Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
k_m schreef:Damelza schreef:wat vinden jullie hiervan? Wordt vooral voor huis, tuin en keuken gebruik...
http://www.bol.com/nl/p/canon-eos-600d- ... 011674767/
Ik heb deze camera nu ongeveer 2 maanden en ben hier blij mee
De optie van het draaibare scherm vind ik zelf soms vervelend (snel zijn met foto's willen maken) maar soms ook gemakkelijk als ik van een speciale hoek een foto wil maken.
Als je wilt pb ik je wel enkele foto's die ik gemaakt heb..
cillusion schreef:k_m schreef:
Ik heb deze camera nu ongeveer 2 maanden en ben hier blij mee
De optie van het draaibare scherm vind ik zelf soms vervelend (snel zijn met foto's willen maken) maar soms ook gemakkelijk als ik van een speciale hoek een foto wil maken.
Als je wilt pb ik je wel enkele foto's die ik gemaakt heb..
Schermpje indraaien vind ik ook te veel gedoe,... maar als je er vanuit gaat dat het bij heel veel camera's niet kan; laat hem gewoon open staan! Kantelen is heel makkelijk als je het nodig bent, maar inklappen is mij ook vaak te lastig. Wil je hem toch beschermen dan kan er een screenprotector op.
Djura99 schreef:k_m schreef:.
@djura99 ik ben ook een beginner en ben heel blij met de 600d! Snel weg met de bediening maar vooral veel oefenen
Ik heb beslist, de 600D word het!Welke lens heb je erbij ? Ik zou graag de 18-55mm DC en de 55-250mm erbij.
Djura99 schreef:k_m schreef:.
@djura99 ik ben ook een beginner en ben heel blij met de 600d! Snel weg met de bediening maar vooral veel oefenen
Ik heb beslist, de 600D word het!Welke lens heb je erbij ? Ik zou graag de 18-55mm DC en de 55-250mm erbij.
Noa_M schreef:Mag ik jullie even iets vragen. Maandag ging ik naar een winkel met het idee een spiegelrefelx camera te kopen. Het is uiteindelijk een canon EOS 600D + 18-55 mm geworden. Alleen de verkoper drong er behoorlijk op aan dat ik geen spiegelreflex moest kopen maar een digitale compact camera. In dit geval de SonyDSC HX 300. Dit omdat deze hetzelfde kan als een spiegelreflex camera, maar veel makkelijker in gebruik is. Maar een les, stelt sneller scherp en nog meer dingen. Uiteindelijk ben ik toch voor de spiegelreflex gegaan. Maar nu blijf ik toch twijfelen of ik niet beter voor die andere had kunnen gaan. Wat is jullie mening hierover? Heb ik de juiste keus gemaakt?
Noa_M schreef:Het doel van de camere: mooie foto's mee maken. uteindelijk zelf met instellingen/lenzen aan de slag. Wel op een recreatieve manier hoor.
De camera die hij liet zien had één lens, deze kon niet verwisseld worden. En dat was juist een voordeel volgens hem, omdat die lens alleen veel meer kon. Meer details in de verte.
Noa_M schreef:Dat dacht ik zelf dus ook. Het is namelijk een cadeau. Dan heeft hij een goed begin en kan hij zelf nog gaan uitbereiden. Met die andere camera kun je ook niet meer verder, dan is dit het. Terwijl het qua prijs bijna gelijk was. Ik was bang dat je dan op een gegeven moment toch meer wilt (andere "betere" lenzen) en je met die compact camera dan gewoon niks kunt. Het is echt een cadeau met de oog op toekomst, verder ontwikkelen. Dan ben ik blij dat ik me niet om heb laten praten!
Fitii schreef:hey, iemand die iets van camera's kent?
Ik zou graag een goede camera kopen om mooie foto's van mijn paarden te kunnen trekken en n u kwam ik dit zoekertje tegen:
anon eos 450d te koop
camera nog in zeer goede staat.
Weg wegens aankoop nieuw toestel.
inbegrepen.
Canon 450d body
canon EF-s 18-55mm IS lens (zelden gebruikt max 100shots)
draagriem
2 accu's
oplader
batterijgrip
Handleiding
Originele doos van camera en batterijgrip is nog aanwezig.
Klinkt dit goed? Hij vraagt er €300 voor...
Alvast bedankt!
Fitii schreef:hey, iemand die iets van camera's kent?
Ik zou graag een goede camera kopen om mooie foto's van mijn paarden te kunnen trekken en n u kwam ik dit zoekertje tegen:
anon eos 450d te koop
camera nog in zeer goede staat.
Weg wegens aankoop nieuw toestel.
inbegrepen.
Canon 450d body
canon EF-s 18-55mm IS lens (zelden gebruikt max 100shots)
draagriem
2 accu's
oplader
batterijgrip
Handleiding
Originele doos van camera en batterijgrip is nog aanwezig.
Klinkt dit goed? Hij vraagt er €300 voor...
Alvast bedankt!