Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:joelleollie: Leuke foto qua compositie. Ik had graag de gezichten iets meer belicht gezien, die vind ik nu wat onderbelicht. Ook zou ik geprobeerd hebben de gezichten niet in het midden te zetten, maar niet iets links of rechts.
xliisaa schreef:Joelleollie, vind je foto wel iets mysterieus hebben, je zit echt naar iets te zoeken in de foto, alsof er iets gebeurt.
F_Orumster schreef:Joelleollie: Deze foto heb ik al eens ergens gezien en feedback gegeven. Dat ik het jammer vind dat de mensen in de schaduw van iets stonden. Misschien kun je in photoshop hun selecteren en iets bijlichten?
Nooor_ schreef:Grooooot probleem Oké dan haal ik mn foto weg joh. Ik denk trouwens ook dat ik het gewoon in dit topic niet meer bij ga houden net als Lara (was het toch?), om dit soort dingen.
_nvds schreef:Iedereen ik heb even met Agossie overlegt of ik een andere foto mocht plaatsen aangezien mijn andere foto's mij toch beter bevielen. Ik heb voor deze foto gekozen. Paard van mijn Intructrice
[ Afbeelding ]
Iejoorr schreef:Helaas een foto uit de oude doos, ik heb een trap tegen mijn hand gehad van een paard, fotograferen gaat 'm deze week niet worden, balen!
[ Afbeelding ]
http://s1286.beta.photobucket.com/user/ ... %20project?
XiiaaooNaa schreef:_nvds schreef:Iedereen ik heb even met Agossie overlegt of ik een andere foto mocht plaatsen aangezien mijn andere foto's mij toch beter bevielen. Ik heb voor deze foto gekozen. Paard van mijn Intructrice
[ Afbeelding ]
Had je deze niet al ingezonden?
LAAT MAAR, hij lijkt er heel erg op!
Sani schreef:Heeee, t was net een andere.
Of ben ik nu gek?
Kan zijn dat t aan mij ligt, maar is de horizon wel recht? Wel gaaf, waar is dit?