Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
gewoon bladzijdes afgaan voor de stukjes
zou iemand het hele verhaal achter elkaar willen zetten
Tesz_Candy schreef:ja dat weet ik alleen als ik dat een tijdje doe valt mijn internet uitzou iemand het hele verhaal achter elkaar willen zetten
maar weet niet of nujaro het goed vind als ik het hier plaats

mag babe het er nou opzetten ? je mag het anders ook via pb of mail sturen als het mag van nujaro 

Chrisje92 schreef:Woooow!! Het is zo'n super verhaal!
Ik heb hem vandaag helemaal gelezen.. en het is echt supergoed!!
Alleen.. over die uitgever. Je "boek" is denk ik bij elkaar 40 blz..
Ik denk niet dat de uitgevers zo'n verhaal publiceren.. (Ik vind het wel heel goed maar.. maar toch..)
Misschien als je nog een paar verhalen maakt (ik weet het.. het klinkt heel simpel maar dat is het vast niet..), kan je het misschien opsturen, maar anders heb je een boek van maar 40 bladzijdes.
Maar als je het wel opstuurt: Super veel succes ermee!!

Chrisje92 schreef:Woooow!! Het is zo'n super verhaal!
Ik heb hem vandaag helemaal gelezen.. en het is echt supergoed!!
Alleen.. over die uitgever. Je "boek" is denk ik bij elkaar 40 blz..
Ik denk niet dat de uitgevers zo'n verhaal publiceren.. (Ik vind het wel heel goed maar.. maar toch..)
Misschien als je nog een paar verhalen maakt (ik weet het.. het klinkt heel simpel maar dat is het vast niet..), kan je het misschien opsturen, maar anders heb je een boek van maar 40 bladzijdes.
Maar als je het wel opstuurt: Super veel succes ermee!!
heb al wat informatie enz. bekeken
toch een soort van uitgeven

Citaat:heej
ik ben ruim over het min. aantal woorden heen dat nodig is voor een verhaal heb al wat informatie enz. bekeken

nujaro schreef:whaha
ik heb trouwens een nieuw verhaal bedacht, weet nog niet wanneer ik eraan begin, maar het zit al een beetje in mijn hoofd