Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teuntje111 schreef:Dierenlover: tekening van paard met Kasmir op het halster: 7,50-10 euro (het oogje kan mooier (ik mis de wimpers), verder mooie details, neus vind ik erg mooi, maar de mond en hals minder, de manen vind ik een beetje slordig afgewerkt, veel dikke donkere strepen)
tekening van twee paarden op 1 tekening: 10 euro (het hoofd vind ik erg mooi, op de strakke lijn rond de snuit na, erg jammer van het hele paardje ernaast, daar kloppen de verhoudingen niet van)
!)
Liennuh schreef:Teuntje111: Ik zou als het een hoofd was van een paard van mij, er wel €100 voor willen geven..
smeetjoew schreef:A4, Grafiet potlood (LET OP: dat is heel anders dan gewoon potlood)
Naomi21 schreef:Teuntje111: oei idd mooi! Ik vind alleen t oogje een beetje vreemd ogen, iets afgeplat... rond de 25 voor jou?
Citaat:@ Cyntje, ik vind je reactie wel weer erg overdreven hoor, als 1 iemand zegt 20-25 vind jij dan meteen dat dat het waard is? Ik vind het nog steeds geen cent waard, gewoon een oefeningetje voor in je eigen map waar je over een paar jaar op terug kijkt met de gedachte, jee dat ik dat toen goed vond. De een zou het aan zijn muur willen hangen, de ander gooit het liever in de prullenbak.
Ik heb het pasgeleden ook nog meegemaakt dat er een tekening uit mijn prullenbak gevist werd en die nu aan iemands muur hangt . Voor mij geen drol waard maar voor die vrouw mooi genoeg om aan de muur te hangen.
Taxaties heb je in feite niets aan met dit soort dingen, hang je er dus niet teveel aan op.
Teuntje111 schreef:Gekkesies: schilderij (aquarel?) van meisje op het strand: 50-60 euro (vind hem erg mooi!)