Zou iemand van deze foto iets moois willen maken? Iets met bos of zee oid. De pony heet Zyra.
ellen98
Geplaatst: 02-02-11 19:19
heeyy bokkers..
kan iemand hier een black foto van maken en dan ook misschien dat je alleen het hoofd ziet dus eigenlijk een beetje inzoomen.. want ik vind de foto een beetje van veraf genomen..
zou iemand wat leuks kunnen doen met deze foto? miss iets met bos of strand of uhh ..
alvast bedankt.. en als hij klaar is zou je me dan willen pb en ?
groetjess
Laureas
Geplaatst: 03-02-11 17:31
Hier ook, ..dit is mijn AMHA mini hengstje..zou wel een andere achtergrond willen of misschien een blackfoto moest iemand een leuk idee hebben, ..laat je fantasie de vrije loop. Kan de foto in het origineel anders wel doormailen..
Parkietjee_
Geplaatst: 03-02-11 18:45
Wie kan het roze meisje van deze foto ''weghalen'' ??
ellen98
Geplaatst: 03-02-11 19:21
heeeyy. bewerkers
zou iemand bij deze foto de pion en de vrouw bij de bakrand willen wegwerken en de foto misschien een beetje inzoomen?
alvast heeeeeeeeeel erg bedankt!!
Xxx
wietske98
Geplaatst: 03-02-11 19:41
heyy.. kan iemand miss ook nog bij deze foto het hoofdstel weghalen ?? of als dat niet kan die teugel die zo raar naar onder hangt, en miss ook nog dat loshangende stukje op de neusriem waar de speriem doorheengaat weg werken ?? (vind ik nogal storend )
Ik wil graag deze foto's in mijn profiel. Alleen ik ben heel slecht met bewerken en ik vind de touwen allemaal nogal storend. Zou iemand die voor mij weg kunnen bewerken?
en nog als laatste... kan iemand hier miss ook iets leuks mee .. verzin maar iets.. bijv. iets met de zee of dat je bijv. een werspiegeling in het water ziet etc. weet ik het doe er maar iets mee xD (beetje irri foto miss)
groetjess.. wil je even een pb sturen als je hem hebt
Laatst bijgewerkt door wietske98 op 05-02-11 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
dancer_
Geplaatst: 05-02-11 12:15
Zou iemand wat leuks met deze foto kunnen doen. Hou het wel rustig... Ik wil nl een mooi bewerkte foto van sonja.. (ze is er helaas niet meer) oja graag opgestuurd via pb
Farolover
Geplaatst: 05-02-11 19:43
Wie zou van deze plaatjes mooie avaters willen maken ? Het liefst in de zelfde grootte die ik nu heb (of iets groter)
ik ben heel blij met deze foto maar zou iemand het haar van het meisje en de teugels weg kunnen halen en er evt. een mooie black foto van maken (of met wit;) )
en kan iemand hier nog .. iets mooi's van maken met roze of lichtblauwe belichting er omheen .. doe maar iets leuks .. dat het een beetje vervaagt (de randen) ..
Hallo Wil iemand voor mij deze foto bewerken? Heb het zelf al geprobeerd maar het lukt me helaas niet. Ik zou graag de achtergrond donker willen hebben (of dat het een beetje overloopt) Maar dat het paard wel goed zichtbaar blijft . Een beetje een dromerige sfeer. (Iets anders mag ook) Alvast heel erg bedankt!