hahaha ik ben nu in kleur aan het tekenen.. pff dat is wel wat anders dan zwart.. vind hem echt niet mooi worden :S hmmm maarja Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hahaha ik ben nu in kleur aan het tekenen.. pff dat is wel wat anders dan zwart.. vind hem echt niet mooi worden :S hmmm maarja 

er zijn zo weinig mensen op bokt online

Toen had ik 2 weken niet getekend, maar dat hielp niets, dus toen koos ik voor mezelf maar gewoon eventjes tussen de opdrachten door een héle sprekende, leuke foto om te tekenen, zodat als je die verpest het niet zo erg is
omdat ie toch voor jezelf is
Daar ga ik zelf nu mee beginnen, en maar hopen dat daarna de tekenkriebels weer terug komen
Moet ik toch nog maar ven dooroefenen
babe schreef:Ben even aant kliederen geweest met aqryl
hij is nog niet af.

Geweldig...
Ga er zelf ook 1 tekenen. Ohja, dat poesje is af, van allemaal het zelfde dier tekenen
Farouche2 schreef:Hij is echt heel mooi Babe![]()
Als jullie tinker fotoos willen, ik heb!
Vandaag bij opendag geweest van:
TinkerFarm.
Wat een beeste!Geweldig...
Ga er zelf ook 1 tekenen. Ohja, dat poesje is af, van allemaal het zelfde dier tekenen

Dat maakt m wat mooier en 'natuurlijker'. Verder TOP!
heb nieuwe potloden gekocht en de kriebels zijn weg, erg tipisch!! 

Maar het is ook wel een hele mooie foto

pinokiolover schreef:ik ken het probleem.... als ik teveel opdrachten achter elkaar doe heb ik er gewoon geen zin meer in....
dus ik heb ook al een week niks gedaan....
maar goed als er nog mensen erg aparte foto's hebben... (steigeren, rollen etc.) graag want dat vind ik wel uitdagend en hoop dan weer ff veel zin te krijgen in het tekenen van mn plaatjes.