[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:39

Aaah ik was het gewoon vergeten. HOE kan dat :+.

Afbeelding
Laatste oude doos foto i swear -O-. Nog van kerst!

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:43

week 3
Afbeelding
Ik ben niet helemaal tevreden met deze foto, t was moeilijk licht en veel beweging, dus moeilijk scherp te krijgen. Bovendien zitten er wat overbelichte stukjes op deze foto. van deze week was t alleen wel de beste; had gehoopt vandaag nog tijd/inspiratie/zonlicht te krijgen, maar had helaas geen van drieën..

edit: m'n commentaar van week 2 heb k maar half afgemaakt, en van week 3 weet ik ook niet zeker of het gaat lukken. komende week netjes iedere dag commentaar bijhouden maar! ben namelijk zelf wel heel blij met commentaar dus vind dat ik dan ook wel wat terug mag doen
Laatst bijgewerkt door C_estmoi op 20-01-14 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:45

Deze dan maar, week 3:
Pony was hier dik ja, logisch als ze bijna gaat bevallen. :P Is wel een héle oude foto maar deze had ik toendertijds ingeleverd bij een fotowedstrijd of zo. Ik zie zelf heel veel verbeterpunten maar dat laat ik aan de feedbacks over. :D
Afbeelding

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:53

Mooie foto's allemaal! Had graag commentaar gegeven maar helaas veel te druk met leren... Pffff

Hier mijn bijdrage voor week 3:
Afbeelding
Baal zelf dat het oog niet scherp is dus verkeerde focus, maarja had ook niet zoveel tijd deze week...

Ik verzamel HIER

SternPhoto

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:10

Ik stuur m morgen in, laptop heeft kuren

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:15

Week 3 kan je toch tot vanavond 22.00 insturen?

Ymor

kani_ejj schreef:
Ik stuur m morgen in, laptop heeft kuren

Dat kan niet. Staat in de op. Dan komt je foto niet in de lijst

Racheel

:j

SternPhoto

Mmm even kijken hoe ik dat ga doen

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:32

Gelukt via tel.
Weet niet of kwaliteit goed is geüpload via tinypic.

Ben trots op de foto is op de soesterduinen

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:39

Vervolg feedback week 3:

Djura99: je foto spreekt met niet echt aan, ik had het uit een andere hoek genomen. Foto's waarbij je paardje aan het eten is (op de grond) zijn van dichtbij vaak niet zo gemakkelijk om goed te krijgen. Ga gerust wat verder weg zitten en probeer eens vanaf de zijkant bijvoorbeeld. Blijf oefenen en blijf nieuwe dingen uitproberen! Ziet er wel een schattig paardje uit ;)

Yvonne_V: ik vind zulke foto's zo knap (waarschijnlijk omdat ik het zelf niet kan :+ ) Dus ik vind hem goed gelukt hoor!

Sokje_6: Interessante foto, maar ik had hem waarschijnlijk uit een andere hoek genomen. Maar aangezien je zegt dat hij niet echt ideaal lag en dat je het niet wou verplaatsen, snap ik het wel waarom dat niet ging. Misschien nog wat kleur inbrengen of contrast en wat lichter maken. Het idee vind ik alleszins zeer leuk! :)

Hanna_94: Ik vind het een leuke, sfeervolle plaat. Misschien had ik hem nog een tikkeltje lichter gemaakt, maar verder leuke plaat! +:)+

MarijeR: Mooie sfeerfoto van het Afrikaanse dierenleven, mooi scherp op de ogen van de leeuwin. :) Jammer dat de staart zo 'bewogen' is.

Chip: leuke foto! Jammer dat de vrouw naast het paard net opzij kijkt en haar been wat raar heeft, maar leuk idee!

JNSW: Wat een knap hoofd! Mooi! Ik had misschien juist langs onder nog wat meer weggesneden, maar de foto is mooi scherp op het oog. +:)+

Faatxhorse: Ik vind het een mooi sfeerplaatje, misschien dat de romp van het paardje ietwat overbelicht is, maar ik vind het niet storend. :)

EngeltjeS: De sfeer en de gezelligheid straalt uit van je foto vind ik, heel leuk idee! :o Ik vind het leuk dat je scherpgesteld hebt op de dichtste kaarsjes, het is eens wat anders zo. :)

Iejoorr: Mooie sfeerplaat, mooie kleuren! :)

Tinky12: Hihi, ik vind het een grappig foto. Die knuffel is geniaal :D Ik vind wel dat de tekst eronder de foto een beetje verstoord, ik had het zonder gedaan...

JewEmm: De foto spreekt mij aan, ik vind dat hij een bepaalde sfeer uitstraalt. Inderdaad wat jammer van de flits. Ik had misschien ook langs boven nog net iets minder weggesneden, maar verder: leuke plaat hoor! +:)+

Deetjeeuh: Leuke foto, al heb ik de indruk dat hij niet echt scherp is, kan dat? (Ik kijk dan vooral naar het oog)

Tesseke: Knap! Wat een blik! :D Ik vind het pootje eerlijk gezegd niet storend :)

Jessica_1998: Leuke foto, maar wat jammer van de schaduw op het gezicht van het hondje.

RianneH: Hihi, een aparte foto, maar leuk idee! Ik krijg er honger van :o Ik zie dat je je scherptepunt op het eerste broodje hebt gelegd, vind ik leuk, maar jammer dat er een schaduw over zit.

S_en_Z: Wow, wat een knapperd! <3 Het lijkt mij dat hij wat scheef staat, kan dat?

Bumblehorse: Wat schattig <3 Probeer de volgende keer scherp te stellen op de oogjes ;)

Jolandaa_: het is een leuke sfeerplaat, maar hij houdt mij niet lang vast.. Het vogeltje was mij eerst niet opgevallen :P

Leonyr: Die blik :D Ik vind hem wel leuk, maar hij boeit me toch niet genoeg om ernaar te blijven kijken.. (Niet gemeen bedoeld)

Fellow: Wow +:)+ Knappe foto! Heeft echt zo een wintersfeer vind ik!

Ymor: je wil geen commentaar? :)

TammyVN: Leuke foto! Heeft iets dramatisch. Ik had hem langs onder misschien wel nog wat lichter gemaakt :)

C_estmoi: Blijf oefenen! Het is inderdaad niet gemakkelijk wat je wou doen, maar ik vind het niet slecht; zelf zou ik het ook niet beter kunnen hoor. :)

Naomi_g1998: Ik vind het een mooie foto, maar ik had iets meer op ooghoogte getrokken. Ook vind ik de achtergrond nogal storend, deze leidt me nogal af...

Kimberley23: Leuke sfeerplaat. Het zou inderdaad leuk geweest zijn moest het oog scherp geweest zijn en niet het voorhoofd, maar toch heeft de foto iets vind ik :)

Kani_ejj: Leuke actiefoto! Ik mis wel scherpte, maar dat komt misschien door het uploaden?

Phoe, wat een lijst van de laatste 2 dagen :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:40

Dat zou kunnen is een foto van fb die ik op tel heb gezet en dan geüpload krijg laptop niet aan.
Logo is ook groot uitgevallen had alleen m'n oude logo nog op tel hah

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:00

Ik heb van week 2 geen tijd gehad om feedback te geven. Als de lijst vanavond online staat zal ik deze week even week 3 feedbacken.

Ik ben niet tevreden over mijn week 3. De foto vind ik standaard en omdat de kleuren niet mooi waren heb ik hem in zwart-wit gedaan. Om er toch nog iets leuks aan te maken heb ik het oorbelletje in kleur gedaan/bewerkt.

Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:07

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:09

Mijn week 3:

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:16

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:41

Oeh bijna vergeten! Even een "oude" doos deze week, heb geen tijd om op m'n laptop te gaan -O-

Week 3, meeting van een paar weken geleden:

Afbeelding

joey_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:43

Voor mij ook een uit de oude doos jammer genoeg.

Afbeelding

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:48

Wat jammer dat er foto's uit de oude doos voorbij komen.
Dan vraag ik me af: Waarom??

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:51

EngeltjeS schreef:
Wat jammer dat er foto's uit de oude doos voorbij komen.
Dan vraag ik me af: Waarom??

Mijn reden staat er so far altijd bij vermeld. Eerste foto was trouwens geen oude doos foto.
Tja kan gebeuren toch, zitten pas in week 3. Als ik oude doos foto's blijf plaatsen dan stop ik gewoon want dan heeft het duidelijk geen nut voor mij. Maar ik zat met tentamens en eindpresentaties, had helemaal geen tijd om uberhaupt met vrienden te praten, laat staan een foto te maken voor dit topic.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:00

Vervolg feedback Week 3:

Fennee: het idee vind ik leuk, maar jammer dat hij niet scherp is. Zwart/wit en dan de oorbel in kleur vind ik leuk!

Nefertarie: Leuke sfeerplaat, misschien nog een tikkeltje meer kleur?

NatassJa: Wow, knappe plaat! Love it! +:)+

Joey_lover: Leuke foto, mooi scherp op de eerst bloem. Ik had de foto misschien nog een tikkeltje lichter gemaakt.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 23:01

Mijn PotW 3:
Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:05

Iejoorr, ik vind de kleuren in de lucht leuk maar de rest vind ik te 'hard' zwart.

Tinky12, het spreekt me persoonlijk niet zo heel erg aan. Ik vind de achtergrond er ook niet echt bij passen.

JewEmm, jammer van de flits en de scheve horizon. Zit wel een fijn sfeertje aan.

Deetjeeuh, ik had het paard wat scherper willen zien, verder gave foto!

tesseke, gaaf! Jammer van het stukje wazige poot. Wel gave kleuren en prachtige scherpte!

Jessica_1998, je ziet duidelijk dat het een bank in de woonkamer is en dat vind ik jammer. Ik had de hond wat scherper willen zien.

RianneH, brr, is voor mij de vijand aangezien ik gezond aan het doen ben. :') Jammer van de ruis en het wazige op het broodje.

S_en_Z, <3 <3 <3

Bumblehorse, ik vind het heel jammer van de kleuren, die spreken mij echt niet aan.

Jolandaa_, ik heb vijf minuten lopen staren na de reactie er onder en toen pas zag ik de vogel. Misschien meer inzoomen en het vogeltje scherper maken?

Leonyr, ik vind het erg jammer van het wazige. Levert juist leuke beelden op als die scherp zou zijn geweest. Wel mooi scherp dat water!

Fellow, mooie foto! Ik snap alleen niet waar jullie op staan?

Ymor, ik had de persoon en het paard helemaal scherp willen zien, verder leuke foto. Lekker sfeertje.

TammyVN, gaaf! Ik vind de kleuren ook gaaf maar het word mij iets te donker bij de heg.

C_estmoi, jammer van de stoeltjes en inderdaad sommige overbelichte stukken.

kimberley23, mooi! Oog misschien iets scherper?

kani_ejj, ik kijk meer naar je logo dan naar de foto :=

Fennee, leuk! Misschien iets scherper oog?

Nefertarie, gaaf gaaf gaaf!!

NatassJa, geweldig die ogen! <3

joey_lover, ik vind hem wat saaitjes maar toch ook wel wat hebben!

Agossie, haha geweldige foto!

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:08

Agossie: Wat een cutieeee <3 Mooie foto! Ik had misschien wel nog wat meer ruimte langs boven gelaten. Zwart/wit vind ik goed :)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:14

En het is 22.00u geweest dus hierbij alvast mijn #week4
Deze heb ik gister gemaakt in noordwijk aan zee :j

Afbeelding