Nevony: pastel ga ik mee met t meer structeer aanbrengen
ets is leuk, €10,-?
A4 gekorreld papier, HB potlood, 3 uur werk ongeveer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ets is leuk, €10,-?

)

7,50?
Ik vind de neus ietwat lelijk.. vooral het neusgat. Verder mooi gedaan! 
vanaf pagina 51:
10/ 15 euro.
10/ 15 euro ongeveer.
sorry, vergat de jouwe... Mooi portret, materiaalgebruik =
Anatomisch wringt het hier en daar, maar je geeft zelf ook aan dat het een "uit het hoofd" tekening is. Misschien de volgende keer toch naar een model kijken?

) 
! Je lijnen zijn idd wel wat hard maar ik vind ze leuk en passend in jouw stijl, geeft er iets heel "eigens" aan. 25 euro?
Ik denk dat je in t gezicht met meer en op sommige plekken met minder contrast mag werken, dat dat t gezichtje levendiger maakt. Maar ik ben dan wel n kluns in mensengezichten
. 10?
Zeker 30 euro?
Sommige stukjes lijken idd wat krasserig maar t blijft moeilijk te zeggen of t door de foto/scan komt of niet
. 10 euro?
. Ik vind het een heel levendig paard, ga er vanalles qua karakter bij zitten verzinnen!
50 euro?
Een heel sprekende tekening, t paard lijkt mij erg attent
. 40-45?

Even deze pagina taxeren!
)
!
Of hij keek tegen de zon in.
Hou zelf niet zo van aquarel schilderingen(weet niet precies waarom, misschien omdat ik erzelf niet mee kan werken!
)Maar hij is wel mooi, maar hij ziet er heel geverfd uit, ik zou het liever eruit willen zien spatten, en de achtergrond werkt in het tegendeel! Het wit onder/op zijn kin vind ik niet zo bijzonder, er zit geen haar structuur in en is gewoon 1 wit vlak.

Sorry!

daar ben ik zo'n maand geleden mee begonnen
maar heb toen heel lang geen tijd/ zin meer gehad, maar vond het toch maar eens tijd worden om em af te ronden
En soms had ik ineens een heel andere 'tekenhand'
Dan kon ik bepaalde technieken niet goed meer.
ik had geen digi bij de hand, dus moest ik het met m'n mobiel doen
maar die maakt het altijd wat korrelig enzo...

mijne is A4
wel het hele blad gebruikt :p