Even een vraagje. Bij sommige foto's, met name die van mn paard zit er erg veel korrel in. Ik fotografeer sinds kort in raw. Als jullie een voorbeeld foto willen kan dat evt.
Ik wil wat gaan proberen met een foto om het oog op te laten vallen... Maar ik heb geprobeerd om het te doen met de hulp van tutorial van Marit maar dat lukt me niet. Weet iemand een handig filmpje ofzo ?
Voor bewegende paarden pak ik sluitertijd 1/800 bij weinig licht, anders hoger, ISO 500 of iets dergelijk. En dan lekker eens wat omhoog of laag gooien en kijken wat het doet.
Blitz22
Geplaatst: 23-02-14 21:50
Ik heb ook even lopen prutsen. ben benieuwd wat jullie vinden... voor de eerste keer gedaan trouwens.
Idd voelt nog niet af. Mist net dat ene wat de foto speciaal maakt. Kan alleen niet zeggen wat
Blitz22
Geplaatst: 23-02-14 22:06
kellaxy schreef:
Ik vind de sfeer juist mooi. Een vintage look zou de foto ook zeker sieren gok ik!
Kan je mij een voorbeeld foto laten zien wat je bedoeld ?
kellaxy
Geplaatst: 23-02-14 22:37
Ik bedoel gewoon zoiets. Dit heb ik even snel gedaan maar dan snap je misschien wat ik bedoel. Dat geeft wel een heel leuk effect op die foto. Je kan dan natuurlijk aparte stukken in de foto nog extra bewerken?