Week 27, bruiloft van vrijdag. Binnenkort ook gewoon met hun gezichten
evaval
Geplaatst: 05-07-20 15:04
sorry ik heb het deze twee weken erg druk en dus ook geen tijd gehad om te fotograferen. voor week 27 even een wat oudere foto en vanaf volgende week weer nieuws! week 27:
Week 27 Vandaag gespeeld met water, olie en licht.
Fris
Geplaatst: 05-07-20 21:24
Week 27
Niet heel bijzonder, maar het is er in ieder geval wel eentje die ik deze week heb gemaakt
Fem
Geplaatst: 05-07-20 21:33
Mijn week #27: Deze week niet gefotografeerd.. Deze week wel afgestudeerd! Deze foto staat op de voorkant van mijn afstudeerwerk (fotoboek over mijn jeugd met een psychisch zieke vader). En dat ziet er dan zo uit: *Klik*
Kasteeltuinen zijn leuk! staat het nog een beetje in bloei op dit moment?
Lijst is er idd nog niet. Ikzelf heb net een nieuwe baan na 3 maanden thuis zitten en dit vreet op dit moment zowel fysiek als mentaal mega veel energie dus ik ben elke avond na het werken helemaal kapoet voor mijzelf kan ik dan ook zeggen dat ik niet zo veel tijd voor bokt heb gehad of überhaupt veel online ben geweest. Ik denk dat we afgelopen week alle drie een beetje druk zijn geweest.
Mijn foto voor deze week volgt dan ook later
Thats_Me
Geplaatst: 10-07-20 22:46
Ja, het is er echt prachtig. De rozentuin stond vol in bloei en de rode beelden van kunstenaar Sweetlove gaven een gaaf contrast. We zijn er een paar uur geweest en hadden nog niet alles gezien. Ga dus zeker nog een keer terug.
Ja, nieuw werk vreet energie. Doe maar rustig aan. Voor jezelf zorgen is belangrijker.