Neverland schreef:Helemaal vergeten! Even snel een oude uploaden
Week 09
[ [url=m/Cq5HKD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: bokt upload doet het niet...

Aangezien ik weer thuis ben, kan ik het nu zo uploaden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
k_m schreef:Marjoow schreef:Ik vind de regels niet meer dan normaal. Als jij 3 weken achter elkaar vergeet om iets in te sturen blijkt daaruit dat je er gewoon niet serieus mee bezig bent. En als daar een goede reden achter zit, dan kun je dat op tijd aangeven. Dan is er ook geen probleem. Deze regels zijn er niet voor niets hé
Ik wil hier toch nog even op inpikken. Dit topic hoort toch absoluut geen 'verplichting' te zijn. Misschien dat jij het zo serieus bekijkt, maar dat is volledig persoonlijk. Als je een paar weken iets dringender te doen hebt snap ik best dat het hier even blijft hangen.. Het blijft maar gewoon een topic waar je een foto in plaatst, lijkt me toch echt dat er soms wel wat belangrijkere dingen zijn dan dat (waardoor je ook geen tijd / niet aan gedacht hebt om het aan te geven)
Ik bedoel dit verder totaal niet aanvallend maar wil even aangeven dat iedereen dit topic anders bekijkt en het voor sommigen mss iets minder dwingend en belangrijk is dan voor een ander!
Biebz schreef:Helaas momenteel even niet fotograferen doordat ik mijn schouder/sleutelbeen gekneusd heb![]()
Dus heb een foto van afgelopen weekend gepakt
Week 10
[ [url=m/ZZ8a7G.jpg]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Biebz schreef:Helaas momenteel even niet fotograferen doordat ik mijn schouder/sleutelbeen gekneusd heb![]()
Dus heb een foto van afgelopen weekend gepakt
Week 10
[ [url=m/ZZ8a7G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Sterkte.
Prachtige foto, ik vind hem ontzettend sfeervol met die mist/rookbanken er ook bij.
Shiloh schreef:Hmmm, ik ben niet tevreden over de scherpte en ik heb dat de laatste tijd heel vaak. Ik zie aan het bestand op de computer dat het vanuit het comprimeren vanuit lightroom komt. Ik zeg bij exporteren altijd dat hij de foto moet schalen naar max 800 pixels breed of hoog en dan verlies ik ZO VEEL kwaliteit. In lightroom is de foto echt haarscherp!
Hebben jullie advies hoe het beste te exporteren uit lightroom?