Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
babe schreef:Ik heb een vraagje..
Maakt het voor de kwaliteit foto uit of je de camera instelt op 5 M, terwijl je die foto klein uitprint. Of kun je dan beter de camera wat lager instellen?
Goldie schreef:Omdat ik geslaagd ben mag ik nu als cadeau een nieuwe camera uitzoeken van rond de 400 euro. Nu zit het zo dat ik er uiteindelijk 2 over heb gehouden waaruit ik echt niet kan kiezen.
Namelijk: De Fujifilm FinePix S5600 en de Canon Powershot S2 IS
Ik kom er echt niet uit, dus misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen?
DarkDreamer schreef:Iemand ervaring met de Olympus E-300?
Ik mag deze mischien kopen athans mijn ouders betalen wel mee hoorzo veel geld heb ik nou ook weer niet
CocoChanel schreef:Ik ben vandaag bij de winkel geweest!!
We hebben geïnformeerd naar de canon 350D en de 30D.
Het wordt een van die tweeNog even nadenken!
Goldie schreef:Ik ben eruitBen net naar de fotowinkel geweest en even laten informeren enzo en toen ik die fujifilm in m'n handen had om ff te voelen (:+) was ik verkocht
Ben nu dus de trotse eigenaar van een Fujifilm Finepix S5600, ben er erg blij mee iig
DarkDreamer schreef:DarkDreamer schreef:Iemand ervaring met de Olympus E-300?
Ik mag deze mischien kopen athans mijn ouders betalen wel mee hoorzo veel geld heb ik nou ook weer niet
Ik quote het maar even want het stond onderaan de vorige pagina
Loje schreef:jeetje, jullie allemaal met die spiegelreflexcamera's, ik mag een digitaal compactcameraatje uitzoeken, maja, ben allang blij dat ik dalijk foto's kan maken.
Die panasonic is met een beeldstabilisator, zou dat echt werken? Zou je er wat aan hebben bij het fotograferen van dieren. Ben benieuwd hoe zoiets ervoor zorgt dat je geen vage foto's krijgt.