Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fem schreef:Flickr verscherpt enorm wanneer je de foto niet van de voren verkleind.
Wanneer jouw foto's scherp zijn en je laat ze door Flickr verkleinen, dan komt dat niet ten goede van je foto, omdat Flickr ze altijd extra verscherpt als je ze groot upload en vervolgens een klein variant hier op bokt wil zetten.
Fem schreef:Ik zie dan weer absoluut geen kwaliteitsverschil bij het verkleinen in Photoshop ( CC versie)...
Maar misschien was dat met PS pro anders...
Ach, zo moet iedereen vooral doen wat hij/zij het prettigst vindt toch?
kirsten4 schreef:Bedankt voor de feedback waxmeltsenzo. Wat bedoel je met iets vergeten weg te poetsen? Kan best zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien ofzo! Heb alleen de teugels weggepoetst, verder niks, maar ben écht geen pro hierin want ik heb dit nog bijna nooit gedaan haha! Ik vond hem juist sterker in zwart wit, vandaar mijn keuze
Asselruiter schreef:Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met POTW editie 2016... ik werk sinds kort en ik ben nog steeds wat op zoek naar mijn ritme en ik voel gewoon dat ik op het allerlaatste moment dan nog een foto moet zoeken, die vaak uit de oude doos komt, wat dan ook niet meer leuk is uiteraard. Ik blijf het project wel volgen en hoop volgend jaar misschien toch weer te kunnen instappen. Bedankt allemaal voor de feedback die ik kreeg en voor 2 jaar lang POTW. Agossie, ook jij bedankt voor al je inzet, alsook JewEmm