Deel1, deel 2 komt morgen

lifaya: gafe foto, oog is mooi scherp. Het enige puntje vind ik dat het oog iets meer naar het midden had gemogen en dus aan de rechterkant wat minder manen.
Jespri: ik mis toch iets scherpte, verder had ik voor een ander halster gekozen, compositie etc vind ik prima.
x_kaat_x: het enige waar ik telkens naar kijk is de deken, erg storend. Oog is goed scherp maar vind de foto verder niet echt speciaal of intressant.
Calice: mooié foto, scherp en mooie kleuren, weinig op aan te merken!
joelleollie, achtergrond vind ik erg storend en jammer dat de moeder zo serieus kijkt terwijl het kindje leuk lacht.
Nefertarie, foto spreekt mij niet echt aan, vind het onderwerp denk ik niet zo intressant om naar te kijken.
Robinbuck, ik vind hem wat krap genomen, ook lijkt zijn hoofd echt huge vergeleken bij zijn lichaam.
_nvds, mooie scherpte diepte, vind het juist mooi dat 1 pootje scherp is.
Fro, ik had hem leuker gevonden als het bijvoorbeeld echte sneeuwflokjes waren, nu vind ik hem niet zo speciaal.
__Laura, nette foto, ik mis alleen wat kleur in je foto.
Iejoorr, ik vind de bomen een beetje de foto overheersen, dat vind ik wel jammer en dat je rechtsboven in de hoek een gebouw ziet.
ismy, aan de eene kant vind ik je foto wel iets hebben en aan de andere kant vind ik het niet echt wat, haha.
Amanda, gafe foto, vind hem alleen iets te blauw maar dat had jezelf al aangegeven.