Of het me lukt feedback te geven weet ik niet, ik heb niet zoveel feeling voor dit onderwerp, maar zal het proberen

Doanique: je witbalans kon weleens niet helemaal fijn staan, al heb je ook bewust de foto kil gemaakt, het komt wat blauwig over en aan de linkerkant (voor de kijker) komt er wat huidskleur doorheen. Zoals we ook gepbt hebben denk ik dat het mooi is als je wenkbrauwen iets ingevuld zijn. Je ogen zijn wel mooi aanwezig en trekken de aandacht.
Magda: hij oogt nogal donker, al leek hij op mijn laptop lichter (dat is meestal zo met laptops). Verder leuk bedacht, tikkie onrustige achtergrond (hangt wat over de radiator)
Mette: weinig op aan te merken, fijne plaat.
Liin: ook weinig op aan te merken, fijne plaat. Ik vind de ruimte onder niet storend, het loopt juist wel fijn weg daar.
De 'vuil'strepen zijn ietsjes hard, waarmee heb je dat eigenlijk gemaakt?
SHowteam: je hand is inderdaad iets te statisch, het is net of ben je bang dat de kat zal uithalen Verder wel leuk met het tegenlicht.
Loveyou: denk om compositie. Je staat teveel precies in het midden. Dat ontkracht een foto. Je kunt hem nog uitsnijden, laat dan altijd ruimte in de kijkrichting. Verder zou een krachtige lippenstift het denk ik ook wel goeddoen
Bellatrix, heb je je hoofd op een bestaande foto geplakt? Jammer dat er onscherpte in het gezicht is. De nek lijkt wat lang.
Of is dit zo'n bord waar je je hoofd door kan steken
Ash: ik vind je aankleding en de krullen erg leuk, ook vind ik low-key sfeer er goed bij passen. Helaas is het net te donker geworden en kom je er niet genoeg 'vanaf'. En het lijkt ook een tikje blauw (witbalans). Ik zie je zo met zo'n luxe verlengstukje een sigaretje roken
Hoe kom je aan het hoedje?
Noor, mooie kleuren. Je blik is me iets te star.
Romytjuh: mooi! Niks op aan te merken.