HorseyDude: Het grazende paard vind ik niet zo spannend, meer een kiekje. Denk erom dat je geen oren/hoeven/neuzen afsnijdt. Zoals op deze foto is het oor afgesneden en dat stoort (mij) enorm. Misschien had je de foto wat meer van voren kunnen nemen, als de mogelijkheid daartoe was? Het bewegende paard is hier veel te donker en bovendien onscherp... Zonde!
Revanches: Gave foto! Mooi met de scherptediepte gespeeld, zo met die staart.

Goof: Het stokstaartje vind ik wat te krap, heb je deze zo gecropt?

Pagina 52
Sodeletuut: Hele gave foto, met dat riet/gras ervoor. Mooi met de scherptediepte gespeeld. Wel jammer dat Storm zijn neus erachter zit. Op de tweede foto lijkt hij wat om te vallen (scheve horizon), maar is super netjes scherp! Even iets heel anders, maar wat zit hij top in zijn vacht zeg!

Saskiaa_: Eerste foto is heel gaaf, zo met dat oog scherp! Top! De tweede foto, van de galopperende Tinker, had ik persoonlijk iets minder ruimte eromheen gelaten.
Hafjesliefde: Die vind ik netjes, mooi contrast, met dat (donkere) water en de lichte bloem! Leuke compositie ook!
Captain: Eerste vind ik mooi scherp, maar ik vind het jammer dat het paard er niet in zijn geheel op staat (en de ruiter ook niet). Het paard lijkt ook wat naar voren te vallen. Blackfoto vind ik goed gelukt!

Sodeletuut: Nette foto's van Misty! Niets op aan te merken.
Milan_Lover: Hele, hele, hele gave foto van de pelikaan

Hafjesliefde: Vind de vlinder wat wegvallen in de achtergrond, die is erg druk

xTitanic: Buiten de kwaliteit van de stoel-foto om, vind ik het wel een leuk idee! Misschien dat de lamp iets verder van de stoel af had kunnen staan? Die andere is ook heel leuk

Milan_Lover: Nette foto van de pinguin! Lekker scherp en mooie kleuren.
Pagina 53
Captain: Deze foto vind ik ergens wel leuk, maar aan de andere kant is hij niet fijn om naar te kijken, doordat hij zo licht is. Heb je dit zo bewerkt of overbelicht geschoten?

Fair: Leuke foto, alleen het blaadje onderin stoort me een beetje, maar zoals je zelf al zegt, als je die eraf zou croppen dan zou de foto het niet helemaal meer zijn... Met de bewerking van Carmen ziet hij er al een stuk sprekender uit!
Sodeletuut: Nette foto's van Alvaro!

_Bitje_: Nette foto van Beau. Misschien iets té oranje?

Marall: Nette foto's van de tulpen! Bij de tweede stoort de voorste tulp me een beetje, omdat die aan de bovenkant afgehakt wordt.
NathalietjeB: Gefeliciteerd! Beide foto's zijn echt heel gaaf! Niets op aan te merken.

Pagina 54
HorseyDude: De foto van de neus is leuk, misschien dat je hem bij de gesp iets ruimer had kunnen nemen? De foto van de springruiter vind ik niet zo spannend, het is niet helemaal het goede moment en hij is onscherp.
Captain: Had ik al op gereageerd, haha.
HorsePhoto: Twee hele nette foto's! De eerste had je misschien iets meer door je knieën kunnen gaan, maar ik vind het niet storen.
RianneH: De eerste foto heeft een leuk effect zo, zo scheef. Ik denk dat als je de horizon recht zou trekken dat de foto lang niet meer zo 'spannend' zou zijn om naar te kijken

-- Ik heb geen linkjes geopend, alleen die van NathalietjeB, omdat die erg mooi schenen te zijn, aan de reacties te zien, haha.
Twee foto's van mij, van afgelopen zaterdag

Deze in kleur: http://www5.picturepush.com/photo/a/835 ... 263546.png