Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SmeeJ schreef:Iemand die Madelief of Jiske wil tekenen/Schilderen enzo?Wil graag de eigenaar bedanken
Madeliefje
Jiske
Helemaal niet overbouwd![]()
Liefs Esmée
IcePrincess schreef:Wil je graag een mooie tekening van je paard of pony? Plaats dan hier je foto's en wie weet is er iemand die ze uitkiest om te tekenen.
Wees niet teleurgesteld als er niemand je foto's natekent. Ga niet 10 keer je vraag herhalen en quote geen foto's.
Voor tekenaars:
Uit dit topic kun je foto's halen om na te tekenen en het resultaat mag je hier ook in laten zien. Het is niet de bedoeling dat je zonder het topic door te kijken zomaar een berichtje plaatst met wie zijn paard mag ik tekenen. Dit is een topic 'wie wil mijn paard tekenen' niet 'wie zijn mag is tekenen'.
Wel mag je verzoekjes plaatsen voor een bepaald soort foto (bijv. een ras, kleur of aktiefoto), hier hebben andere mensen misschien ook nog iets aan. (Maar kijk eerst even het topic door, daar staan waarschijnlijk al genoeg foto's ! )
SmeeJ schreef:Sorry, Had het ff te snel gedaan.
Bedankt Sammyvriend
Glossi schreef:ikepris schreef:ik start een portfolio heb alle rassen nodig dus stur maar een foto van je paard
Pagina op pagina 2 en 3 staat ook een IJslander![]()
Tazzz je tekent gaafAls je tijd over hebt