Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rachel_ schreef:@ Nyckle
Die kan je nu toch niet gewoon gebruiken?
Nyckle schreef:Deze krijgen jullie van mij:
Astor schreef:Gaaf hoor
Nynckle je hebt pb
Ik ben nu aan het google-en voor mooie psp 8.0 brushes.
Fiffill schreef:Ja, dat kan x_Anne_x
Volgens mij kan dat met elk programma, je kan naast het contrast e.d ook nog de (hoe heet dat ook alweer? Hue/saturation meende ik me te herinneren?) instellen. Dan kan je schuiven met de kleurwaardes, en die zo instellen.
Het kan sowieso met Photoshop, Gimp en PhotoFiltre
Citaat:Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\louise en léonore\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\tsjoukie+filmpkj\tsjoukie+filmpkj 006.mov wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.
CriiStiina schreef:ik heb net PhotoFiltre gedownload maar waar haal je brushes weg en hoe zet je ze er in enz..
wie wil me dat uitleggen??![]()
Louisee_ schreef:heey,
als ik een filmpje (genomen met fototoestel)wil opemen met windows mouviemaker komt er dit:Citaat:Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\louise en léonore\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\tsjoukie+filmpkj\tsjoukie+filmpkj 006.mov wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.
volgens mij heeft dat met de .mov temaken...( weet ik niet zeker)
maar hoe kan ik dat veranderen?
Joscaa schreef:Louisee_ schreef:heey,
als ik een filmpje (genomen met fototoestel)wil opemen met windows mouviemaker komt er dit:
[quote ]
Het bestandstype van bestand C:\Documents and Settings\louise en léonore\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\tsjoukie+filmpkj\tsjoukie+filmpkj 006.mov wordt niet ondersteund en het bestand kan niet worden geïmporteerd in Windows Movie Maker.
volgens mij heeft dat met de .mov temaken...( weet ik niet zeker)
maar hoe kan ik dat veranderen?
CriiStiina schreef:CriiStiina schreef:ik heb net PhotoFiltre gedownload maar waar haal je brushes weg en hoe zet je ze er in enz..
wie wil me dat uitleggen??![]()
Brushes ed. gevonden maar ik heb alles in het engels, weet iemand of het ook in het nederlands is?