Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:NathalietjeB: wat een prachtige foto's zeg!Hoe heb je die pinguin er zo opgekregen?
HorseDude: neus is overbelicht en verder is het idee niet zo spannend, misschien uit een wat lagere/schuine hoek nemen? Tweede foto is veel te korrelig helaas..
Jorinda__ schreef:Tja, een beetje van joh beetje gaan rijden en hup op de foto... persoonlijk zie ik meer portretfoto's van paarden als ik zo eerlijk mag zijn. (hopelijk krijg ik niet half Bokt over me heenKan je ook aangeven waarom je de foto van Captain niet bijzonder vindt HD?
Ik vind hem namelijk wel mooi/bijzonder. Goed scherp, het goede moment en het lichtinval maakt hem bijzonder. Ergens is het wel jammer en ietsiepietsie storend dat het zweepje het beeld uit valt, maar verder heb ik er niet veel op aan te merken.
Zal zo de rest ook eens bijlezen! Even mijn eigen foto's af maken
HorseyDude schreef:Jorinda__ schreef:Tja, een beetje van joh beetje gaan rijden en hup op de foto... persoonlijk zie ik meer portretfoto's van paarden als ik zo eerlijk mag zijn. (hopelijk krijg ik niet half Bokt over me heenKan je ook aangeven waarom je de foto van Captain niet bijzonder vindt HD?
Ik vind hem namelijk wel mooi/bijzonder. Goed scherp, het goede moment en het lichtinval maakt hem bijzonder. Ergens is het wel jammer en ietsiepietsie storend dat het zweepje het beeld uit valt, maar verder heb ik er niet veel op aan te merken.
Zal zo de rest ook eens bijlezen! Even mijn eigen foto's af maken) Totaal mijn eigen mening hoor, niet dat ik zeg dat de foto superslecht is ofzo...
Ben meer van de horse-only-shoots...
Saskiaa_ schreef:Horsefoto, vooral die bovenste vind ik erg leuk! En wat een knap paardje! Beide foto's zijn mooi scherp, maar ik was bij beide (en vooral de onderste) iets door mijn knieën gegaan. Op jou foto's kijk je iets bovenop de paarden.En de horizon van de onderste foto oogt wat scheef.