Zo, ik ben weer even vrij
Even deze pagina taxeren!
Fantine: Tja, sorry, maar ik moet zeggen dat ik niet weg ben van jouw tekeningen, zit totaal geen diepte in, dit is gewoon grof weg een schets in mijn ogen! Ik zou hem mooi uitwerken, de diepte tussen de neus en de ogen, en de rimpels onder het rechter oog zou ik ook iets gedetailleerder doen, meer een overgang met schaduw eronder. Ik heb er nog véél meer op aan te merken, maar hier laat ik het bij. Ik zou er nog niets voor vragen, lekker dooroefenen, en bekijk jouw fouten, probeer hem misschien opnieuw, als je alle punten bij elkaar zet.
1234: Jij was daar toch al een tijdje geleden ookal mee bezig?
Ik vind hem mooi, en volgens mij oogt hij lelijker als dat hij in het werkelijk is, hij oogt heel... "stug" op de één of de andere manier, maar als hij eruit ziet zoals ik denk dat hij eruit ziet(wouw!
)
Dan zou je er denk ik wel(a4) 15,- als vergoeding/moeite voor kunnen vragen.
Fnanne: Wouw, echt alles klopt geloof ik, het paard heeft een geweldige uitstraling, hij heeft een vriendelijk, maar attente uitdrukking.
Ik vind jouw werken zo fantastisch(net als dat enorme schilderij met die 2 friezen, als ik het goed heb) Jij hebt zó jóuw stijl! Je ziet meteen dat het van jouw is!
Je zou hier denk ik wel 60,- voor kunnen vragen op a4!
Mik: Geweldig
!
Alleen, iets met de neus, ik weet niet wát het is, maar het klopt niet..
Of hij had een hele witte neus
Of hij keek tegen de zon in.
Ik vind hem heel mooi! Ow wat me net opvalt, tussen de manen en de hals, zitten soms witte stukje, heel sonde, eigenlijk zou je dat een beetje op moeten vullen!
Zo'n 35,-/40,- euro?
Fenn: Wat lief
Hou zelf niet zo van aquarel schilderingen(weet niet precies waarom, misschien omdat ik erzelf niet mee kan werken!
)Maar hij is wel mooi, maar hij ziet er heel geverfd uit, ik zou het liever eruit willen zien spatten, en de achtergrond werkt in het tegendeel! Het wit onder/op zijn kin vind ik niet zo bijzonder, er zit geen haar structuur in en is gewoon 1 wit vlak.
Ik denk dat je hier een goede 25,- op a3 voor zou kunnen vragen 
Eowyn3003: Ik vind het jammer dat die kreukels erin zitten, ik heb m hier ooit wel eens staan, maar vind hem persoonlijk niet zo mooi, ik weet niet het is alsof je een kartonnen doos bij de appie kapot hebt gescheurd en daarop bent gaan tekenen 
Ik vind je materiaal gebruik daarin tegen wel heel goed/mooi.
Ik kan hier eigenlijk niet zo goed voor taxeren
Sorry!