Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thoraklover schreef:Nog iedereen bedankt voor de tips! (beetje laat om dit te zeggen, dit topic gaat zo snel!)
De foto van de drie honden hierboven, mooi shot! Honden zijn mooi op de voorgrond, knap dat je ze er allemaal op hebt gekregen!
Tweede foto vind ik minder, denk dat het komt doordat de borst en buik zo licht zijn waardoor het als het ware weg valt. Verder mooie sfeer.
@Devi_Angel
Grappige foto, heerlijk koppie! Hij is naar mijn idee alleen niet haarscherp op z'n koppie. Het lijkt alsof er op de nek gefocusseerd is, want die is wel scherp.
@Elin_ ; foto spreekt me niet echt aan. Had het moment dat de pony omhoog kwam interessanter gevonden, nu komt hij net omlaag waardoor de 'power' eruit is. Verder prima foto, goede scherpte.
Hipar schreef:thoraklover schreef:@Devi_Angel
Grappige foto, heerlijk koppie! Hij is naar mijn idee alleen niet haarscherp op z'n koppie. Het lijkt alsof er op de nek gefocusseerd is, want die is wel scherp.
Dat zie ik niet zo hoor, in elk geval niet storend!
Elin, wat een heerlijk dier inderdaad! Foto is grappig!
Fee_ schreef:Hier is 'ie ook gewoon scherp op het oog hoor!Leuke plaat!
Hipar schreef:Wat een aparte plaat TL! Ik weet niet of het in dit topic past, er is vast ook een bewerkingstopic... maar ik vind het wel een leuke plaat om eens te zien!
Hipar schreef:De paardenfoto spreekt jullie niet echt aan, dat kan ik mij wel voorstellen. Ik ben nogal bevooroordeeld door het fotomodel denk ik
Hier een foto van een witte tegen een witte achtergrond die ik wel echt gaaf vind (Hyves):
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9446_n.jpg
Devi_Angel schreef:Ik vind em WOW TL...
ik hou van roze en vlinders