ook heb ik een sigma 70-210 en die vind ik nog prettiger. Dan heb ik ook nog de sony 55-200 en ook deze levert mooie platen op behalve bij actie foto's vind ik em wat tegen vallen.
Ik zou je dus eigenlijk de sigma aanraden.
AvWShots schreef:Wuis schreef:Ik verkoop met pijn in mijn hart mijn Canon EF 28-70mm 28-70 f/2.8L. Ik heb de lens destijds samen met mijn ex gekocht, maar we zijn al bijna twee jaar uit elkaar dus dat is gewoon niet handig.
Nu ben ik op zoek naar en soortgelijke lens om deze te vervangen, waarbij ik er qua kwaliteit absoluut niet op achteruit wil gaan. Aanraders?
Kun je je ex niet "uitkopen"?
NewGirl_BQ schreef:@ Maaikemuis;
Ik heb antwoord gehad van Nikon;
Het spijt me te moeten vernemen dat u problemen heeft met uw D90.
U kunt uw camera in dit geval het beste opsturen naar ons Service Point om deze te laten nakijken. Het Service Point zal op basis van inspectie een prijsopgave maken van de uiteindelijke kosten voor reparatie. Deze service zal niet gratis uitgevoerd worden als de camera niet binnen de garantie valt. Mijn verontschuldigingen voor enig ongemak dat dit voor u veroorzaakt.
Camera is niet meer in garantie.
En vind het persoonlijk 'belachelijk' om te moeten betalen voor de reparatie...
Aangezien het blijkbaar een fout is in de camera zelf.
Vanky schreef:Klopt, maar ik wil graag weten waarom. Wat het verschil en voordeel daarvan is.
En 150 euro? bij mij staat er toch echt wat meer: http://www.cameraland.nl/objectieven/ef ... 5-6-is-ii/
Of is dit te verkeerde?
AvWShots schreef:Als je wilt weten waarom deze lens precies beter is, kun je beter even de zoekfunctie gebruiken. Dit topic is bijna het 55-250 topic geworden.