Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_joy schreef:@Anniek22: Wauw dank je! Zoveel verrast me aangezien ik momenteel nog niks vraag. Bedoel je degene in de link of degene die hier te zien is als een na laatste?
S_en_Z schreef:Ik heb niet iedereen getaxeerd vanaf de laatste x dat ik hier was (is al erg lang geleden) Sorry daarvoor!
Believe; 20
Stasshorse; 20, die laatste vind ik leuk!
louiisaaa; 25, de eerste vind ik gaaf, bij de laatste vind k de bewerking minder mooi
boomer123; 10, lekker blijven oefenen. Ik vind overigens je kleuren iets te geel
annedrop; 25, wow die laatste is COOL! ALS je fotos plaatst ter beoordeling, bewerk ze dan helemaal na.. zoals dat lijntje. En ik zou die neusriem flap wat inkorten.. de eigenaar van t veulentje had ik gevraagd t halstertje af te doen. Rijfoto heb ik niets op aan te merken.
love__mandy; Je foto's lijken idd niet scherp. Fotografeer je in RAW? Doe je daarna nog extra verscherpen? Bij RAW foto's verscherpt je camera namelijk NIET (doet hij bij jpg's wel) Dit dien je zelf nog te doen.
strasshorse; 20, ik vind de serie in t gras iets te geel, ik had de groentint aangepakt. Ithe puggggg
suuszels; 65, prachtige heldere kleuren, mooie platen, ik hou er van
manou_xxx; 40, de kleuren zijn iets te geforceerd naar blauw naar mijn smaak. De tweede en de een na laatste vind ik wel heel mooi. Momentjes verder prima.
love__mandy; zie nu je post als reactie op mijn bericht. Ik hou me aan de vraag die ik je stelde hierboven.. haha
hes_han; 60, leuke bewerking, door de helderheid op de modellen lijken ze een beetje schilderachtig, en dan die tintjes er in.. I like!
D_Shots; 30 ze lijken wat oververscherpt op mn pc.
anne_joy; 30, wat ga jij lekker vooruit zeg! Waar ik bij Demi de foto's iets te scherp vind zijn die van jou ietsjes te zacht. Geeltintje zou je er van mij wel een beetje uit mogen halen.. ze zijn iets te warm voor de tijd van t jaar (maar dat zegt iemand die houdt van natuurgetrouw hoor dus daar hoef je je niets van aan te trekken) Sommigen hadden iets scherper gemogen qua diafragma.
billionache; 60. Als ik je een tip mag geven. Probeer je modellen zo neer te zetten dat je het halstertouw kan verbergen. Arm net achter t been oid. Nu heeft t eerste meisje een hele opgerolde rol in dr hand. Bij de jongen had ik die paaltjes even weggewerkt. Mooie kleuren.
anouska15; ik zie de vervorming van je lens. Best leuke plaatjes maar met wat voor lensje fotografeer je? Lekker blijven oefenen. Wellicht iets meer afstand nemen en later de foto wat uitsnijden zodat je minder vervorming hebt van de dieren.
Wat foto's van mij van afgelopen weken:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Suuszels schreef:Serieus?
Wow, ben best verbaast zeker omdat ik toch wel lichtelijk fan ben van jouw foto's![]()
Maar bedankt voor het compliment. Erg leuk! Wilde sowieso binnenkort al mijn prijzen gaan verhogen hoor maar vind het altijd wel lastig haha
S_en_Z schreef:De neus vd hond is groter en ronder, evenals de kop van de rat.
http://www.camerastuffreview.com/nl/can ... 5-stm-test (zie het stukje "Vervorming")
S_en_Z schreef:Ik heb meerdere pakketten waaronder een goedkoop pakket van 45,- dus ik voel me echt niet beledigd hoor
Ben oprecht geinteresseerd in wat ze zichzelf zou geven!
Marit ja das ook smaak/wat je er voor over hebt. Wat ik me bij jouw foto's vooral soms af vraag is: "Hoe zou dat eruit zien op een 10x15 afdruk?" als ik ze alleen voor op de pc zou willen vind k ze supergaaf 9 vd 10x en daar meer voor willen betalen (als bijv screensaver/achtergrond) dan als ik ze voor t afdrukken wil (volgens mij komen jouw foto's veel beter tot zn recht vanaf 20x30 afdrukken) Mits de printers die gebruikt worden ook gekalibreerd zijn.
Ik druk mn eigen foto's regelmatig af, om te zien of ik over mn 10x15 afdrukken net zo tevreden ben
S_en_Z schreef:love__mandy; Je foto's lijken idd niet scherp. Fotografeer je in RAW? Doe je daarna nog extra verscherpen? Bij RAW foto's verscherpt je camera namelijk NIET (doet hij bij jpg's wel) Dit dien je zelf nog te doen.
louiisaa schreef:S_en_Z schreef:Ik heb meerdere pakketten waaronder een goedkoop pakket van 45,- dus ik voel me echt niet beledigd hoor
Ben oprecht geinteresseerd in wat ze zichzelf zou geven!
Marit ja das ook smaak/wat je er voor over hebt. Wat ik me bij jouw foto's vooral soms af vraag is: "Hoe zou dat eruit zien op een 10x15 afdruk?" als ik ze alleen voor op de pc zou willen vind k ze supergaaf 9 vd 10x en daar meer voor willen betalen (als bijv screensaver/achtergrond) dan als ik ze voor t afdrukken wil (volgens mij komen jouw foto's veel beter tot zn recht vanaf 20x30 afdrukken) Mits de printers die gebruikt worden ook gekalibreerd zijn.
Ik druk mn eigen foto's regelmatig af, om te zien of ik over mn 10x15 afdrukken net zo tevreden ben
mezelf.. 5-10 euro maar zeker niet meer.. ik ben nog heeeeeellll erg bezig met van alles onder de knie krijgen. ik kan idd wat laag hebben getaxeerd maar dit is dan puur over wat ik ervoor zou kunnen geven. Ik bedoel niks slecht!maar voel je er vooral niet beledigt door! dat is absoluut mijn bedoeling niet
zoveel verstand heb ik er niet van, het is meer hoeveel ik ervoor zou kunnen geven