Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Regels.
1. Hier kun je avatars aanvragen zowel bewegend als stilstaand.
2. Alle foto's direct plaatsen op dit topic bij je aanvraag.
3. 2 weken wachten voordat je een nieuwe aanvraag kan neerzetten.
4. Als er veel aanvragen zijn dan werken we met een wachtlijst waaraan alle avatar-makers meewerken.
5. Voor een mooie bewegende avatar is het beste niet meer dan 6 foto's te plaatsen.
6. Zet goede scherpe foto's neer. Dan kunnen wij er een mooiere avatar van maken.
7. Maximaal 2 foto's plaatsen, de rest moet in link.
Chann schreef:Vandaar.
Ghehe ik las een stukje terug en idd, je wordt er steeds handiger in, na 500 ava's. Ik weet niet of ik er al zoveel gemaakt heb maar kom wel in de richting denk ik inmiddels
Citaat:Wachtlijst;
Daantjee_
MonicaG
jeaninex
marlinH
VonDutch
Val_Mel
Femkuh
Sinti__LoveU
merinthe
rakkertje13 schreef:Wachtlijst;
MonicaG
jeaninex
marlinH
VonDutch
Val_Mel
Femkuh
Sinti__LoveU
merinthe
rakkertje13 schreef:Haha ja, ik ook zoiets. Dan niet avatars maken maar toen bewerkte ik meer (HPS vooral), en ergens begin 2006 begon ik pas met avatars, ook in periodes zegmaar, dan weer wel en dan weer niet. Blijft heerlijk om te doenChann schreef:Vandaar.
Ghehe ik las een stukje terug en idd, je wordt er steeds handiger in, na 500 ava's. Ik weet niet of ik er al zoveel gemaakt heb maar kom wel in de richting denk ik inmiddels
Ik doe het al sinds vakantie 2005, af en toe eens niet maar dan ook hele tijd weer wel enz
Heb ze nooit opgespaard, wel af en toe bijgehouden.
toch wel zo'n 500
Chann schreef:Animation Shop en (ik dan) Paint Shop Pro, weet niet wat voor bewerkprogramma de anderen ervoor gebruiken.
rakkertje13 schreef:domirenza; na een hevige strijd met mijn computer & psp en imageshack is het gelukt
(volgens mij ben jij vervloekt???)
Ik ben even eten, ga dan verder![]()
domirenza schreef:ik krijg hem niet als ava ?? =(
heb het een stuk of 30x geprobeerrt maar er blijft steeds staan opgegeven url is ongeldig
rakkertje13 schreef:suziehj;
Femkuh schreef:domirenza schreef:ik krijg hem niet als ava ?? =(
heb het een stuk of 30x geprobeerrt maar er blijft steeds staan opgegeven url is ongeldig
Op de eerste pagina staat het uitgelecht hoe je dat moet doen