Dus toch nog even snel week 14 erin via fb upload:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

Cutie. Mooi scherp!
Geweldige foto. Haha. Geniaal bedacht. Maar had inderdaad iets scherper gemogen.
Wauwie! Prachtig mooi scherp op het oog. Niks aan toe te voegen.
Vind hem plaatselijk ook iets te overbelicht. 
Pony is wel mooi scherp! En over het 'meer hals' heb je het zelf al, maar dat is inderdaad lastig als je in je uppie bent.. je hebt het jezelf niet makkelijk gemaakt 
Niks aan toe te voegen. Behalve... 'jaloers!' 

Voor de rest heel netjes scherp, top!
Wat te zeggen... wat te zeggen...

Wel wat donker, maar het past er ook wel weer bij...
Mooi moment gepakt haha. Had alleen het bekkie van 't lammetje met de vinger scherp gezien ipv het oor.
Lijkt dit keer iets scherpte te misen op het oog en de snoet, maar juist weer scherp op de oren. Maar damn, dat is zoooo moeilijk met die snelle hondjes. Ik doe het je echt niet na!
Prachtig.
Mag iets meer papegaai op de foto zien en wat lichter.
Háárscherp. Of euhm, veerscherp. Haha, prachtig van kleur ook!

Er lijkt alleen een soort 'waas' om de hond heen te zitten. Zie het met name boven de oren.. kan dit kloppen? Of heeft dit met het uploaden te maken?

En waren ze een fikkie aan het stoken daar met al die rook? haha
Persoonlijk had ik de tweede foto ingeleverd, haha. Die vind ik qua compositie een stuk mooier en ook qua kleur.
Mooie compositie, moment en scherpte. Het paard had misschien iets de schaduw uitgehaald kunnen worden nog en bij de ramen de overbelichting er wat uit.
Super schattig. Het oogje mag van mij wel wat opgelicht worden. Valt een beetje weg in het donker.
Had hem iets meer uitgesneden willen zien en de foto lijkt wat groenig uit te slaan.
' Wat is het toch een leuk dier... heel mooi scherp deze weer!
Hele mooie foto.

(en ik was lui en had m'n lenzen in de auto laten liggen dus zat vast aan m'n 50mm die op m'n crop 80 wordt)

Connected by Bianca de Warle, on Flickr 
IMG_8265 by Claudia Schoo, on Flickr