Ik wil graag nog een 4 of 8 GB kaartje erbij, heb momenteel geloof ik van het merk Sigma (durf het niet zeker te zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PKfoto schreef:Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik heb trouwens voor het eerst de filmfunctie echt gebruikt van de 600d. Vriendin geholpen met haar proef voor Z2 Kür (zodat de muziek eronder gezet kon worden met moviemaker), maar dat ging top zeg. Goeie kwaliteit film kwam eruit.
Bagheera_206 schreef:Fenny schreef:Ik heb nu trouwens ook een gewone draagriem van Canon, vind hem niet echt lekker zitten, hij snijdt wat in mijn nek. Denk dat ik er gewoon even iets aan vast naai, oud washandje ofzo, wordt het iig wat zachter
Heb je een zware combi? Mijn body+bg+teletoeter is best heavy.Ik ga morgen mijn draagriem iig even goed testen.
Hij valt iig ook een stuk minder op dan die opzichtige zwart/rood/wit combi van Canon waar ook met koeienletters het merk en model op staat.
Bagheera_206 schreef:PKfoto schreef:Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik heb trouwens voor het eerst de filmfunctie echt gebruikt van de 600d. Vriendin geholpen met haar proef voor Z2 Kür (zodat de muziek eronder gezet kon worden met moviemaker), maar dat ging top zeg. Goeie kwaliteit film kwam eruit.
Hij bevalt prima.Morgen nog een dagje om uit te proberen op een meeting.
En dan maar eens kijken of ik de draagriem van mijn andere body ook wil vervangen door een Optech Pro.
Lessie schreef:Ik zit er aan te denken om een canon 1100D te kopen.
Bij fotoklein is de body alleen 284,-
Canon EOS 1100 D + 18-55 DCIII is 312,-
Canon EOS 1100 D + 18-55 IS II is 354,-
Canon EOS 1100 D + 18-55MM III + 75-300MM III Is 460,-
Wat is handig en qua prijs goed in verhouding om te nemen?
Lessie schreef:Ik zie net in het krantje van mediamarkt de aanbieding van de Canon 550D staan.
550D + 18-55 DC + 75-300 DC voor 499,-
Maar jij zegt dat ik die 75-300 moet vermijden, dus dan zou dit geen goede aanbieding voor me zijn? Waarom moet je die trouwens vermijden?
Nueve schreef:Vanmiddag de D5100 in handen gehad.. Vond 'm helaas toch een beetje tegen vallen. Weinig knopjes op de body! Je moest flink graven voor iets behoorlijk cruciaals als de iso-waarde.. Jammer!