Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:uhm tja moet je ff aan andere vragenben niet goed in uitleggen
Nevony schreef:Ik vind dat veel mensen dingen vragen die al zeker 20 keer voorbij zijn gekomen, nu begrijp ik dat je geen 20 pagina's terug gaat lezen, maar het zou toch fijn zijn als je iig de moeite neemt er 10 terug t elezen
Zou een hoop schelen
Meliaforever schreef:in het kort (iemand kan het beter uitleggen maar ooke)
je hebt dan dat ding.. .. die hou je vlak bij wat je moet wegwerken.. je doet ctrl. en klik..dan ga je bijvoorbeeld op het halster staan en doe je klik klik klik en dan steeds :s heel raar uitgelegd
Meliaforever schreef:maar that past toch meer ?
Mango_ schreef:
Nieuwste creatie.Ik denk eraan om links onderin nog iets te plaatsen van; Twister, ik hou van jou.
Astor schreef:Mango_ schreef:
Nieuwste creatie.Ik denk eraan om links onderin nog iets te plaatsen van; Twister, ik hou van jou.
hjis wel leuk alleen ik vind dat ej de foto wel iets lichter kon maken dat je de shet iets beter zag
Misz_Liis schreef:Nevony schreef:Ik vind dat veel mensen dingen vragen die al zeker 20 keer voorbij zijn gekomen, nu begrijp ik dat je geen 20 pagina's terug gaat lezen, maar het zou toch fijn zijn als je iig de moeite neemt er 10 terug t elezen
Zou een hoop schelen
Sorry