Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:faatxhorse, de eerste foto telt in principe. We maken uitzonderingen. Omdat we met 40 fotografen zijn, proberen we het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Als we elke keer na commentaar een nieuwe, aangepaste foto zouden plaatsen, wordt dat misschien een beetje veel.
Wat het doel is, is dat je JOUW foto van de week plaatst. Daar geven anderen, als ze dat willen, commentaar op en daar leren we van!
Agossie schreef:Ik vind hem wel wat hebben, Iejoorr... Dit is eens niet het "mooie strand", maar hoe het ook kan zijn... De kleur van de zee is prachtig!! En dan die donkere wolken erboven. Je ziet het waaien. Misschien had je de kleuren iets levendiger kunnen maken en inderdaad, de horizon even recht trekken...
Iejoorr schreef:Agossie schreef:Ik vind hem wel wat hebben, Iejoorr... Dit is eens niet het "mooie strand", maar hoe het ook kan zijn... De kleur van de zee is prachtig!! En dan die donkere wolken erboven. Je ziet het waaien. Misschien had je de kleuren iets levendiger kunnen maken en inderdaad, de horizon even recht trekken...
Ik heb hier de horizon rechtgemaakt en er wat contrast over gegooid, hij is wel onscherp geworden..
http://i48.tinypic.com/1zol2qe.jpg
Bedankt voor het commentaar!
Ballard_L schreef:Agossie schreef:Ballard_L, het is wel de bedoeling dat je dan elke week een foto inzendt. Wil je dat ook? En ik schijn best streng te zijn...
hihi ik wil wel, maar kan niet altijd de camera van mijn vader lenendus weet niet of het elke week lukt...
KirstenVosje schreef:Ballard_L schreef:hihi ik wil wel, maar kan niet altijd de camera van mijn vader lenendus weet niet of het elke week lukt...
Dan kun je beter af en toe een foto plaatsen in een ander topic, waar je wel vrij mag posten.
Het is echt niet de bedoeling dat je om de zoveel weken eens een foto inlevert voor de grap. Er is al een hele lange lijst met fotografen, dus het is zonde als er minder goede feedback gegeven kan worden omdat die lijst alsmaar langer wordt door mensen die helemaal niet actief meedoen.
Ballard_L schreef:hihi ik wil wel, maar kan niet altijd de camera van mijn vader lenendus weet niet of het elke week lukt...
KirstenVosje schreef:Dan kun je beter af en toe een foto plaatsen in een ander topic, waar je wel vrij mag posten.
Het is echt niet de bedoeling dat je om de zoveel weken eens een foto inlevert voor de grap. Er is al een hele lange lijst met fotografen, dus het is zonde als er minder goede feedback gegeven kan worden omdat die lijst alsmaar langer wordt door mensen die helemaal niet actief meedoen.
F_Orumster schreef:Plus dat dit een trigger is vaker en met ontwikkeling te fotograferen. Echt na te denken over wat je gaat fotograferen.
Citaat:Dan kun je beter af en toe een foto plaatsen in een ander topic, waar je wel vrij mag posten.