Ik verzamel hier:
http://s296.photobucket.com/user/Tinky1 ... t=4&page=1
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JewEmm schreef:Ja, klopt. Dit was met flits, anders zou je alleen het licht buiten zien. Het stoort mij zelf niet, omdat de zon ook naar binnen schijnt en de flits precies op n randje van t raam valt.
naomi_g1998 schreef:MarijeR, wat is die voor dier aan het eten? Wel een hele gave foto zeg! Die ogen zijn prachtig scherp, alsof ze uit kijkt voor andere leeuwen die haar eten komen stelen. Die vliegen en zo zorgen er ook voor dat het geen dierentuin foto is. Jammer van het staartje! Die had ik ook wat scherper willen zien want die ziet er zo fluffy uit haha. Ik vind hem gewoon heel gaaf, is dat een jonger leeuwtje die er bij ligt?
MarijeR schreef:naomi_g1998 schreef:MarijeR, wat is die voor dier aan het eten? Wel een hele gave foto zeg! Die ogen zijn prachtig scherp, alsof ze uit kijkt voor andere leeuwen die haar eten komen stelen. Die vliegen en zo zorgen er ook voor dat het geen dierentuin foto is. Jammer van het staartje! Die had ik ook wat scherper willen zien want die ziet er zo fluffy uit haha. Ik vind hem gewoon heel gaaf, is dat een jonger leeuwtje die er bij ligt?
Ze hadden een buffel gevangen.
Het was een behoorlijk groep groep leeuwen met ook welpjes erbij en leeuwinnen van verschillende leeftijden. De welpjes waren vroeg in de ochtend helaas niet te zien, 's Nachts heb ik die wel kunnen zien maar toen had ik geen camera mee helaas.
Erg mooi om te zien hoe zo'n prooi in de loop van 3 dagen echt volledig op gaat, van de leeuwen die hem gevangen hadden tot de gieren die de laatste restjes van het bot haalden de 3e dag.
Alleen de lucht he, die wil je graag missen