[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

louiisaa

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 15:00

Strasshorse :

lekker veel lezen op het internet! er zijn heel veel tips te vinden en lees vooral even de instellingen ;) iso waarde, sluitertijd enzo. Voor elke soort foto is er een bepaalde richtlijn te vinden :) en daar kan je dan vervolgens mee spelen naar jou manier

annedrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 23:44

Ik ben toch ook wel benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden :D Misschien wel even goed om te weten, ik doe (nog) geen fotoshoots, de foto's zijn dus gemaakt zoals de paarden er altijd staan, ze zijn dus niet extra gepoetst of mooi gemaakt.

Paarden:
Afbeelding
Afbeelding
(lijntje zou hier uiteraard nog weggewerkt worden, nog niet gedaan :o)
Afbeelding
Afbeelding

Honden:
Afbeelding

Overig:
Afbeelding
Afbeelding

Believe, Ik zou eerlijk gezegd nog even verder oefenen. De 3de foto lijkt ook wat scherpte te missen
Guusjew, Ik zou ook nog even door oefenen. Je foto's zijn allemaal net te donker en lijken soms ook wat scherpte te missen.
Mellanca, erg mooie foto's. Leuke composities ook, rond de 60-70 euro? (ben erg slecht in taxeren)
Louiisa, leuke ideeën alleen mis ik nog wat scherpte - ik zou dus nog even door oefenen.
Sheran, sommige foto's zijn erg donker en ook niet altijd even scherp. Bij de foto van het paardenhoofd valt er zelf een schaduw op een deel van het hoofd, ik zou nog even door oefenen.
Suuszels, Mooie foto's! rond de 40 euro, je zou misschien nog wat met verschillende composities kunnen spelen.
Joysiee, rond de 25 euro. Nette foto's, maar geen wauw-gevoel voor mij
RF_Pictures, moeilijk om te zien die kleine foto's.. ze lijken wat scherpte te missen
Naoom_ , 40 euro? Vind het taxeren nog lastiger bij mensenfoto's..
Billionache, 40-50 euro, mooie scherpe plaatjes. Je zou nog wat meer met verschillende composities kunnen spelen.
Romyloverr, Ik zou nog even door oefenen. Je foto's missen wat scherpte en zijn ook een beetje donker.
Henrike, de achtergrond is vaak onrustig, ook lijkt de eerste foto scherpte te missen en is de tweede foto wat donker. 10 euro.
Brenda, de laatste 2 foto's lijken niet helemaal scherp? 15-20 euro
IsaCalixa, hele mooie sfeer! 40-50 euro
Marit, wauw! 90-100 euro
Jikkee, de eerste twee foto's vind ik niet zo veel aan eerlijk gezegd, de laatste vind ik daarentegen wel heel gaaf! op basis van die zou ik zeggen 50 euro
Horserider22, eerste twee foto's vind ik mooi, maar die van die hond vind ik dan weer niet zo speciaal. 15 euro
KirstenChes, je foto's missen nog wat scherpte. Ook springt het paard er in de eerste foto voor mij niet uit - misschien omdat je foto wat donker is en wat scherpte-diepte mist. 10 - 15 euro
Anne_joy, let op dat het paard mooi belicht wordt! 20 euro
Timo, niks op aan te merken :D 90-100 euro
Strasshorse, laatste foto vind ik leuk! op de rest lijkt wat ruis te zitten en mist kleur. 20 euro
Boomer123, de eerste twee foto's zijn opzich netjes maar niet speciaal. Het drafmoment op de laatste foto vind ik niet heel mooi. Ik zou nog even door oefenen.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:20

Annedrop, ik vind het een leuk begin. Ik zou eigenlijk graag meer kleur willen. Wat feller dus. Het dressuurpaard heeft een hele mooie glanzende vacht, de zwarte hond is ook erg zwart, dat kan je heel mooi eruit halen. Dat het echt een BAM!-foto wordt. Wel leuke foto's! Ik zou er nu nog 5 euro voor geven. Maar als ze dus meer expressiever of feller worden zeker meer!

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:44

Anna
denk rond de 20/30 euro, vind de kleuren erg mooi. Al kon dat dressuurpaard wel iets minder glimmend voor mij. Wel erg leuke foto's verder.

Nu ik ook maar eens, kijken wat jullie er van vinden.
Paarden
1.Afbeelding
2.Afbeelding

Honden
3.Afbeelding
4.Afbeelding

Overig
5.Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:42

Anna: mooie foto's mooi scherp en je lichtgebruik is goed, vind de foto's alleen niet super speciaal, ik denk rond de 30 euro

love__mandy: mooie foto's maar vind ze niet allemaal even mooi scherp, ook vind ik de kleuren van sommige wat grauw, 10 tot 15 euro

Ik heb weer wat nieuwe foto's die getaxeerd mogen worden, meer met de instellingen gespeeld en een andere lens gebruikt. Ben er erg blij mee

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:27

Henrike 10 euro.
Brenda 20 euro
IsaCalixa 40 euro
Marit 70 euro
Jikkee 45 euro
Horserider22 15 euro
KirstenChes, 15 euro
Anne_joy 20 euro
Timo 70 euro
Strasshorse 20 euro
Boomer123 10 euro.
annedrop 25 euro
love__mandy 15 euro
Strasshorse 20 euro ofzo (geen verstand van honden)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:43

Mijn taxaties vanaf de vorige pagina:
Believe: Mooie foto's maar toch net niet, vooral het paard op de laatste foto heeft een aparte houding.. ik zou er 15 euro voor vragen maximaal..
strasshorse: hmm lastig, de eerste twee foto's zijn een beetje blauw uitgeslagen. Die laatste foto vind ik echt geweldig. Daarom zeg ik 20 euro.. Oh je bent flink vooruit gegaan! Ook je foto's zijn minder blauw.
Louiisa: Volgens mij heb ik jouw foto's ook in een ander topic gezien, ik vind de bewerking iets te fanatiek. Oefen vooral daarmee.
boomer123: zijn deze foto's gemaakt met een kitlens? ze spreken mij helaas niet zo aan.. probeer wat meer te spelen met perspectief en houdingen
Annedrop: die tweede van het veulen vind ik super leuk, ook dat dressuurpaard. Ongeveer 20 euro
Love_Mandy: De eerste foto is mooi, de rest spreekt mij minder aan. Bijv met die twee honden is het jammer dat die ene niet scherp is. 15 euro

Mijn foto's :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:49

Lovemandy: ik vind de eerste en de vijfde heel mooi. Zeker 30/40 euro!
Strasshorse: Mwa. Iets scherper en knallende mag wel. 15 euro.
Suuzels: de eerste drie zijn heel mooi, zou er zo 40/50 euro voor geven.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 12:30

Ik heb even alle laatste ingeleverde foto’s getaxeerd. Ik geef dus geen taxatie over eerdere ingeleverde foto’s. Of ik moet je naam vergeten zijn door de lange lijst en je alsnog 2 keer beoordelen :=

RF_Pictures: Ik kan nergens zien dat je getaxeerd hebt ( heb geklikt op wat je geplaatst hebt in totaal hier) Dus ik ga niet taxeren.
Naoom_: Erg lastig beslissen omdat het maar 1 model is. Ieder model is natuurlijk anders. Scherpte en nabewerking spreken me wel aan. 30/35 euro omdat er alleen maar beeldmateriaal is van 1 iemand.
Billionache: Prachtige foto’s. Als ik een hond had wist ik het wel. 50/55 euro.
Romyloverrr: De laatste vind ik wel heel mooi. Die paal weg zou het inderdaad afmaken, maar al met al echt mooi. Eerste had ik iets kleiner ingekaderd. 15/20 euro zou ik je geven.
Henrike5: Persoonlijk vind ik alleen de eerste echt pakkend. 2e is te donker, en ik zou de persoon en de draad hebben weg gewerkt. Ook kijkt de ruiter net weg. Laatste foto vind ik het looppunt niet heel prettig. 10/15 euro vooral gebaseerd op de eerste foto.
Brenda_85: Leuke foto’s, eerste had ik persoonlijk wat verder weg gaan staan en dan inzoomen, dan krijg je niet het gevoel dat je nét iets te ver eronder staat. 2e zou ik ietsje dichterbij hebben genomen. 20/25 euro zou ik wel geven aan je.
IsaCalixa: Erg mooie foto’s. Alleen vind ik persoonlijk de laatste wat minder. Dan had ik liever zo’n veld gezien met.. eh.. van die lange grassprieten? Graansprieten of iets van dien aard. Ik zou ongeveer 20/25 euro betalen.
Marit: Jou volg ik al een hele tijd, maar dat weet je denk ik al. Niks op aan te merken op je foto’s en puur voor 1 fotoshoot zou ik toch al snel 75/80 euro neerleggen. Je hebt enorme fantasie en die gebruik je ook ten goede.
Jikkeee: Hellooo bekende fotograaf :P Niks waard! Nee grapje natuurlijk.. Eerste en laatste vind ik het beste, puur omdat die in de sneeuw me net niet pakt. Oogje net te ver dicht en te weinig contrast. 35/40 euro vind ik het wel waard.
Horserider22: Heel lastig om echt een waarde te geven aan je foto’s. Want wie betaald je voor foto’s van een bos/zonsondergang? De laatste vind ik persoonlijk ook het minst mooi. Op basis van de foto’s samen zou ik 10/15 euro geven, maar als ik alleen naar de laatste moet kijken zou ik nog even door oefenen.
KirstenChess: Is de eerste foto het nieuwste? Ietsje lichter had wel gekund maar voor de rest is deze goed. 2e en 3e foto spreken mij niet aan. Op basis van alles samen zou ik misschien net aan de 5 euro en max. 10 euro komen.
Anne_joy: Hoe sta jij gericht? De zon achter je, langs je of aan 1 kant van je? Wellicht is het een slim idee om anders een reflectiescherm te kopen. Zo krijg je niet die sterkte over belichtingen en diepe schaduw aan het paard. Op zich zijn het mooie posities en scherpe foto’s. 10/15 euro i.v.m. de kleuren.
Joysieee: Mooie foto’s. 2e had ik iets lager willen zien zodat je wat meer van de meid ziet. Voor de rest vind ik je foto’s mooi gelukt. 20/25 euro zou ik er wel voor geven.
Timo_040:Ik ken je natuurlijk al, maar ik vind je sterk verbeterd in de jaren dat ik je heb zien fotograferen. Wedstrijdfoto’s vind ik altijd lastig om een prijs aan te geven, omdat je dat moet baseren op de verkoopprijs van 1 foto. Geen opmerkingen op je foto’s. 35/40 euro.
Believe: Eerste foto is meteen de beste. De laatste had je denk ik iets lager moeten gaan zitten. Voor de rest heb ik weinig te zeggen erover. 20/25 euro vind ik ze wel waard.
Louiisaa: Tja. Ik vind ze zelf een beetje overbewerkt. De eerste foto vind ik het beste, maar de kleur vind ik weer niet veel aan. 2e foto had ik liever ietsje dichterbij gezien maar de kleur is goed. 3e vind ik ook te overdreven bewerkt. 5/10 euro ongeveer.
Boomer123: Persoonlijk zou ik vooral de laatste niet als taxatiefoto pakken. Compositie van de eerste 2 zit je wel goed, eerste foto had ik het muurtje liever niet gezien. 2e is niet veel op aan te merken. Maar de 3e foto, achtergrond, lijntjes, scherpte, DoF.. Veel oefenen. Gebaseerd op de eerste 2 foto’s zou ik je 5/10 euro geven.
Annedrop: Mooie scherpte, ook hele goede foto's. Foto van de zebra vind ik dan weer niet taxeerbaar als fotoshoot-foto, als je snapt wat ik bedoel. 35 euro zou ik ongeveer geven.
Love__Mandy: Persoonlijk mis ik toch net bij iedere foto een tikkeltje scherper, maar je bent goed op weg. 10/15 euro zou ik wel durven geven.
Strasshorse: Leuke composities, vrijwel allemaal scherp. Zwartwitte foto vind ik het minste aanspreken. Rond de 20 euro vind ik dit wel waard.
Suuszels: Mooie foto's. Een na laatste vind ik persoonlijk wat minder.
Over het algemeen, zou ik je 30/35 euro geven.

Hopelijk hebben jullie er wat aan. enneeehh.. niet aangevallen voelen :))

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:09

op mijn laptop zijn de kleuren juist best heel fel, en dat blauwige wat suuszel zegt zie ik ook niet terug.

Vraag momenteel ook 20 euro voor mijn shoots haha, dus dan zit ik goed :)

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 15:26

@Ylvy: Het was erg lastig om de goede positie te vinden. De mooie achtergronden waren eigenlijk allemaal redelijk tegen de zon in. Aan de andere kant stonden huizen. Verder was het een erg zonnige dag en ik merk dat ik daar nog niet erg goed in ben. Ik zal eens gaan bestuderen hoe ik een reflexmiescherm kan gebruiken :). Ik heb afgelopen weekend van honden foto's gemaakt. Deze dag was het juist erg bewolkt, maar ik merk dat ik dat makkelijker vind. Over die foto's ben ik ook een stuk meer tevreden dan over deze foto's. Die zal ik hier plaatsen wanneer ik weer iets mag plaatsen :P

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:01

Ohhh wat erg :( Ik had meer dan 3 pagina's getaxeerd, probeerde toen 1 linkje in te voegen en was alles kwijt ;(

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:08

Strasshorse schreef:
op mijn laptop zijn de kleuren juist best heel fel, en dat blauwige wat suuszel zegt zie ik ook niet terug.

Vraag momenteel ook 20 euro voor mijn shoots haha, dus dan zit ik goed :)

Ik weet niet wat voor laptop je hebt, maar het zou best kunnen dat hij de kleuren niet goed weergeeft. Op mijn laptop ligt het ook echt aan de hoek van het scherm hoe de kleuren uitvallen.
Zie je dat blauwige bij de eerste twee foto's van de vorige pagina echt niet?

Je kan sowieso een keer kijken om je scherm te kalibreren maar ik vind het met foto's wel altijd fijner op een vaste computer :j

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 13:00

Oke, poging 2 haha.

Henrike5 Mooie foto's, maar in de eerste lijkt wat bewegingsonscherpte te zitten.. Rond de 20 euro.

Brenda_85 Leuke foto's, alleen had ik de eerste liever wat ruimer uitgesneden gezien ;) Rond de 30 euro.

IsaCalixa Waauw, die eerste 2 vind ik echt prachtig! Hele mooie sfeer. Rond de 50/60 euro.

Marit Tja, ik ben gewoon groot fan van je foto's haha, zeker rond de 100/120 euro!

Jikkeee Mooie foto's! Rond de 40/50 euro.

louiisaa Leuke foto's, maar vind je bewerking iets minder.. Ik zou nog even oefenen of rond de 10 euro vragen.

horserider22 Leuke foto's, vind vooral de 2de heel mooi qua sfeer! Rond de 30 euro.

KirstenChes Mooi, maar de eerste 2 lijken niet helemaal scherp. Rond de 20 euro.

anne_joy Mooie foto's, maar probeer een beetje te letten op de zon/schaduwen. Rond de 20 euro.

Joysieee Mooi! Rond de 30/40 euro.

Timo_040 Vind sommige heel erg mooi, andere wat minder. Rond de 30 euro.

Believe Mooie foto's! Rond de 40 euro.

Strasshorse Leeuk, rond de 30 euro.

louiisaa Vind je bewerking iets to much.. Ik zou nog even oefenen ;)

boomer123 Leuk, maar probeer een beetje te letten op de achtergrond. In de 3de zit helaas erg veel ruis.. Rond de 15 euro.

annedrop Ahh, vind vooral de 2de heel erg leuk. Rond de 30 euro!

love__mandy Leuk, rond de 20 euro.

Strasshorse Mooie foto's! Rond de 40 euro.

Suuszels Mooi! Vooral de laatste! Rond de 40/50 euro.

Voel je vooral niet gekwetst als ik minder heb getaxeerd dan je normaal vraagt, ik vond het erg moeilijk en het blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak. Heb geprobeerd er opbouwende kritiek bij te geven. Hoop dat jullie er wat aan hebben :)

Zouden jullie mij ook willen taxeren?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:11

Manou: ik vind foto 2 en 4 de mooiste. De anderen zijn het gewoon net niet. Sorry. Ze zijn een beetje uuuh... Niet speciaal maar wel mooi scherp. 20/30 euro

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:34

Manou ik vind de 2e erg mooi! De rest ook wel, maar die springt er echt uit. Rond de 25/35 euro zou ik er zeker voor geven, mooi scherp!

Mensen die zeiden dat ze mijn foto's niet scherp vonden, is daar iets aan te doen dan?
Ik kan er niet voor zorgen dat mijn camera scherpere foto's maakt neem ik aan? :P Ligt het dan aan de lens of aan de camera? Aangezien alle foto's met dezelfde lens zijn gemaakt. De eerste lijkt me toch goed scherp? Maar de 2e dan weer minder, iemand die dan weet hoe dit komt?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:35

dat kan ind aan je lens liggen maar ook aan de instellingen die je gebruikt mandy

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:42

Instellingen, Lens, camera. Het kan overal aan liggen.
Welke camera/lens/instellingen gebruik je over het algemeen mandy?

Manou, mooi scherpte, leuke foto's ook. rond de 30/35 euro zou ik wel geven.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:45

Heb een canon 1100D + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II STM Instellingen altijd op manual.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:03

love__mandy schreef:
Heb een canon 1100D + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II STM Instellingen altijd op manual.

Hoeveel clicks heeft je body gemaakt, goe oud is die hoe oud/vaak gebruikt is je lens?

Heeft je lens weleens een tik gehad?

Je fotos zijn idd niet scherp. en dat kan idd overal aan liggen..

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:54

S_en_Z schreef:
love__mandy schreef:

Hoeveel clicks heeft je body gemaakt, goe oud is die hoe oud/vaak gebruikt is je lens?

Heeft je lens weleens een tik gehad?

Je fotos zijn idd niet scherp. en dat kan idd overal aan liggen..

Body heeft iets van 6500 clicks heb hem in december 2 jaar lens zit er altijd op, maar die heb ik sinds dit jaar december, dus nog nieuw ;)
Lens heeft geen tik gehad, altijd voorzichtig mee.

Dit betere foto dan? Deze is gemaakt met canon 40D (10.000 clicks) met lens die ik eerder noemde.
Afbeelding

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:24

annedrop: Heey Anne! leuke foto's heb je gemaakt! zeker 30/35 euro.
love__mandy: mist wel scherpt idd. ik zou er snel achteraan gaan wat het kan zijn.
Strasshorse: Ik zou je foto's nog wat vrolijker bewerken, daarmee haal je veel meer uit je foto's. En kies je scherpstelpunten. Zo voorkom je dat je foto's onscherp zijn, want dat zie ik wel bij een paar.. 20 euro.
Suuszels: Leuk! 30 euro
Manou_xxx: je hebt altijd mooie kleuren in je foto's, ga zo door! 35 euro

Nu hier mijn foto's! Ik heb een paar loveshoots gedaan en in de amsterdamse waterleiding duinen vossen gespot.
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:16

Heb hier vorig jaar al gepraat, maar tijdje tussen uit geweest. Ik zal beginnen met taxeren gelijk. Ik wil proberen wat vaker te taxeren, en ook eens wat te plaatsen natuurlijk.

Annedrop - Ik vind ze wel leuk, vooral foto 4 is goed gelukt. // 20 euro
Love__Mandy - Het zijn een beetje HTK foto's, er zit niet echt veel kleur in, en er zit weinig scherpte in, is toch jammer :) // Ik zal je nog niks geven.
StrassHorse - Super leuk, wel wat meer scherpte had er in gemogen. Over foto 2 en 3 twijfel ik nog naar hoe de honden zitten // 15 euro
Suuszels - Ik vind je foto's heel erg vooruit gaan, bij sommige is het kwaliteit niet altijd goed. Maar je bent echt flink vooruit gegaan met je foto's. Sommige foto's komen nog wel wat korrelig over // 20 euro
Manou_xxx - Wauw wat zijn jou foto's scherp, en gaaf nabewerkt. Eigenlijk vrij weinig commentaar // 40 euro
Hes_han - Je foto's zijn mooi scherp, en netjes nabewerkt al zeg ik het zelf // 30 euro

Hier toch eentje van mijn kant, zie alleen dat hij verscherpt is door het nabewerken.
Ook een linkje naar de overige foto's Album

Afbeelding
Afbeelding

anne_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 19:10

Joysieee: Leuke foto's :) Bij de tweede foto had ik het mooier gevonden als het gezicht van het meisje er helemaal opgestaan had. Bij de laatste foto zou ik het paard iets meer in het licht zetten. 20 euro
Timo_040: Mooie foto's! 30-40 euro
Believe: Probeer nog wat te oefenen met de compositie. 20 euro
Strasshorse: De eerste en laatste foto vind ik mooi. De andere foto's vind ik er niet uitspringen. 10 euro
louiisaa: Jammer dat je foto's zo rood zijn. Anders was je eerste foto erg mooi geweest. Voor deze foto's zou ik niks geven, maar als het minder rood was dan rond de 20-30 euro voor de eerste foto.
boomer123: Probeer bij het maken van je foto's erop te letten dat de achtergrond niet te druk is. Jammer van de ruis op de laatste foto. Nog even door oefenen :)
annedrop: Je 'overige' foto's spreken mij het meeste aan. Voor die foto's 20-30 euro. De andere springen er nog niet helemaal uit.
love__mandy: Let erop dat je horizon recht is. Probeer op de composities te letten. Ik zou nog even door oefenen :)
Strasshorse: Jammer dat bij de tweede foto het hondje er niet volledig opstaat. 20 euro.
Suuszels: De eerste 2 foto's vind ik erg mooi. 20-30 euro
Manou_xxx: Erg mooie scherpe foto's! 40 euro
Hes_Han: De eerste foto spreekt mij niet zo aan, maar de andere 2 zijn erg mooi! 30 euro
DShots: Erg scherpe foto's! Bij de eerste foto leid het gebouw? iets af. Misschien kan je daar nog iets aan doen? 40-50 euro

Afgelopen weekend heb ik meegedaan aan een fotomeeting voor honden. Dit was de eerste keer dat ik honden voor onbekende personen op de foto heb gezet. Hiervoor heb ik 2x de honden van mijn vriend op de foto gezet. Jammer genoeg was het erg bewolkt waardoor mijn iso omhoog moest. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://avdburgfotografie.weebly.com/upl ... 2_orig.jpg

Afbeelding

http://avdburgfotografie.weebly.com/upl ... 6_orig.jpg

Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:26

Anne_Joy: de ena laatste vind ik iets minder, alle andere echt mooi! Denk vanaf 40 euro..?