kimmie wil niet banketstaaf doen maar staat een fout in die van christal het is 'my sunshine' en niet mine.. Tsja ik wil misschien lerares Engels worden, dan krijg je dat:P
Lady Is 5 maart (volgensmij) Verkocht. Ik mis haar heel erg. Misschien kunnen jullie iets leuks van maken om op me kamer op te hangen?? met misschien een leuk tekstje erbij ofzo
thnxx alvast
Laatst bijgewerkt door _Mars_ op 07-03-06 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt
heeyy erg bedankt voor de bewerkingen maar had nog niet deze foto gezien wil iemand deze bewerken
de namen zijn shet: nero andere cesar blondy ik maaike dus en andere roos
en austria je had een keer een hele mooi soort feestlift gemaakt met voor mij, ik had hem laten zijnaan mij hartvriendin en die vond hem vetvet vet gaaf haha wil je mischien ook een foto van haar bewerken want ben haar wel wat verschuldigt omdat ik vorig zaterdag met haar afspraakt en doormij op het laatste moment niet doorging vond ik best banketstaaf dusss naja hier 2 foto kijk maar welke je doe de eerste in australie was dat dus haha hij was nog niet bewerkt hoor (lijkt net met zo'n achtergrond) wil je dan mischine proberen om de moedervlek op haar wang wat weg halen want die wil ze altijd al weg halen maar kan niet ofzo alvast bedankt dan he