Mag ik hier meepraten? Wil me graag wat meer verdiepen in de fotografie, denk dat ik heel veel kan leren uit commentaren en tips!
Wat komen er hier prachtige foto's voorbij! Ik ga even van deze pagina zeggen wat ik er van vind, dan kan ik vanaf hier mee volgen!
_daniella, Bij die eerste foto vind ik dat je dat oog prachtig hebt kunnen vastleggen! Verder vind ik het inderdaad een beetje druk op de voorgrond. De tweede foto is ook heel mooi!
Nobbie91, Je hebt een hele mooie stijl, speciale kleuren gebruik je! Vooral de 2e foto vind ik heel leuk!
Mariekeoo, Als je nog maar een maandje aan 't fotograferen bent vind ik deze foto's al heel wat! Misschien kun je de foto's een beetje meer bewerken, zo kan je misschien bij de eerste wat meer contrast toevoegen, bij de tweede kan je dan de horizon rechtzetten!
Nefertarie, Je eerste foto is echt heel scherp! Misschien volgende keer ergens anders neerzetten zodat je een net iets minder storende achtergrond hebt? Verder vind ik het echt een prachtige foto! De tweede foto vind ik prachtig hoe je het oogje laat opvallen!
joycebunny, Leuke compositie bij die eerste foto, het oogje is prachtig scherpgesteld, bij de tweede foto vind ik dat de het plantje op de voorgrond (het wazig stukje) een beetje stoort.
Ladyleonie, speciale foto, er zit wel een bepaalde sfeer in! Vind het prachtig hoe je dit gedaan hebt, vind de groene zweem niet storen (past bij de foto), enkel de achtergrond vind ik een beetje raar!
astridklomp, Prachtige foto's! Die van die hondjes is echt heel mooi! Die blackfoto vind ik ook prachtig!
En een foto van mij:
[
Afbeelding ]