Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:wachtlijstt..!
Minnie_muis
gootje2
Kyrkelover
Sunniebunnie
sharoontje
pumbaa_nr_1
Maureentjuhh
fake
Liins
Valleytjeeh
Tam_
Ulaney
bello
ramonalover.
geluksvogel schreef:zou iemadn 2 bewerkingen voor me willen maken? hoeft niks speciaals.. gewoon eentje van alle foto's van Melody in mijn profiel ( zonder de bewerking aan het begin) en eentje van de foto's van Boran ( ook zonder de bewerking aan het begin ) de foto's gewoon een beetje naast elkaar in een vierkant ofzoiets. hoeft dus geen achtergrond enz. maar gewoon de foto's naast elkaar met Boran en Melody in het midden van de foto's. van de overige foto's hoeft niks. alleen die van Melody en Boran.
alvast bedankt
geluksvogel schreef:uuh meliaforever.... ik sta er ook niet bij. ik heb op 5 december een aanvraag gedaan
geluksvogel schreef:zou iemadn 2 bewerkingen voor me willen maken? hoeft niks speciaals.. gewoon eentje van alle foto's van Melody in mijn profiel ( zonder de bewerking aan het begin) en eentje van de foto's van Boran ( ook zonder de bewerking aan het begin ) de foto's gewoon een beetje naast elkaar in een vierkant ofzoiets. hoeft dus geen achtergrond enz. maar gewoon de foto's naast elkaar met Boran en Melody in het midden van de foto's. van de overige foto's hoeft niks. alleen die van Melody en Boran.
alvast bedankt
uit het topic 1 pagina terug bovenaan
Meliaforever schreef:Meliaforever schreef:wachtlijstt..!
Jaffel
Eleandra
Minnie_muis
gootje2
Kyrkelover
Sunniebunnie
sharoontje
pumbaa_nr_1
Maureentjuhh
fake
Liins
Valleytjeeh
ANKE
Tam_
Ulaney
bello
ramonalover.
Meliaforever schreef:
wachtlijstt..!
Jaffel
Minnie_muis
gootje2
Kyrkelover
Sunniebunnie
sharoontje
pumbaa_nr_1
Maureentjuhh
fake
Liins
Valleytjeeh
ANKE
Tam_
Ulaney
bello
ramonalover.
geluksvogel schreef:zou iemand 2 bewerkingen voor me willen maken? hoeft niks speciaals.. gewoon eentje van alle foto's van Melody en eentje van de foto's van Boran. de foto's een beetje naast elkaar in een vierkant. hoeft dus geen achtergrond enz.
alvast bedankt
Citaat:wachtlijstt..!
Jaffel
Minnie_muis
gootje2
Kyrkelover
Sunniebunnie
sharoontje
pumbaa_nr_1
geluksvogel
Maureentjuhh
fake
Liins
Valleytjeeh
ANKE
Tam_
Ulaney
bello
ramonalover.
Anseltje schreef:Volgens mij doet niemand collages meer!