Bagheera_206 schreef:Nice! De 70D is een mooie speeltje. Ik heb hem nog niet in mijn handen gehad...
Ik wel
, maar ik denk dat je je er wel bewust van mag zijn hier op het forum dat b.v. de Canon 600d die onderaan in de lijst staat nog altijd 79 punten op beeldkwaliteit scoort, evenveel als de nikon5100, en deze kosten respectivelijk 480 en 400 euro.... en mijn superfijne 70d scoort daar maar 80 punten op! Verschil zit hem hier in snelheid en uitrusting, maar belangrijkste blijft toch beeldkwaliteit en natuurlijk welke lenzen je erop zet. Arnd Bronkhorst zei ooit over lenzen dat je de duurste moet kopen die je je kunt veroorloven.... ook dat levert snelheid en beeldkwaliteit op, natuurlijk niet alleen de body.Of te wel, als je je de 6d kunt veroorloven, prima, maar verwen hem dan ook met een 24-70 2.8 van 2000 euro anders doe je afbreuk aan de kwaliteiten van je camera; en blijft je budget hangen bij de Canon 600d; in combinatie met b.v. een 17-55 2.8 lens dan heb je een prima combinatie met betere foto's dan je hier met je kitlens uit kunt halen.