donkere binnenbak staat garant voor baggerkwaliteit, dus neit schrikken

[HAW] Boy @ work in Scapa rose [nieuw zadel]
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynkeline schreef:Ok, ik zal even kijken want wil er natuurlijk ook niet op achteruit gaan. Deze lens was me duur genoeg namelijkhaha.
Maar met name als het wat donker weer is of in een binnenbak is het met mijn lens erg moeilijk om de foto's licht te krijgen.
nynkeline schreef:en Nerootjuh mag ik vragen wat die lens van jou heeft gekost? Want hoop niet dat ie zoveel kost als ik de goeie nu voor mn neus heb
x_Marr schreef:Jasmijn_ schreef:Help! Heb 't grootste deel van het topic nogmaals doorgelezen en nu weet ik het even niet meer. Ik heb me een tijd terug verdiept in lenzen, alleen ben ik het meeste inmiddels alweer vergeten. Ik heb een canons eos 400D.
Ik ben op zoek naar het volgende:
Een lens om paarden en natuur mee te fotograferen, zo goed mogelijke kwaliteit.
Hoef geen 300mm zoom, 200mm is voldoende.
Ik zou het liefst vanaf 18mm hebben, maar lees hier dat de kwaliteit dan niet al te best is. Is dit bij een 55-200 niet zo?
Kwam bij deze dus uit op de 55-200, máár welke lichtsterkte zou ik dan minimaal moeten hebben? Ik weet dat f/2.8 goed is, maar helaas financieel niet haalbaar. Ik heb besloten dat ik er maximaal 500 euro aan uit wil geven. En als laatste nog dat IS en USM, zijn deze voor mijn doel echt nodig?
Beetje chaotisch verhaal gewordenHopelijk hebben jullie er meer verstand van
De 55-200 USM is dan een goede keus lijkt mij
Is is wel handig, dus misschien is dan de 55-250 IS wat, alleen deze heeft weer gen usm en is duurder: €260.
SmeeJ schreef:Ik krijg vrijdag de canon eos 350D, En er zit dus alleen een kitlens bij.
Ik zoek dus een lensje van rond de 100/150 euro, die zou vooral gebruikt worden bij actiefoto's (paarden), of standfoto's etc.
Iemand enig idee?
Edit; Ik bedoelde natuurlijk kitlens, ipv kûtlens.