[FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 18:37

Ik vind hem wel wat hebben, Iejoorr... Dit is eens niet het "mooie strand", maar hoe het ook kan zijn... De kleur van de zee is prachtig!! En dan die donkere wolken erboven. Je ziet het waaien. Misschien had je de kleuren iets levendiger kunnen maken en inderdaad, de horizon even recht trekken...

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:45

Mag ik nog instromen? Ik beloof dat ik mijn best zal doen iedere week iets in te zenden! :D

Dan is dit mijn inzending. Ik was wat in m'n archief aan het neuzen en kwam deze tegen, vandaar dat het een oude is.

Afbeelding
Ik ben nog volop aan het leren. :o

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 18:48

Van mij wel! Welkom!

Mooie foto! Compositie vind ik heel mooi. Kleur had misschien iets lichter en levendiger gekunt, maar dat neemt niet weg dat ik dit wel mooie macro fotografie vind.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:50

Me foto kwam weer op de vorige pagina. :(

Iedereen ik heb even met Agossie overlegt of ik een andere foto mocht plaatsen aangezien mijn andere foto's mij toch beter bevielen. Ik heb voor deze foto gekozen. Paard van mijn Intructrice

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 18:52

_nvds, we hadden je foto al hoor! :j
Hij staat gewoon op de vorige pagina. Doordat er leuk gediscussieerd wordt, zijn we een pagina verder...

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:08

Laatst bijgewerkt door Artocreas op 05-02-13 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:14

Agossie schreef:
_nvds, we hadden je foto al hoor! :j
Hij staat gewoon op de vorige pagina. Doordat er leuk gediscussieerd wordt, zijn we een pagina verder...

I know. Maar dat was precies bij mij :+

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 19:18

faatxhorse, de eerste foto telt in principe. We maken uitzonderingen. Omdat we met 40 fotografen zijn, proberen we het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Als we elke keer na commentaar een nieuwe, aangepaste foto zouden plaatsen, wordt dat misschien een beetje veel.
Wat het doel is, is dat je JOUW foto van de week plaatst. Daar geven anderen, als ze dat willen, commentaar op en daar leren we van!

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:32

Agossie schreef:
faatxhorse, de eerste foto telt in principe. We maken uitzonderingen. Omdat we met 40 fotografen zijn, proberen we het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Als we elke keer na commentaar een nieuwe, aangepaste foto zouden plaatsen, wordt dat misschien een beetje veel.
Wat het doel is, is dat je JOUW foto van de week plaatst. Daar geven anderen, als ze dat willen, commentaar op en daar leren we van!

Oké, dankjewel! :)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:37

wat een leuk topic! Heb heel wat mooie foto's voorbij zien komen :) weet niet of ik mijn foto's ook nog mag posten? Leen soms de nikon spiegelreflex van mijn vader en schiet er dan aardig op los. Hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven en ik kan genieten van jullie foto's :)

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 19:43

Ballard_L, het is wel de bedoeling dat je dan elke week een foto inzendt. Wil je dat ook? En ik schijn best streng te zijn... :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:28

Agossie schreef:
Ik vind hem wel wat hebben, Iejoorr... Dit is eens niet het "mooie strand", maar hoe het ook kan zijn... De kleur van de zee is prachtig!! En dan die donkere wolken erboven. Je ziet het waaien. Misschien had je de kleuren iets levendiger kunnen maken en inderdaad, de horizon even recht trekken...

Ik heb hier de horizon rechtgemaakt en er wat contrast over gegooid :), hij is wel onscherp geworden..
http://i48.tinypic.com/1zol2qe.jpg

Bedankt voor het commentaar!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:29

Helemaal niet streng hoor :) Zo zorg je er voor dat het een topic blijft met serieuse plaatsers, alleen maar goed :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 20:30

Iejoorr schreef:
Agossie schreef:

Ik heb hier de horizon rechtgemaakt en er wat contrast over gegooid :), hij is wel onscherp geworden..
http://i48.tinypic.com/1zol2qe.jpg

Bedankt voor het commentaar!

Hij is inderdaad onscherp geworden! :oo Wat raar!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:33

Hmm snap ook niet hoe het komt, ach het gaat om de eerste foto :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 20:35

Misschien is hij wat onscherp geworden met horizontaal trekken. Hoe doe je dat? Mag ik eens proberen? Ik heb PSE 11. (geen fancy programma dus...)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:20

-O- ik lees ook wat minder mee, heb het nu ineens toch drukker dan verwacht...
Zal, als ik door alle hondenfoto's van de zondag meeting heen ben, ook weer wat gaan commentaren :D

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:01

Ik heb het super druk, zit midden in de pta's enzo.
Dit weekend alleen maar carnaval.. Dus de enige oplossing was nu al een foto iinsturen.
Deze is van afgelopen zondag, ik ben zelf helemaal van deze carnavalswagen :D
Afbeelding

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:02

ps het is heeel erg moeilijk een wagen te doen, overal staan mensen om je heen en moet je oppassen dat je camera niet gebeukt word door dansende mensen :oo

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:48

Agossie schreef:
Ballard_L, het is wel de bedoeling dat je dan elke week een foto inzendt. Wil je dat ook? En ik schijn best streng te zijn... :=

hihi ik wil wel, maar kan niet altijd de camera van mijn vader lenen :P dus weet niet of het elke week lukt...

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 08:41

Ballard_L schreef:
Agossie schreef:

hihi ik wil wel, maar kan niet altijd de camera van mijn vader lenen :P dus weet niet of het elke week lukt...

Dan kun je beter af en toe een foto plaatsen in een ander topic, waar je wel vrij mag posten.
Het is echt niet de bedoeling dat je om de zoveel weken eens een foto inlevert voor de grap. Er is al een hele lange lijst met fotografen, dus het is zonde als er minder goede feedback gegeven kan worden omdat die lijst alsmaar langer wordt door mensen die helemaal niet actief meedoen.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 08:48

Mijn inbreng voor deze week

Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 10:40

KirstenVosje schreef:
Ballard_L schreef:

Dan kun je beter af en toe een foto plaatsen in een ander topic, waar je wel vrij mag posten.
Het is echt niet de bedoeling dat je om de zoveel weken eens een foto inlevert voor de grap. Er is al een hele lange lijst met fotografen, dus het is zonde als er minder goede feedback gegeven kan worden omdat die lijst alsmaar langer wordt door mensen die helemaal niet actief meedoen.

Plus dat dit een trigger is vaker en met ontwikkeling te fotograferen. Echt na te denken over wat je gaat fotograferen.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 11:43

Ballard_L schreef:

KirstenVosje schreef:

F_Orumster schreef:
Plus dat dit een trigger is vaker en met ontwikkeling te fotograferen. Echt na te denken over wat je gaat fotograferen.

Ik ben het met KirstenVosje en F_Orumster eens. Het is in dit topic echt de bedoeling dat je elke week wat inlevert, niet af en toe. Er is een ander verzameltopic voor fotografen, daar mag je 2 foto's per dag plaatsen, of 1 foto per jaar. Is dat een idee dan? Er wordt ook commentaar gegeven.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:23

Citaat:

oke doe ik dat :) dan blijf ik stiemen lekker meelezen met dit topic om toch nog te genieten van de foto's hier :) oeps...nu is het natuurlijk niet stiekem meer :+