Ash_ schreef:Ik zag net dat de 600 d in de aanbieding is. Nu was ik aan het sparen voor een 70d maar heb het bedrag npg niet bij elkaar. Doorsparen of toch de 600d kopen?
Doorsparen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ash_ schreef:Ik zag net dat de 600 d in de aanbieding is. Nu was ik aan het sparen voor een 70d maar heb het bedrag npg niet bij elkaar. Doorsparen of toch de 600d kopen?
HeavensLove schreef:als je de keuze hebt, zou ik ook doorsparen tot de 70D hoor, altijd wat fijner
Ik heb een tijdje terug (een anderhalve maand ofzo) mij een nieuwe camera aangeschaft, Canon EOS 5D Mark IIIen dat ter vervanging van mijn oude 400D X'D ik denk dat ik mijn 400D niet meer aanraak ...
stefaniepje schreef:judithh schreef:Mooie set maar zou ook even kijken wat hij bij foka en KE kost.
Konijn staat erom bekend duurder te zijn dan de meeste andere aabieders.
Ja inderdaad, ik heb ook al veel op zoek werk gedaan en daar is hij inderdaad duurder. Maar ik woon zelf in Turnhout (BE), 5 minuten van de winkel. Dus moest er iets mis zijn kan ik er op een eenvoudige manier mee terug. Ook daar kan ik binnen de garantie langs komen om hem te laten reinigen voor eventueel stof etc. Dat heeft mijn keuze eigenlijk de doorslag gegeven. Ik heb namelijk geen ervaring met andere winkels. Of vinden jullie dat ik hier niet echt rekening mee moet houden?
Ik was ook aan het overwegen om het garantieplan 2+2 jaar erbij te nemen (wel 75 euro extra). Maar zoals ik al zei kan ik dan altijd langs gaan als er iets mis is.. Of wat denken jullie hiervan?
Djura99 schreef:Ik heb mijn camera ook van konijnenberg. (woon ook in Turnhout btw) en ik vind het een goede keuze. Ik ben er zoiezo voor om camera oid niet online te kopen, als er iets mis mee is. Waar ga je naartoe ? Een konijnenberg geeft ook meteen extra uitleg. WWelke functie je bij welke omstandiheden gebruikt etc. Heel handig. Zou hem gewoon daar kopen
edit: heb nu pas gezien dat je hem gaat kopen daar
Djura99 schreef:Ik heb mijn camera ook van konijnenberg. (woon ook in Turnhout btw) en ik vind het een goede keuze. Ik ben er zoiezo voor om camera oid niet online te kopen, als er iets mis mee is. Waar ga je naartoe ? Een konijnenberg geeft ook meteen extra uitleg. WWelke functie je bij welke omstandiheden gebruikt etc. Heel handig. Zou hem gewoon daar kopen
HeavensLove schreef:Djura99 schreef:Ik heb mijn camera ook van konijnenberg. (woon ook in Turnhout btw) en ik vind het een goede keuze. Ik ben er zoiezo voor om camera oid niet online te kopen, als er iets mis mee is. Waar ga je naartoe ? Een konijnenberg geeft ook meteen extra uitleg. WWelke functie je bij welke omstandiheden gebruikt etc. Heel handig. Zou hem gewoon daar kopen
ik heb de mijne online besteld, was stukken goedkoper, heb alleen lang moeten wachten, maar als dat het enige is
en ik heb hem besteld in hong kong, maar ik heb zelfs een europese versie gekregen en ik kan ermee terecht in nederland voor in het geval er iets mis mee is, dus ik ben best tevreden over mijn bestelling (was bij simplyelectronics.net)
het enige wat wij doen is met Paypal betalen zodat moest er iets mislopen in de eerste weken, dan zorgen zij ervoor dat je je geld terug krijgt
ikke schreef:HeavensLove schreef:als je de keuze hebt, zou ik ook doorsparen tot de 70D hoor, altijd wat fijner
Ik heb een tijdje terug (een anderhalve maand ofzo) mij een nieuwe camera aangeschaft, Canon EOS 5D Mark IIIen dat ter vervanging van mijn oude 400D X'D ik denk dat ik mijn 400D niet meer aanraak ...
Dat is ook niet een klein stapje voorwaarts![]()
Ik zou die 400D dan inruilen, ligt ie ook niet in de weg en wellicht is er nog een beginner bij mee.
judithh schreef:ikke schreef:Dat is ook niet een klein stapje voorwaarts![]()
Ik zou die 400D dan inruilen, ligt ie ook niet in de weg en wellicht is er nog een beginner bij mee.
Ik heb er twee..![]()
Heeeerlijke camera! Heb ook nog een 60D liggen ook fijn maar die gebruik ik als we bv naar de dierentuin gaan of op vakanties.
hazira schreef:Hallo,
Sinds mijn canon 400d kuren vertoont ben ik zoek naar wat nieuws.
Mijn oog was gevallen op de canon 6D of de 70D.
Nu zat ik MP wat te speuren en kwam een advertentie tegen van een Canon 5D MK2 , weinig clicks ivm gebruik filmen. Nou wil hij er 1100 euro voor hebben. Ik heb 920euro geboden en daarmee gaat hij wel akkoord.
Er zit verder geen lens bij, wel de oplader en accu's natuurlijk.
Is 920euro reeël?
Het aantal clicks wist hij niet precies. Dat gaat hij uitzoeken
De camera zal gebruikt worden voor hond/paard en voornamelijk mensen.
Hanna_94 schreef:Ik heb helemaal geen ervaring met de 5D (mk2), maar dit is wel een full frame camera waardoor je er ook rekening mee moet houden dat je misschien nieuwe lenzen zult moeten gaan aanschaffen. Niet alle lenzen passen op een full frame camera.
Daarbij denk ik dat de 5D mark 2 wel wat verouderd is, maar ik heb er geen ervaringen mee dus ik weet niet of dit echt een probleem is.